Binnenlands nieuws

SanMark.

Well-known member
EEn dat is dus logischer als bij mensen DNA komen opeisen en ze anders opsluiten omdat die geen achterban hebben van schreeuwende linksgekkkies?
En het OM had er in het geval van de blokkeer Friezen ook nog een te gekke video van gemaakt.
 

zwammy

Well-known member
Over de blokkeerfriezen gesproken.

De straf blijft staan door de hoge raad, 1 van de rechters van de hoge raad heeft een nevenfunctie bij een beweging die gelieerd is aan een beweging die samenwerkt met kozp. Wat is er toch een toeval weer de laatste tijd in rechtbank staat Nederland.
 

zwammy

Well-known member
Maakt toch niet uit gevegt. Als jij als rechter iemand moet veroordelen, kan dat niet als jij het slachtoffer kent, noemen ze belangenverstrengeling.

Maar gelukkig roepen we heel hard stop tegen Polen en Hongarije
 

gevegt

Well-known member
Maakt toch niet uit gevegt. Als jij als rechter iemand moet veroordelen, kan dat niet als jij het slachtoffer kent, noemen ze belangenverstrengeling.

Maar gelukkig roepen we heel hard stop tegen Polen en Hongarije
Je doet nu net of er maar 1 rechter is die tot deze uitspraak komt.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Jezus Zwammy relax man. Achter elke boom zes vijanden? Jij moet echt je Facebook en Twitter verwijderen, want dit begint een beetje eng te worden.
 

zwammy

Well-known member
Oh ja, oorlogsmisdadigers kunnen voortaan ook asiel aanvragen, wel fijn. Vroeger moesten ze nog naar zuid Amerika vluchten, nu kunnen ze gewoon naar ter apel
 

ALenstra

Well-known member
Dat is inderdaad waar. Maar hoe toon je aan of iemand oorlogsmisdaden heeft gepleegd. Een IS-er die flink los ging zal in een intake-gesprek echt niet zeggen dat hij flink heeft zitten koppensnellen.
 

Deathprod

Active member



De afgelopen twintig jaar (tussen eind 2000 en eind 2020) is de bevolking met 1,5 miljoen inwoners gegroeid, van wie 96 procent een migratieachtergrond heeft.

42% met een migratieachtergrond in 2070 😅
 
Laatst bewerkt:

zwammy

Well-known member
Jawel, hij moet het aantonen dat zijn gedrag veranderd is. Net als de 100.000 homosexuele ugandezen die ieder jaar asiel aanvragen.
 

zwammy

Well-known member
Niets mis mee, de Nederlander bestaat ook niet. Maar nu gaat de vvd echt handhaven hebben ze verteld in hun programma. Heeft echt helemaal niets met het Marrakech project te maken. Alleen wel wat vervelend dat de Oost Europese landen nog wat tegenstribbelen.
 

Maasveld

Well-known member
Jezus Zwammy relax man. Achter elke boom zes vijanden? Jij moet echt je Facebook en Twitter verwijderen, want dit begint een beetje eng te worden.
Ik ben het lang niet altijd met @zwammy eens, maar hier heeft hij wel een punt. Die man zit in de redactie van een tijdschrift dat wel vaker samenwerkt met een organisatie opgericht is door 1 van de KOZP'ers en waarvan die KOZP'er voorzitter is (geweest??). Nu wil ik niet direct zeggen dat de twee elkaar ook echt kennen en ook niet dat ik twijfel aan de integreit van de betreffende rechter, maar je moet wel elke schijn van belangenverstrengeling voorkomen lijkt me.
 

zwammy

Well-known member
Hoho Maasveld. Van Twitter gaan jongen!

Hoor ik net in het nieuws dat Nederland geen Poolse verdachte willen uitleveren omdat ze verwachten dat hij geen eerlijk proces krijgt. Echt, je zou er iets van kunnen vinden maar dat doe ik niet.
 
Bovenaan