Binnenlands nieuws

gevegt

Well-known member
Het kan via het VN verdrag maar dan is de vraag of hij berecht kan worden voor de moorden. In Marokko wordt hij ook gezocht vanwege betrokkenheid bij een moord. Daarmee heeft de VAE wel een uitleveringsverdrag.

Op dit moment worden de aanhangers van die moordenaar opgejaagd door de politie.
Deze actie is heel goed voorbereid om die klootzak te pakken te krijgen. De uitlevering is achter de schermen allang gefixt.
 

Ska P 187

Well-known member
Ik heb gisteren in WNL gehoord dat de boeren door een aantal dierenactivisten beschuldigd wordt van een moderne holocaust. Die boer had het overigens over gebeurtenissen van 75 jaar geleden en dat is door de media verdraaid.
Nu keur ik het van beide groepen af want je vergelijkt het wel met de meest zwarte periode uit de vorige eeuw.

De 20e eeuw heeft vele zwarte periodes gehad. Maar goed de vergelijking blijft ongelukkig.
 

Maasveld

Well-known member
Bijna 18K stemmers en 4% maar voor eens.

Na de onverwachte winst van Trump, BREXIT , en de gigantische verkiezingsoverwinning van Johnson , zal de volgende verkiezingsnederlaag van dit kabinet het volgende zijn wat de mainstreammedia niet ziet aankomen.

Wat moet het toch heerlijk zijn om zo ongenuanceerd in het leven te staan. Ik ben oprecht jaloers.
 

Pascallovic

Well-known member
Na de onverwachte winst van Trump, BREXIT , en de gigantische verkiezingsoverwinning van Johnson , zal de volgende verkiezingsnederlaag van dit kabinet het volgende zijn wat de mainstreammedia niet ziet aankomen.
Je hebt het over de mainstreammedia die de verkiezingsnederlaag van het kabinet recent bij de provinciale statenverkiezingen en dus ook de eerste kamer correct heeft voorspelt?
 

SanMark.

Well-known member
Je hebt het over de mainstreammedia die de verkiezingsnederlaag van het kabinet recent bij de provinciale statenverkiezingen en dus ook de eerste kamer correct heeft voorspelt?

Dat het FVD zo groot is geworden tijdens de P.S. werd wel als een verrassing gezien.
 
Bovenaan