Binnenlands nieuws

JMD

Well-known member
Ik neem aan dat Nico Dijkshoorn er al een column aan heeft gewijd?
Nee, die was druk bezig Overmars en Van der Sar te bashen.


Ik vraag me bij dat soort opmerkingen als van Koch overigens vooral af waarom je in hemelsnaam zo'n opmerking maakt. Wat is het nut er van? Wat denk je ermee te bereiken? (Overigens precies hetzelfde met zo'n carbidschietactie op Klaver.)
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat ik begrijp is het een reactie op een vergelijkbare opmerking die Baudet maakte over z'n eigen vrouw.
 

Maasveld

Well-known member
Wat ik begrijp is het een reactie op een vergelijkbare opmerking die Baudet maakte over z'n eigen vrouw.

Het stukje daarvoor ging het er over dat er jaarlijks 4000 mensen langs de snelweg lopen. Vervolgens kwam het stukje over Baudet, waarop Koch de link legde.
 

SanMark.

Well-known member
Daar heb je een punt. Bij de verkiezingen voor de Tweede Kamer trekken er vaak toch wel een redelijk aantal de keutel in om 'gewoon' voor een traditionele partij te gaan.

Je hebt nu een paar ontzettende thema's die leven.



De immigratie die compleet faalt, we kunnen nog geen criminele asielzoeker het land uitzetten.
Overheid die op geen enkel gebied thuis geeft.
Bejaarden die op wachtlijsten staan om in een zorg tehuis te kunnen komen.
Binnen Nederland met de Bio massa centrales
Belastingdienst die compleet is losgeslagen en waar het kabinet niet of nauwelijks tegen op kan treden.
De Islam die steeds verder negatief oprukt in Nederland.


EU akkoorden waardoor Nederland zo lijkt het met de handen gebonden is aan de dictators van de EU.
 

Joost

Well-known member
Wie heeft er eigenlijk bedacht dat het een goed plan zou zijn om een voltallige kazerne inclusief personeel 175 km te verhuizen?
 

JMD

Well-known member
Wie heeft er eigenlijk bedacht dat het een goed plan zou zijn om een voltallige kazerne inclusief personeel 175 km te verhuizen?

Het toenmalige kabinet/ Kamer. Ondanks alle protesten enz komt men er dan na 8 jaar achter dat de protesten toch wel ergens op sloegen.
 
Bovenaan