Heeft niks met moraalridder te maken, wat jij zei is gewoon not done. En daar zeg ik dan wat van, net zoals jij overal wat van zegt. Zou niet weten waarom ik dat niet zou mogen en jij wel.
Ik maak ze zo nu en dan op het randje of er wat overheen, maar walgelijk vind ik het niet.
Maar treed vooral weer op als moraal ridder.
Nogmaals waarom ?
Als hij dat op een maliveld zou zeggen en iedereen zou daarop volop mee instemmend knikken en/of klappen, dan mogen de mensen die daar staan er ook wel op worden aangekeken.
Hij zei dit als voorman van de boerenbeweging namens de beweging. Nogal wiedes dat hij als spokesman daarop wordt afgerekend.
Ah, wordt dat vanaf nu je stokpaardje tegen mij? Fijn man.
Dat is echt niet door een boer geschreven, wat een lap tekst zeg. Ik citeer in dezen mijn vriend en vijand gevegt: Korter!
Boeren, milieuactivisten, dierenactivisten, KOZP, Greenpeace, Amnesty, rellende bouwvakkers, zeurende leraren, Zweeds meisje dat spijbelt, metoo, stikstof gezeur … ik keur het allemaal af :werder:
Nog wat vergeten dit jaar?
Boeren, milieuactivisten, dierenactivisten, KOZP, Greenpeace, Amnesty, rellende bouwvakkers, zeurende leraren, Zweeds meisje dat spijbelt, metoo, stikstof gezeur … ik keur het allemaal af :werder:
Nog wat vergeten dit jaar?
Uitlevering naar Nederland gaat nog een dingetje worden.