Binnenlands nieuws

Abubakari

Well-known member
Heeft niks met moraalridder te maken, wat jij zei is gewoon not done. En daar zeg ik dan wat van, net zoals jij overal wat van zegt. Zou niet weten waarom ik dat niet zou mogen en jij wel.
 

SanMark.

Well-known member
Heeft niks met moraalridder te maken, wat jij zei is gewoon not done. En daar zeg ik dan wat van, net zoals jij overal wat van zegt. Zou niet weten waarom ik dat niet zou mogen en jij wel.

Herstel dat vind jij not done.

In deze tijd kan niets meer gezegd worden of een minderheid voelt zich gekwetst.

Hup Boeren !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
 

Ska P 187

Well-known member
Ik maak ze zo nu en dan op het randje of er wat overheen, maar walgelijk vind ik het niet.

Maar treed vooral weer op als moraal ridder.

Vind het prima hoor, maar als je van jezelf weet dat je er een keer overheen gegaan bent, dan is er niets mis mee je excuses aan te bieden. Of dat nu hier is of ergens anders moet je zelf maar bepalen.

Maar ik neem aan dat dit pbtje al verstuurd is.
 

Maasveld

Well-known member
Nogmaals waarom ?

Als hij dat op een maliveld zou zeggen en iedereen zou daarop volop mee instemmend knikken en/of klappen, dan mogen de mensen die daar staan er ook wel op worden aangekeken.

Als leider van dat clubje spreekt hij op dat moment namens dat clubje.

Ik zag dat een of andere Limburgse boerenorganisatie afstand heeft genomen van de uitspraak. Het clubje zelf echter niet.
 

Abubakari

Well-known member
Dat is echt niet door een boer geschreven, wat een lap tekst zeg. Ik citeer in dezen mijn vriend en vijand gevegt: Korter!
 

De Wolf

Well-known member
Ik heb gisteren in WNL gehoord dat de boeren door een aantal dierenactivisten beschuldigd wordt van een moderne holocaust. Die boer had het overigens over gebeurtenissen van 75 jaar geleden en dat is door de media verdraaid.
Nu keur ik het van beide groepen af want je vergelijkt het wel met de meest zwarte periode uit de vorige eeuw.
 
Laatst bewerkt:

Mario

Well-known member
Boeren, milieuactivisten, dierenactivisten, KOZP, Greenpeace, Amnesty, rellende bouwvakkers, zeurende leraren, Zweeds meisje dat spijbelt, metoo, stikstof gezeur … ik keur het allemaal af :werder:

Nog wat vergeten dit jaar?
 

De Wolf

Well-known member
Boeren, milieuactivisten, dierenactivisten, KOZP, Greenpeace, Amnesty, rellende bouwvakkers, zeurende leraren, Zweeds meisje dat spijbelt, metoo, stikstof gezeur … ik keur het allemaal af :werder:

Nog wat vergeten dit jaar?

Brexit, VVD, Martien Meiland
 

Maasveld

Well-known member
Boeren, milieuactivisten, dierenactivisten, KOZP, Greenpeace, Amnesty, rellende bouwvakkers, zeurende leraren, Zweeds meisje dat spijbelt, metoo, stikstof gezeur … ik keur het allemaal af :werder:

Nog wat vergeten dit jaar?

Jesse Klaver, Expeditie Robinson, Marco van Basten, Wie is de Mol naar China, Mark van Bommel, Bossche supporters, de buikschuifbaan, de uil van Minerva etc.
 

Pascallovic

Well-known member
Ajax naar Qatar (PSV wel prima dat die naar Qatar gaan), vuurtje van 50 meter stoken in Duindorp/Schevingen, handbaldames geen sportploeg van het jaar, de rug van Sven Kramer, Raymond van Barneveld,
 

De Wolf

Well-known member
Uitlevering naar Nederland gaat nog een dingetje worden.

Het kan via het VN verdrag maar dan is de vraag of hij berecht kan worden voor de moorden. In Marokko wordt hij ook gezocht vanwege betrokkenheid bij een moord. Daarmee heeft de VAE wel een uitleveringsverdrag.
 
Bovenaan