Binnenlands nieuws

Pascallovic

Well-known member
https://www.ad.nl/binnenland/bekir-...idatie-van-humeyra-16-familie-woest~a06c01f4/

14 jaar cel en TBS lachwekkende straf weer, want moord kon niet bewezen worden. De rechter vindt het heel logisch dat er sprake is van een impulsieve daad omdat de dager in een extreme staat van opwinding raakte toen hij Humeyra zag. Want ja als je iemand wil vermoorden is dat onlogisch om op klaarlichte dag op een school te doen. Ik heb ook altijd een doorgeladen pistool bij me voor impulsieve daden.
 

zwammy

Well-known member
Geen verrassend doel
De demonstrerende boeren hebben met hun tocht naar Eindhoven Airport geen verrassend doel gekozen. In de stikstofdiscussie liggen de vliegvelden zowel vanuit de boerensector als vanuit de milieubeweging al een poosje onder vuur. Vanaf het begin van de boerenprotesten stellen de boeren dat zij hun stikstofuitstoot moeten reduceren terwijl andere bedrijven gewoon hun gang mogen gaan.
 

Batigoal

Well-known member
Trouwens, het stikstofbeleid vergelijken met de holocaustvervolging.

Farmers Defence Force riep haar ‘strijders’ op om ‘maximaal naar Den Bosch’ te gaan. Mark van den Oever vergeleek het Brabantse beleid met de holocaust. ,,75 jaar geleden werd ook een bevolkingsgroep gedecimeerd.’’

Man man wat een volk. :eek:mg::eek:mg::eek:mg:
 

SanMark.

Well-known member
Trouwens, het stikstofbeleid vergelijken met de holocaustvervolging.



Man man wat een volk. :eek:mg::eek:mg::eek:mg:

Ah omdat 1 iemand wat zegt. Scheer je een hele beroepsgroep over 1 kant.

Jij had toch ??n of andere ziekte ? M.a.w iedereen met die ziekte is zo kortzichtig ?
 

Batigoal

Well-known member
Ah omdat 1 iemand wat zegt. Scheer je een hele beroepsgroep over 1 kant.

Hij zei dit als voorman van de boerenbeweging namens de beweging. Nogal wiedes dat hij als spokesman daarop wordt afgerekend.

Jij had toch ??n of andere ziekte ? M.a.w iedereen met die ziekte is zo kortzichtig ?

Ah, wordt dat vanaf nu je stokpaardje tegen mij? Fijn man.
 
Laatst bewerkt:

zwammy

Well-known member
Nee hoor, religie is regilgie. Achterhaalde achterlijkheid, maakt niet uit welke dwaas de baas is.
 

SanMark.

Well-known member
Ok?, de boeren die zijn aangesloten bij dat clubje.
Zie Bati zijn post.

Nogmaals waarom ?

Als hij dat op een maliveld zou zeggen en iedereen zou daarop volop mee instemmend knikken en/of klappen, dan mogen de mensen die daar staan er ook wel op worden aangekeken.
 

Abubakari

Well-known member
Ah dat duurde al lang.

Je weet zelf ook wel dat het walgelijk was. Zou je sieren om dat gewoon toe te geven.
Denk bij dat soort dingen eens "wat zouden mijn vrouw en kinderen van mij denken als ze zoiets lezen".
Misschien dat je in het vervolg dat soort smakeloze opmerkingen niet maakt.
 

SanMark.

Well-known member
Je weet zelf ook wel dat het walgelijk was. Zou je sieren om dat gewoon toe te geven.
Denk bij dat soort dingen eens "wat zouden mijn vrouw en kinderen van mij denken als ze zoiets lezen".
Misschien dat je in het vervolg dat soort smakeloze opmerkingen niet maakt.

Ik maak ze zo nu en dan op het randje of er wat overheen, maar walgelijk vind ik het niet.

Maar treed vooral weer op als moraal ridder.
 
Bovenaan