JMD
Well-known member
Sorry... Gevalletje persoonsverwisseling.Eeuh, nee:
Sorry... Gevalletje persoonsverwisseling.Eeuh, nee:
:duim:Ik ben lid van DENK.
Noem er eens een paar die extreem links zijn.
Laat ik zo formuleren: Het elf punten tellende partijprogramma heeft volgens mij meer punten dat overeenkomt met die van de SP dan die van de VVD.
1. EUNoem maar op.
:duim:
:duim:
De PVV is toch ook links?
1. EU
2. Bindend referendum
3. Eigen risico
4. Huur
5. AOW-leeftijd
6. Zorg
Mooi verhaal inderdaad. Behalve dat 1 van de slachtoffers ontkent ooit op die kermis geweest te zijn.In Gorinchem zijn ze er ook uit. De gewelddadige incidenten met jongeren zouden te maken hebben met een voorval op de kermis waarbij een meisje in haar kont geknepen werd. Volgens de burgemeester gaat het om een gemeleerde groep met niet alleen getinte jongelui. Ook zei ze gisteren op het journaal dat ze in gesprek is met moskeeen en kerken. Prachtig hoe ze daar doorpakken!
In Gorinchem zijn ze er ook uit. De gewelddadige incidenten met jongeren zouden te maken hebben met een voorval op de kermis waarbij een meisje in haar kont geknepen werd. Volgens de burgemeester gaat het om een gemeleerde groep met niet alleen getinte jongelui. Ook zei ze gisteren op het journaal dat ze in gesprek is met moskeeen en kerken. Prachtig hoe ze daar doorpakken!
Dan kan hij toch nog wel bij die andere groep horen?Mooi verhaal inderdaad. Behalve dat 1 van de slachtoffers ontkent ooit op die kermis geweest te zijn.