Binnenlands nieuws

Bonehead

Well-known member
Daarom snap ik het niet dat naar mijn vermoeden Jan de arbeider vrij massaal de overstap naar de PVV heeft gemaakt.

Al snap ik persoonlijk wel dat velen niet meer op de traditionele linkse partijen stemmen
 
Laatst bewerkt:

ALenstra

Well-known member
In Gorinchem zijn ze er ook uit. De gewelddadige incidenten met jongeren zouden te maken hebben met een voorval op de kermis waarbij een meisje in haar kont geknepen werd. Volgens de burgemeester gaat het om een gemeleerde groep met niet alleen getinte jongelui. Ook zei ze gisteren op het journaal dat ze in gesprek is met moskeeen en kerken. Prachtig hoe ze daar doorpakken!
 

Pascallovic

Well-known member
In Gorinchem zijn ze er ook uit. De gewelddadige incidenten met jongeren zouden te maken hebben met een voorval op de kermis waarbij een meisje in haar kont geknepen werd. Volgens de burgemeester gaat het om een gemeleerde groep met niet alleen getinte jongelui. Ook zei ze gisteren op het journaal dat ze in gesprek is met moskeeen en kerken. Prachtig hoe ze daar doorpakken!
Mooi verhaal inderdaad. Behalve dat 1 van de slachtoffers ontkent ooit op die kermis geweest te zijn.
 

zwammy

Well-known member
Het is gewoon een uit de hand gelopen grap, lopen ze hier weer allemaal te roepen dat het racistisch is.
 

SanMark.

Well-known member
In Gorinchem zijn ze er ook uit. De gewelddadige incidenten met jongeren zouden te maken hebben met een voorval op de kermis waarbij een meisje in haar kont geknepen werd. Volgens de burgemeester gaat het om een gemeleerde groep met niet alleen getinte jongelui. Ook zei ze gisteren op het journaal dat ze in gesprek is met moskeeen en kerken. Prachtig hoe ze daar doorpakken!

Of moskee?n en kerken wat terug gaan zeggen.
 

SanMark.

Well-known member
Het wachten is tot de eerste invalide of dode valt, dan is iedereen weer geschokt zoals al zo vaak is gebeurd , en dan gaan we weer over tot de orde van de dag.
 

Atreides

Well-known member
Marco van Basten is na zijn Sieg Heil uitspraak geschrapt als 'Icon' bij het voetbalspelletje 'FIFA'. Lachwekkend.

Bij deze belooft ik ook namens PES dat we met ingang van heden FIFA boycotten. Al komt dat dan ongeveer op hetzelfde neer.
 
Bovenaan