Binnenlands nieuws

zwammy

Well-known member
Alleen maar mooi, het is gewoon nog steeds een geweldig land. Ga maar eens in Cambodja kijken, daar is het pas erg.
 

Atreides

Well-known member
Dit kabinet laat zijn oren al hangen naar de groene kmer.
Nog linkser en we gaan als land , amsterdam achterna

Een kabinet waar het CDA, D66 en de VVD de grootste partijen zijn en zonder GL en het PVDA kun je moeilijk links noemen. Maar goed.

Ga maar eens in Cambodja kijken, daar is het pas erg.

Bedankt voor de tip. Ga ik met dik een maand doen!

Overigens, welke landen doen het substantieel beter dan Nederland met een vergelijkbaar budget?
 

Max

Administrator
Forumleiding
In Amsterdam heeft D66 GroenLinks ingehaald qua GroenLinks zijn en volgens mij is dat landelijk niet anders.
 

Bonehead

Well-known member
Een kabinet waar het CDA, D66 en de VVD de grootste partijen zijn en zonder GL en het PVDA kun je moeilijk links noemen. Maar goed.

Een PVV stemmer vertelde mij dat dit het meest linkse kabinet ooit was met louter extreem linkse partijen. Het gevaar komt van links. Ik kreeg er een beetje jaren zestig gevoel bij.
 

Atreides

Well-known member
In Amsterdam heeft D66 GroenLinks ingehaald qua GroenLinks zijn en volgens mij is dat landelijk niet anders.

Laten we heel eerlijk zijn. Klavertje was ritueel geslacht als hij in een kabinet was gestapt met het CDA, VVD e CU.

Een PVV stemmer vertelde mij dat dit het meest linkse kabinet ooit was met louter extreem linkse partijen. Het gevaar komt van links. Ik kreeg er een beetje jaren zestig gevoel bij.

Heel bijzonder.

De PVV is toch ook links?

Een fusie tussen dom rechts en dom links.
 
Laatst bewerkt:

Deathprod

Well-known member
Links hoor je nu niet over die tering Marokkaantjes die met zijn twintigen een blank meisje in elkaar slaan.

Lekker allemaal blijven wegkijken .

Dat er maar gauw verkiezingen mogen komen.

Bizar inderdaad. Bij de politie zijn inmiddels vijf aangiftes binnen vanwege racistisch gemotiveerde mishandelingen georganiseerd door een groep jongeren in Gorinchem die willekeurige slachtoffers uitkozen op basis van huidskleur.
 

gevegt

Well-known member
Bizar inderdaad. Bij de politie zijn inmiddels vijf aangiftes binnen vanwege racistisch gemotiveerde mishandelingen georganiseerd door een groep jongeren in Gorinchem die willekeurige slachtoffers uitkozen op basis van huidskleur.

Die plaats blijft een broeinest van ellende.
 

SanMark.

Well-known member
Bizar inderdaad. Bij de politie zijn inmiddels vijf aangiftes binnen vanwege racistisch gemotiveerde mishandelingen georganiseerd door een groep jongeren in Gorinchem die willekeurige slachtoffers uitkozen op basis van huidskleur.

13 seconden heeft de NOS er aan besteed, zonder het over huidskleur te hebben.

Was het andersom geweest , had elk tv programma er alweer schande over gesproken.
 

Atreides

Well-known member
CU kwam ipv GL. Klaver ging om iets eruit wat zijn stemmers minder boeide.

Maar dat was dan al met D66 (een voorwaarde zo begreep ik) ?n dan toch weer afhaken.

Vind ik niet. His master's voice. Ik hoor aanhangers van die partij eigenlijk altijd in die trant. Ze schoppen tegen alles aan, want alles is links.

Naja, je hoort het vaker. Net zoals dat er mensen zijn die denken dat Brexit een strak plan is.

Maakt het niet minder onzinnig.
 

Batigoal

Well-known member
De PVV is toch ook links?

Ach, gisteren hebben de PVV en FvD (en Van Haga) samen met de VVD weer eens tegen een motie gestemd die de maandelijkse lasten van jan-met-de-pet wat draaglijker zou moeten maken. En maar roepen dat ze voor de gewone burger zijn.

Aan de andere kant ook wel slim. Enerzijds roepen dat je voor Henk en Ingrid bent, maar aan de andere kant er voor zorgen dat Henk en Ingrid het steeds moeilijker krijgen, waardoor ze uit emotie toch wel op je stemmen. En dat volk prikt daar toch niet doorheen. Wat dat betreft zijn Thierry en Geert schoolvoorbeelden van de gewiekste politieke elite waar ze zogenaamd tegen zijn.
 

JFK

Well-known member
Ach, gisteren hebben de PVV en FvD (en Van Haga) samen met de VVD weer eens tegen een motie gestemd die de maandelijkse lasten van jan-met-de-pet wat draaglijker zou moeten maken. En maar roepen dat ze voor de gewone burger zijn.

Aan de andere kant ook wel slim. Enerzijds roepen dat je voor Henk en Ingrid bent, maar aan de andere kant er voor zorgen dat Henk en Ingrid het steeds moeilijker krijgen, waardoor ze uit emotie toch wel op je stemmen. En dat volk prikt daar toch niet doorheen. Wat dat betreft zijn Thierry en Geert schoolvoorbeelden van de gewiekste politieke elite waar ze zogenaamd tegen zijn.

Het is allemaal de schuld van de PvdA.
 

JMD

Well-known member
Ach, gisteren hebben de PVV en FvD (en Van Haga) samen met de VVD weer eens tegen een motie gestemd die de maandelijkse lasten van jan-met-de-pet wat draaglijker zou moeten maken. En maar roepen dat ze voor de gewone burger zijn.

Aan de andere kant ook wel slim. Enerzijds roepen dat je voor Henk en Ingrid bent, maar aan de andere kant er voor zorgen dat Henk en Ingrid het steeds moeilijker krijgen, waardoor ze uit emotie toch wel op je stemmen. En dat volk prikt daar toch niet doorheen. Wat dat betreft zijn Thierry en Geert schoolvoorbeelden van de gewiekste politieke elite waar ze zogenaamd tegen zijn.

BEn het wel met je eens hoor vwb de 2e alinea. Maar aan de ene kant wordt altijd geroepen dat bv GL niks verweten kan worden omdat ze niet in het kabinet zitten, maar de PVV zit ook niet het kabinet, en die kan het dan wel verweten worden???
 
Bovenaan