Binnenlands nieuws

Abubakari

Well-known member
Schijnbaar niet, want je discussieert juist vrolijk door.

Je standpunten worden trouwens grotendeels gedeeld door de PVV, dus ik zie jouw probleem in dezen ook niet zo.
 

SanMark.

Well-known member
Schijnbaar niet, want je discussieert juist vrolijk door.

Je standpunten worden trouwens grotendeels gedeeld door de PVV, dus ik zie jouw probleem in dezen ook niet zo.

Mijn reactie daarop was Antifa, als jij mij een kant op duwt, doe ik hetzelfde terug en dat noem jij dan weer schelden.
Wat dus weer schijnheilig dan wel achterbaks is, en zo is het cirkeltje weer rond.

Maar goed jij hebt ook twee dochters en die zullen het de komende jaren ook wel merken dat het klimaat voor een onbezorgde meid/vrouw gaat veranderen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
SanGidaMark. en Antifabu, tijd dat de luie moderators jullie namen aanpassen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Toch nog ??n Amsterdammer die (in positieve zin) rekening houd met de buren. De integratie wil dus niet echt vlotten.

Klopt. Ik geef nog steeds netjes richting aan. Ik respecteer grotendeels de verkeersregels en als ik dat niet doe, dan let ik wel op of het in die situatie ook echt kan.
 

Abubakari

Well-known member
Mijn reactie daarop was Antifa, als jij mij een kant op duwt, doe ik hetzelfde terug en dat noem jij dan weer schelden.
Wat dus weer schijnheilig dan wel achterbaks is, en zo is het cirkeltje weer rond.

Daar had ik het niet over. Ik heb het over 'slappe linkse zak' richting Jamel, over je gescheld jegens Batigoal in je discussie met hem eerder deze week, kort gezegd dat je in het algemeen nogal vaak heel persoonlijk wordt en gaat schelden in discussies.
Nu ook weer, ik vermoedde dat jij PVV stemt gezien je kijk op de maatschappij, je stemt blijkbaar op een andere partij, my bad. Maar waarom ik dan schijnheilig en achterbaks ben ontgaat me dan.

Dat je mij een linkse gast noemt mag, ik ben ook links, maar ik erger me net zo goed aan veel van dat huidige linkse politiek correcte gezeik als aan rechts populistisch gezeik.
Dus in die zin ervaar ik dat ook niet als schelden. Wel dat je me achterbaks en schijnheilig noemt.
 

erka

Well-known member
Hoho, geen kritiek op de NOS he. Dat mag hier niet op dit forum want dan wordt iedereen boos.
 

zwammy

Well-known member
De nos als graadmeter nemen voor nieuws in dit tijdperk. Ik weet niet wat ik daarvan moet denken.
 
Bovenaan