Binnenlands nieuws

Abubakari

Well-known member
Ah, natuurlijk. Dom van me dat ik me dat PVV denken nog niet eigen heb gemaakt. Maar goed, ??n van de voorbeelden in dat artikel ging over iemand die binnen een instelling verkracht werd, ik was dan zo na?ef om te denken dat dat niet pers? een boetenlaander hoefde te zijn.
 

SanMark.

Well-known member
Ah, natuurlijk. Dom van me dat ik me dat PVV denken nog niet eigen heb gemaakt. Maar goed, ??n van de voorbeelden in dat artikel ging over iemand die binnen een instelling verkracht werd, ik was dan zo na?ef om te denken dat dat niet pers? een boetenlaander hoefde te zijn.

Keurig jij bent ook al van het hokjes denken. Mij dus dat vooral niet meer verwijten.
 

Abubakari

Well-known member

Ze zijn er al uit gezet.

Ik dacht dat vooral PVV ers nogal vaak over buitenlanders/marrokanen klagen, maar daar zit ik dus fout, nog even en pvv blijkt helemaal niet Partij Voor Verongelijkten te betekenen.
Dit topic altijd een beetje rechts laten liggen omdat ik het een hoop stront in een plas kots vond, maar nu blijk ik dus van alles te leren in dit topic.

Maar alle zedendelicten komen dus van allochtonen. Zal wel weer zo'n burka dragende schoonmaakster zijn geweest die dat meisje in die instelling verkracht heeft.

Vanmiddag was ik in Drenthe, dat burka verbod hielp wel, opeens zie je daar niet of nauwelijks burkas en nikabs meer. Kan SanMark ook weer veilig over straat.
 

Abubakari

Well-known member
En hij en zijn mede Drenthen worden waarschijnlijk ook doorlopend verkracht door asielzoekers en Marokkanen. Of Marrokanen, zoals mensen met een NLs vlaggetje achter hun Twitternaam ze vaak noemen.
 

SanMark.

Well-known member
Ze zijn er al uit gezet.

En ze hebben een tering bende achter gelaten.

Ja hier gaat het dus al verkeerd.

dat vooral PVV ers nogal vaak over buitenlanders/marrokanen klagen, maar daar zit ik dus fout, nog even en pvv blijkt helemaal niet Partij Voor Verongelijkten te betekenen.
Dit topic altijd een beetje rechts laten liggen omdat ik het een hoop stront in een plas kots vond, maar nu blijk ik dus van alles te leren in dit topic.

Maar alle zedendelicten komen dus van allochtonen. Zal wel weer zo'n burka dragende schoonmaakster zijn geweest die dat meisje in die instelling verkracht heeft.

Vanmiddag was ik in Drenthe, dat burka verbod hielp wel, opeens zie je daar niet of nauwelijks burkas en nikabs meer. Kan SanMark ook weer veilig over straat.

SanMark. voelt zich niet of nauwelijks onveilig, maar die is wel bezorgd om zijn dochters als die wat ouder worden.

Het gaat niet alleen om verkrachtingen en zedenmisdrijven maar ook dat je de tendens ziet dat vrouwen zich niet altijd meer naar eigenkeuze kunnen kleden ( de ironie dat het ook geld voor de burkas en nikabs) omdat ze dan voor allerlei dingen worden uitgemaakt en beschimpt, en dat zal de komende jaren alleen maar toenemen als je de Islam steeds meer vrijheid geeft.

We zijn een land van het poldermodel, maar met de Islam valt er niets te polderen alleen maar nemen en nergens iets geven. Inpolderen is het enige wat ze doen.
 

JMD

Well-known member
SanMark. voelt zich niet of nauwelijks onveilig, maar die is wel bezorgd om zijn dochters als die wat ouder worden.

Het gaat niet alleen om verkrachtingen en zedenmisdrijven maar ook dat je de tendens ziet dat vrouwen zich niet altijd meer naar eigenkeuze kunnen kleden ( de ironie dat het ook geld voor de burkas en nikabs) omdat ze dan voor allerlei dingen worden uitgemaakt en beschimpt, en dat zal de komende jaren alleen maar toenemen als je de Islam steeds meer vrijheid geeft.

We zijn een land van het poldermodel, maar met de Islam valt er niets te polderen alleen maar nemen en nergens iets geven. Inpolderen is het enige wat ze doen.

PVV-er... ;)
 

Abubakari

Well-known member
Zou SanMark thuis ook altijd beginnen te schelden zodra iemand het niet met hem eens is?

En ondertussen maar iedereen de maat nemen alles over ??n kam scherend. En dan nota bene bijval moeten krijgen van JMD. :D
 

Max

Administrator
Forumleiding
Misschien krijgen we hier het eerste homohuwelijk van DVK dan. Als ze maar niet hand in hand door de moslimwijken gaan lopen dan.

Zolang ze maar niet op een dak van een flatgebouw gaan staan, dan overleven ze het wel.
 

SanMark.

Well-known member
Zou SanMark thuis ook altijd beginnen te schelden zodra iemand het niet met hem eens is?

En ondertussen maar iedereen de maat nemen alles over ??n kam scherend. En dan nota bene bijval moeten krijgen van JMD. :D

Je verwacht het misschien niet maar ik blijf altijd zeer rustig.

En niet iedereen over 1 kam scherend alleen de achterbakse mensen Antifa Abu, daar moet jezelf toch in herkennen.

Van Muiswinkel kan ik je natuurlijk ook noemen.
 

Abubakari

Well-known member
Je verwacht het misschien niet maar ik blijf altijd zeer rustig.

En niet iedereen over 1 kam scherend alleen de achterbakse mensen Antifa Abu, daar moet jezelf toch in herkennen.

Van Muiswinkel kan ik je natuurlijk ook noemen.

Je hebt geen idee, dat blijkt wel weer.

Maar ik denk dat jouw kinderen beter een voorbeeld aan iemand als Jamel kunnen nemen dan aan jou. Onverdraagzaam en scheldend op alles wat anders is of een andere mening heeft. Jouw type is net zo' goed een gevaar voor de samenleving.
 

SanMark.

Well-known member
Je hebt geen idee, dat blijkt wel weer.

Maar ik denk dat jouw kinderen beter een voorbeeld aan iemand als Jamel kunnen nemen dan aan jou. Onverdraagzaam en scheldend op alles wat anders is of een andere mening heeft. Jouw type is net zo' goed een gevaar voor de samenleving.

Het is alweer duidelijk dat je niet leest , of alleen leest wat je wil lezen.
 

Abubakari

Well-known member
Ik baseer me juist op wat ik hier van je lees. Geen enkele nuance, verkrachters "asielzoekers uit apenlanden" noemen, moslims als een groot gevaar beschouwen etc.
Waarbij ik dus niet ontken dat er wel degelijk problemen zijn. Maar ik zie het wat genuanceerder dan jij doet. Maar dan ben ik weer gelijk Antifa, achterbaks en meer van zulks.

Daarnaast blijft het jammer dat je hier in elke discussie gaat schelden.
 
Bovenaan