Binnenlands nieuws

Ska P 187

Well-known member
Nooit met messen gespeeld mensen? Nooit een verlaten boot of gebouw in gegaan dat eigenlijk niet mocht? Nooit een school of gymzaal "na openingstijden ' binnengegaan?
Echt niet?
De VOC was niet ver gekomen met die mentaliteit ben ik bang.
 

De Groene Scout

Well-known member
Dan gaat er toch iets mis met de opvoeding van zo'n kind.
Moeder zal wel vaak van huis zijn en zoonlief thuis aan zijn lot over laten. Tja, dan gebeuren die dingen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
We klommen wel vaak op het dak van de school, maar dat begon ook eerst met de bal van het dak halen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Belachelijk dit. Uitpakken met een gewapende overval in de doofpot, blijkt het om baldadig gedrag van een puber te gaan.

Ben ik even blij dat mijn moeder geen burgermeester was tijdens mijn puberteit.
 

Pascallovic

Well-known member
Lijkt mij dat dit iets is tussen de politie, de puber en de ouders van de puber. Geen idee wat de media ermee moet. Alsof het baldadige gedrag van elke tiener in de media verschijnt. Wat had de politie moeten doen? Een persbericht versturen dat ze de zoon van Femke Halsema gearresteerd hebben?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Binnenlands nieuws

Gezien de positie van Femke Halsema dient ze dit ook haar werkgever te informeren en een ander korps het onderzoek te laten doen. Die stappen heeft ze allemaal gezet. Je kan mevrouw Halsema weinig verwijten behalve wellicht de gegeven opvoeding, maar daar bestaan sowieso altijd verschillen van inzicht in. Dat de media het oppikt als het bij ze terecht komt is verder ook niet onlogisch. Dat hadden ze ook zo gedaan als het het zoontje van Wendy van Dijk was geweest. Verder heeft die jongen nu last van zijn moeder, waar hij op andere momenten profijt van zijn moeder heeft.
 
Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
Dat de media het oppikt als het bij ze terecht komt is verder ook niet onlogisch. Dat hadden ze ook zo gedaan als het het zoontje van Wendy van Dijk was geweest.
Maar om dan te spreken van een doofpot. Ik snap wel waarom de politie niet naar buiten brengt dat ze de zoon van Halsema hebben gearresteerd. Dat hadden ze ook niet gedaan als het de zoon van Wendy van Dijk was geweest. Hoe dat zit met namen in het systeem en waarom hij niet onder zijn eigen naam er in staat bij deze arrestatie weet ik niet. Daar zijn vast redenen voor. Ik geloof niet dat Femke Halsema daar zoveel mee te maken heeft.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Binnenlands nieuws

Die jongen heet geen Halsema van achteren. Dus zo vreselijk belangrijk lijkt die naam in het systeem niet te zijn. Geen enkele reden om dit doofpot te noemen tot dusver. Het lijkt wel wat te zeggen over haar relatie met haar politie eenheid. Of iig een deel van de eenheid. Hoeft op zich niet helemaal aan haar te liggen, want het zijn niet alleen maar hoogvliegers en verstandige mensen bij de politie.
 

erka

Well-known member
Wat een ontzettende kul dat hier aandacht voor is. Waarom is het relevant dat het de zoon van Halsema is? Volledig eens met de meeste partijen in de raad van Amsterdam die dit een privekwestie vinden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Enige relevantie is dat ze momenteel druk bezig is met (nep)wapens bestrijden en dan zoonlief schijnbaar met eentje zwaait. Maar of het uitzonderlijk is dat men hier aandacht aan besteed.
 

Maasveld

Well-known member
Wat een ontzettende kul dat hier aandacht voor is. Waarom is het relevant dat het de zoon van Halsema is? Volledig eens met de meeste partijen in de raad van Amsterdam die dit een privekwestie vinden.
Als familie van de burgemeester van de hoofdstad ben je nu eenmaal publiek bezit.
 
Bovenaan