Binnenlands nieuws

Max

Administrator
Forumleiding
Vrouwen hebben het recht om onderdrukt te worden. Als je zegt dat vrouwen dat fijn vinden, dan zal je ala Baudet een halve verkrachter zijn. Blijft een lastig wereldje.
 

Atreides

Well-known member
Dat vrouwen het vrije recht hebben om te kamperen is natuurlijk begrijpelijk. Waarom ze dat dan weer pers? in een boerka moeten doen?

Misschien eens vragen of die vrouwen ook zelfstandig mogen reizen, zou dat zijn voor Amnesty?
 

Maasveld

Well-known member
Niveautje hoor...
0ead3fba3c9baaf63b04dc3e5c2a988f.jpg
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ja dat zou wat zijn. Onder het mom van 'strijden tegen vrouwenonderdrukking' vrouwen tegen hun wil staande houden.
 

Batigoal

Well-known member
En dan hoor je dat er in Nederland tussen de 200 en 400 vrouwen een boerka dragen. Waar hebben we het over?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Omwille van veiligheid. Net zoals je geen bivakmuts mag dragen. Ik heb volgens mij alleen in Rotterdam wel eens zo?n tent voorbij zien komen. Maar je zal ze ook wel in Amsterdam hebben op plaatsen waar ik niet kom.
 

zwammy

Well-known member
Ik schrok me laatst wel echt kapot toen er 1 aan het autorijden was. Voor de rest zal het mij mn reet roesten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Er zijn gelukkig nog genoeg landen waar de mensenrechten wel worden gerespecteerd en waar je wel nog gewoon in burka rond kan lopen.
 
Bovenaan