Binnenlands nieuws

JMD

Well-known member
Ach, in Marokko hebben ze de doodstraf ook nog. Dus waar hebben we het over.

Ja, totaal gestoord idd datz e die nog hebben. Maar het ging me er meer om dat dat een islamitisch land is waar een burka dus niet is toegestaan in openbare gebouwen. Als in een islamitisch land de burka al niet is toegestaan in die gebouwen...
 

SanMark.

Well-known member
Nos ook weer lekker bezig als ze het over de vele verkrachtingen hebben van Is. Ze omschreven het als vrouwen die tegen hun wil zwanger werden.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hulpdiensten rukken massaal uit naar het Maasstad Ziekenhuis in Rotterdam. Een gedeelte van het ziekenhuis, waaronder de SEH, is inmiddels afgesloten. Nog onduidelijk wat er aan de hand is, maar diverse nieuwsbronnen zeggen dat er een pati?nt met mogelijk Ebola verschijnselen zit.
 

Batigoal

Well-known member
Dat gaat natuurlijk wel een keer gebeuren. In het Maasstad kom ik nog regelmatig voor controle, dus dan komt het wel erg dichtbij
 

Max

Administrator
Forumleiding
Altijd handig om een excuus neger in je vriendenbestand te hebben. Ik heb een halve Nigeriaan als excuus neger vriend.
 

erka

Well-known member
Ik heb ook een kapstokvriend, hij is inderdaad bruin en een heeft een hele lange nek, met aan het eind van die bolletjes. Handig om de jas aan op te hangen.
 
Bovenaan