Binnenlands nieuws

zwammy

Well-known member
Oei, het ging niet helemaal via de regels in de kliniek in den Dolder. De gemeente ziet het gelukkig anders dus het zal wel meevallen.

ALenstra

Well-known member
Hoor je toch vaak. Veel van die veelplegers zijn geboren manipulators. Die hebben zo'n dame meteen in hun macht.

Batigoal

Well-known member
Hoor je toch vaak. Veel van die veelplegers zijn geboren manipulators. Die hebben zo'n dame meteen in hun macht.

Wellicht dan een idee om vrouwen geen mannen meer te laten begeleiden. Je hoort dit soort verhalen iets te vaak en dat zal de behandeling niet ten goede komen.

Batigoal

Well-known member
De Telegraaf wil per se de eerste zijn en dus hebben zij al bericht dat het lichaam van Anne Faber is gevonden. Terwijl even later blijkt dat dit (nog) niet het geval is.

zwammy

Well-known member
Hopelijk rust voor de familie en slapeloze nachten voor de verantwoordelijken. Schuld zullen ze wel niet krijgen, het was ook niet te verwachten dit.

Pascallovic

Well-known member
Duidelijkheid zou fijn zijn voor de familie, ook al weten ze vast wel een tijd dat ze niet meer levend terugkomt. Voor de rest hebben een hoop personen iets uit te leggen als de dader inderdaad die Panhuis is, die er in de kliniek meerdere relaties op na heeft gehouden en zodoende tot deze daad heeft kunnen komen.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Arm meisje.. Pff.

Even ervan uitgaande dat alles klopt wat er geschreven wordt, dan doet meneer P. wat mij betreft niet meer mee. Voor dit soort figuren mag van mij best de doodstraf weer terugkomen.

Batigoal

Well-known member
Helaas, maar het kon ook niet anders dan dat ze is overleden.

Overigens die persconferentie: in plaats van gewoon van stoel te verwisselen, worden alle microfoons steeds verplaatst. :cab:

SanMark.

Well-known member
Arm meisje.. Pff.

Even ervan uitgaande dat alles klopt wat er geschreven wordt, dan doet meneer P. wat mij betreft niet meer mee. Voor dit soort figuren mag van mij best de doodstraf weer terugkomen.

En wat te denken van de rechter die toestemming geeft voor zijn strafvermindering en verlof.

JMD

Well-known member
En wat te denken van de rechter die toestemming geeft voor zijn strafvermindering en verlof.

Die mag wat mij betreft ook vervolgd worden. Net zoals een dokter ook vervolgd kan worden als hij een fout maakt bij een operatie.

Bovenaan