Binnenlands nieuws

SanMark.

Well-known member
Wij zitten er wat tussen in. Bv vlees doen we niet in de diepvries maar halen we op wanneer we het nodig zijn. We wonen circa 150 meter van de supermarkt. Het is van de zotte als je dan bv vlees in de diepvries bewaard.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ja, ik neem ze ook vaak mee, meestal gaan we uit school even naar de winkel. Maar goed, die van mij zeiken en janken dan ook niet als ze een 'nee' horen.
 

de waan

Well-known member
Ik doe ook weekboodschappen, maar ik heb nooit het idee gehad dat ik met een uitstervend iets bezig ben.

Overigens kun je met twee tieners in huis doorgaans wel drie keer per week weekboodschappen doen.
 

Janssen

Well-known member
Binnenlands nieuws

Zeg die Libi?rs op die boot, die kunnen toch ook gewoon teruggestuurd worden? Of ik heb ik iets gemist mbt de situatie in Libi?.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zeg die Libi?rs op die boot, die kunnen toch ook gewoon teruggestuurd worden? Of ik heb ik iets gemist mbt de situatie in Libi?.

Sowieso zijn er vaak landen dichterbij waar er geen oorlog aan de gang is die cultureel beter passen.
 

Pascallovic

Well-known member
Zeg die Libi?rs op die boot, die kunnen toch ook gewoon teruggestuurd worden? Of ik heb ik iets gemist mbt de situatie in Libi?.
Die is sinds nobelprijs voor de vrede winnaar Obama daar bommen heeft gegooid toch dramatisch met 3 verschillende regeringen tegelijk in 1 land?
 

JMD

Well-known member
De leerlingen van het VMBO in Maastricht mogen het resultaat van hun examen laten staan en hun achterstand van de SE's wegwerken. Het examenresultaat blijft staan tot 1 januari 2019. Mooie oplossing, leerlingen die slechts een kleine achterstand hadden kunnen nu alsnog slagen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De leerlingen van het VMBO in Maastricht mogen het resultaat van hun examen laten staan en hun achterstand van de SE's wegwerken. Het examenresultaat blijft staan tot 1 januari 2019. Mooie oplossing, leerlingen die slechts een kleine achterstand hadden kunnen nu alsnog slagen.

Maar wel hun vakantie naar de klote en mogelijk alsnog vertraging met starten nieuwe opleiding? Wat een feest.
 
Bovenaan