Stelletje kutklootzakken!
Ontopic graag.
Stelletje kutklootzakken!
Iemand een idee hoe het zit met de televisiegelden in Portugal?
Nu wel.
Benfica heeft met telecommunicatie-bedrijf NOS een deal voor 10 seizoenen, zonder verdere voorwaarden a raison van 400 miljoen.
Porto heeft met de concurrent MEO ook een deal voor 10 seizoenen, alleen komen daar nog zaken bij kijken als alle publiciteitsrechten in het stadion ed. 457,5 miljoen.
Sporting heeft ook een 10 jarige contract met MEO maar dan met nog meer voorwaarden, zo moesten ze worden weggekocht bij een ander bedrijf. 515 miljoen.
Je ziet zelf hoeveel rekening er word gehouden met de rest vd clubs in mijn bron, dat zegt denk ik ook genoeg over hun aandeel.
Bron : https://desporto.sapo.pt/futebol/pr...c-porto-ou-sporting-quem-fez-o-melhor-negocio
Thx voor het vragen want heb ik mezelf ook eens kunnen inlezen.
Dan zullen ze in Portugal ervoor willen betalen en hier niet.
Opvallend dat Ajax niet hoger inzet. Waarom naar Duitsland, terwijl het Beloofde Land een Kanaaltje verder ligt? Tuurlijk, Ajax zal bij 23 andere Ajax'en in de onvoorstelbare sterke Championship (*) moeten beginnen, maar daar heb je al meer dan in Nederland in 5 jaar. Paar jaar, hooguit, dan speel je Premier League :duim:
(*) Ja echt, daar eten ze Ajax als ontbijt. Van Fulham tot Bristol City en van Wolves tot Nottingham Forest.
AFC AJAX: 1998-2018.
- 7x kampioen, 13x niet (waaronder: 6e en 5e plaats)
- perioden van 7 jaar (2004-2011) en minstens 5 jaar (2014-2019) zonder titel
- Europa: 2x memorabel (2003 en 2017)
Op Twitter zag ik dit overzichtje vandaag.
https://twitter.com/mennopot/status/968027457600262144
Waarom heeft ElSimao eigenlijk zo'n grote mond vraag je je af.
Bedankt dat je de discussie van nieuwe informatie voorziet.
Leugenaar.Sorry als ik je aan het huilen gemaakt heb, was niet mijn bedoeling.
Sorry als ik je aan het huilen gemaakt heb, was niet mijn bedoeling.
Ze hadden na het vertrek van Keizer zo Bosz op kunnen halen
Dus het ligt aan de competitie dat je eigenlijk helemaal niet te groot voor die competitie bent?
Dus een upgrade qua competitie is gewenst of je nou wel of niet presteert.