BeNeliga

Beneliga


  • Totaal aantal stemmers
    17

Max

Administrator
Forumleiding
Je hebt in de BL 2 clubs die qua supporters groter zijn dan Ajax, en 5 die een beetje in hetzelfde ballpark zitten. En de rest is kleiner.

Als een stadion van 62.000 vergelijkbaar is, dan mag je ook er nog vijf bij optellen die net iets kleiner zijn. Die wijken niet minder af van jullie ballpark.

Ja, wat begrijp je daar niet aan?

Wat daar feitelijk aan is. Ik zie in het lijstje van zwammy geen stadion van 20.000.
 

zwammy

Well-known member
Sorry dat ik me op feiten baseer.

Welke feiten?

Welke feiten heb je dat Ajax makkelijk 70.000 kaarten kan verkopen en K?ln, HSV of Hannover niet?

En hoe kan Hertha met een stadion van 74.000 in hetzelfde ballpark zitten dan Ajax?
 

ElSimao

Active member
Als een stadion van 62.000 vergelijkbaar is, dan mag je ook er nog vijf bij optellen die net iets kleiner zijn. Die wijken niet minder af van jullie ballpark.

Er zijn inderdaad ook clubs met een groter stadion, maar die het niet weten te vullen. Tsja, dan zit je dus niet in het ballpark want dan is het aantal toeschouwers dat je nu trekt al de max.

Wat daar feitelijk aan is. Ik zie in het lijstje van zwammy geen stadion van 20.000.

Het Schwarzwaldstadion is niet veel groter, maar buiten dat gaat het natuurlijk meer om het concept. Als je een kleiner stadion weet te vullen wil dat niet zeggen dat je ook de 70k zou halen. Als jouw max nu 25k is dan is het goed mogelijk dat je met een groter stadion misschien tot 30k komt.

Echt, even zelf nadenken eerst por favor.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Eerst even al je vermeende feitjes zelf even helder en appels appels peren peren sorteren por favor.
 

ALenstra

Well-known member
Hoe verlopen de gesprekken tussen Edwin vd Sar en de Bundesliga? Is er al een tijdlijn afgesproken?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ajax in de Bundesliga + Verdeling TV gelden Topic

Ajax in de Bundesliga + Verdeling TV gelden Topic

Acht clubs met meer dan 41.000 toeschouwers vorig jaar. Dat zijn er dit jaar in principe tien gezien de promotie van Stuttgart en Hannover en de degradatie van Inglostadt en Darmstadt. Dat ligt hoger dan wat er vaak in de ArenA zit.
 

ElSimao

Active member
Acht clubs met meer dan 41.000 toeschouwers vorig jaar. Dat zijn er dit jaar in principe tien gezien de promotie van Stuttgart en Hannover en de degradatie van Inglostadt en Darmstadt. Dat ligt hoger dan wat er vaak in de ArenA zit.

Ik reageer hier dus niet meer op, het is vaak genoeg uitgelegd.
 
Bovenaan