PEC Zwolle neemt per direct afscheid van negen spelers uit het beloftenelftal. De club wil een kwaliteitsslag maken, nu de ploeg van trainer Mark Looms via de kampioenspoule promotie naar de derde divisie kan afdwingen. Spelers uit de hoofdmacht vullen de ontstane leegte in.
https://www.destentor.nl/pec-zwolle...pec-zwolle-negen-spelers-vertrekken~acb31566/
Tja, hier kon je dus ook op wachten natuurlijk. Erg slecht over nagedacht.
https://www.tubantia.nl/sport/gedoe...g-fc-twente-straks-bewust-verliezen~a273f527/
Ik vind Heracles hier net zo tweeslachtig in als amateurclubs die niet naar de Eerste Divisie willen.
Fledderus wil wel winnen, want dat is sport. Maar o wee als je dan promoveert. Want dan is het ineens geen sport meer. Hypocriet.
Nee dat vind ik toch echt wel anders. Heracles wil het tweede team gebruiken om spelers speelminuten te laten maken wanneer ze niet bij het eerste team spelen.
Wanneer het team zou promoveren dan mag het meerendeel van het team dat nu meestal meespeelt met Jong Heracles niet meer mee mogen doen.
Dit is ook meer Heracles 2 dan Jong Heracles.
Dat begrijp ik wel maar Fledderus heeft ook gezegd dat ze elke wedstrijd van het 2e willen winnen. Dat is dan toch minder relevant?
Gewone berichten van mij worden overal verwijderd door de moderator uit Groningen, die de pik op me in heeft.
Zo kun je gewoon iemand de mond snoeren die dingen zegt die jou niet goed uitkomen.
Gewone berichten van mij worden overal verwijderd door de moderator uit Groningen, die de pik op me in heeft.
Zo kun je gewoon iemand de mond snoeren die dingen zegt die jou niet goed uitkomen.
Jij mag hier alles zeggen zonder dat je een stroobreed in de weg wordt gelegd, schijnheilige
Jij mag hier alles zeggen zonder dat je een stroobreed in de weg wordt gelegd, schijnheilige
Mwah, als er 1 is op dit forum die wel eens een weekje verplichte 'rust' krijgt is het SanMark wel.
Inderdaad ze zoeken mij altijd.
Lekker makkelijk . Als het van mij komt is het off topic en wordt het verwijderd. doe dat ook ns bij anderen kerel
doe dat ook ns bij anderen kerel
En weer een taalfoutje, ik heb de indruk dat je nogal hoog in de emotie zit. Had ik gistermiddag ook maar toen heb ik wat anders gedaan, zou je ook eens moeten proberen.
Minimaal een boze brief richting de KNVB. Denk dat NO nog wel een voorbeeldje op de plank heeft liggen.Grrr, die Tim Freriks gaat per direct van FC Groningen naar FC Utrecht. Deed laatst nog mee met de beloften en scoorde nog tegen ons. Hadden ze die niet twee weken eerder kunnen verpatsen? Competitievervalsing!
Grrr, die Tim Freriks gaat per direct van FC Groningen naar FC Utrecht. Deed laatst nog mee met de beloften en scoorde nog tegen ons. Hadden ze die niet twee weken eerder kunnen verpatsen? Competitievervalsing!