Beloftenteams in de piramide

SanMark.

Well-known member
Ja en als die semi betaalde clubs nu gewoon willen promoveren dan had je al die beloftes in de piramide ook niet nodig.

M.a.w. ze hebben het aan zichzelf te danken.

Joost

Well-known member
Ik vind Heracles hier net zo tweeslachtig in als amateurclubs die niet naar de Eerste Divisie willen.

Fledderus wil wel winnen, want dat is sport. Maar o wee als je dan promoveert. Want dan is het ineens geen sport meer. Hypocriet.

Nee dat vind ik toch echt wel anders. Heracles wil het tweede team gebruiken om spelers speelminuten te laten maken wanneer ze niet bij het eerste team spelen.
Wanneer het team zou promoveren dan mag het meerendeel van het team dat nu meestal meespeelt met Jong Heracles niet meer mee mogen doen.

Dit is ook meer Heracles 2 dan Jong Heracles.

erka

Well-known member
Nee dat vind ik toch echt wel anders. Heracles wil het tweede team gebruiken om spelers speelminuten te laten maken wanneer ze niet bij het eerste team spelen.
Wanneer het team zou promoveren dan mag het meerendeel van het team dat nu meestal meespeelt met Jong Heracles niet meer mee mogen doen.

Dit is ook meer Heracles 2 dan Jong Heracles.

Dat begrijp ik wel maar Fledderus heeft ook gezegd dat ze elke wedstrijd van het 2e willen winnen. Dat is dan toch minder relevant?

de waan

Well-known member
Dat begrijp ik wel maar Fledderus heeft ook gezegd dat ze elke wedstrijd van het 2e willen winnen. Dat is dan toch minder relevant?

Punt is dat je een wedstrijd natuurlijk per definitie in gaat om te winnen. Daarom is het namelijk een wedstrijd.

Abubakari

Well-known member
Gewone berichten van mij worden overal verwijderd door de moderator uit Groningen, die de pik op me in heeft.
Zo kun je gewoon iemand de mond snoeren die dingen zegt die jou niet goed uitkomen.

Nee, je berichten zijn verplaatst. Staat ook bij waarheen. Inclusief link.

Je off topic gezeur daarover mij heb ik inderdaad verwijderd.
Zit niemand op te wachten en daar is de pb functie voor.

Abubakari

Well-known member
Lekker makkelijk . Als het van mij komt is het off topic en wordt het verwijderd. doe dat ook ns bij anderen kerel

Het is niet verwijderd maar verplaatst omdat meerdere leden zich er aan storen dat je in elk topic een zaterdag zondag discussie begint en dat wordt niet als fijn ervaren.

Verplaatst dus. Niet verwijderd. Ver-plaatst. Naar een ander topic verhuist. Niet verwijderd maar verplaatst. VERPLAATST. NIET VERWIJDERD. MAAR VERPLAATST.

Abubakari

Well-known member
On topic maar weer. Duidelijker kan ik (moderator voor vbookies en voor hand en spandiensten zoals het verplaatsen van storende off topic) het niet maken. Verplaatst, niet verwijderd, ik zeg het voor de zekerheid gewoon nog even.

JMD

Well-known member
En weer een taalfoutje, ik heb de indruk dat je nogal hoog in de emotie zit. Had ik gistermiddag ook maar toen heb ik wat anders gedaan, zou je ook eens moeten proberen.

Punt is alleen dat jij alleen gisteren hoog in de emotie zat, en dat dat normaal gesproken de komende weken niet al te vaak gaat voorkomen. NO zit continu hoog in de emotie, het is natuurlijk ook lastig als je zicht continu beperkt wordt door oogkleppen en een bord voor je kop.

Unregistere

Well-known member
Grrr, die Tim Freriks gaat per direct van FC Groningen naar FC Utrecht. Deed laatst nog mee met de beloften en scoorde nog tegen ons. Hadden ze die niet twee weken eerder kunnen verpatsen? Competitievervalsing! :p

De Groene Scout

Well-known member
Grrr, die Tim Freriks gaat per direct van FC Groningen naar FC Utrecht. Deed laatst nog mee met de beloften en scoorde nog tegen ons. Hadden ze die niet twee weken eerder kunnen verpatsen? Competitievervalsing! :p
Minimaal een boze brief richting de KNVB. Denk dat NO nog wel een voorbeeldje op de plank heeft liggen.

de waan

Well-known member

Ik heb de contactgegevens van Aart Goossensen mochten jullie advies in willen winnen. :p

Bovenaan