Eef de Kip
Well-known member
Jullie weerleggen niks. Je geeft alleen steeds je mening die je al zo vaak hebt gezegd,
Gast wat heb jij een plaat voor je kop, echt niet te geloven. Je bent nog erger dan Vakkie en dat is bijna knap te noemen.
Jullie weerleggen niks. Je geeft alleen steeds je mening die je al zo vaak hebt gezegd,
Klopt. De degraderende beloftenteams hadden de zaterdag als voorkeursdag en er promoveerden meer zaterdagclubs. Had ik er even bij moeten zeggen.
Blijft natuurlijk dat de KNVB was gewaarschuwd voor dit soort problemen en dat ze er niet op hebben geanticipeerd.
En dat je dit soort problemen niet zou hebben zonder die beloften en die onnodige tweede divisie.
Als je stelselmatig ontkent, afzwakt en in twijfel trekt wat in allerlei media staat en door diverse mensen als competitieleiders en grote trainers wordt verklaard, dan houdt het op.
Je bedoelt net als die afgesproken licentie-eisen waar met name de zondagclubs achteraf nogal moeite mee hadden ?
De KNVB was overduidelijk niet blij met die dreigende situatie met die beloften.
Ze waren gewaarschuwd dat die situatie zich kon voordoen , maar ze hebben er vooraf niets aan gedaan om die problemen te voorkomen.
Voor de meelezers, uit ervaring :
Verwachte gang van zaken op korte termijn.
SM blijft doorgaan met zuigen en provoceren.
Op een gegeven moment komt een moderator met een waarschuwing aan mijn adres dat het allemaal mijn schuld is.
Vervolgens worden reacties van mij weggehaald.
En krijg ik om een of andere onbegrijpelijke reden een ban.
Voor de 2e keer deze week dat ik hier de jank-smiley mis.
Voor de 2e keer deze week dat ik hier de jank-smiley mis.
Kan dat ? Ik houd ook niet zo van dat gestalk, geprovoceer, gezuig en gescheld.
Uit ervaring gesproken.
Bij jou zou als reactie erop deze beter passen :duim:
Sorry, ik drink niet tijdens een wedstrijd.Kom je nog met je club in Dalen, Sleen of Slagharen ?
Dan drinken we er een op....:duim:
Laten we die seniele man vooral niet te serieus nemen. Hij vond het moment waar Kramer 7 wedstrijden voor kreeg ook niet veel.Gisteren liet voetbalkenner Johan Derksen ook maar weer eens, net als bij eerdere gelegenheden, weten de aanwezigheid van beloftenteams in de piramide je reinste competitievervalsing te vinden.
En natuurlijk heeft hij daarin gelijk.
Sylvana Simons neemt ook geen blad voor de mond en zegt ook waar het op staat. Maakt nog niet dat je die serieus moet nemen.De beste man neemt geen blad voor de mond en zegt waar het op staat. Dat kan ik waarderen.
Daarnaast heeft hij een zeer goede muzieksmaak.
Ik deel niet altijd zijn mening , maar vaak wel en ook in dit geval.