Beloftenteams in de piramide

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik ga er vanuit dat SC Heerenveen hier gewoon een afweging over heeft gemaakt en dat een paar goede overwinningen geen verschil in maken.

Is een geldkwestie. Heerenveen heeft er voor gekozen om eerst geld in te zetten op andere gebieden. Bovendien zouden ze dan met een behoorlijke grotere selectie moeten gaan werken.

Ik vind het zelf wel jammer. Voor de ontwikkeling van de jonge talenten zou het wel beter zijn.

Qua kwaliteit zou het zeker wel kunnen, want de beloften van Heerenveen draaien bijna elk jaar bovenin mee.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik vraag me af in hoeverre er een weloverwogen beslissing is genomen.
Daarbij, na die beslissing is er weer aardig wat tijd verstreken en zijn er wellicht nieuwe inzichten.
Trouwens zou het bij de huidige 13 beloftenteams in de piramide blijven of zou er later alsnog overgestapt kunnen worden door clubs als Heerenveen, Cambuur, Feyenoord, Heracles, PEC Zwolle enz. ?
En ik heb begrepen dat het meedoen van de beloftenteams in de piramide ook ge?valueerd gaat worden, maar ik denk dat het meedoen van die teams nooit meer teruggedraaid gaat worden , hoe slecht de ervaringen ook gaan zijn.

Het is wel degelijk een weloverwogen beslissing geweest, zie hierboven.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ze hebben nu toch ook een beloftenteam ?
Moet een beloftenteam zoveel extra kosten wanneer die meedoet in de piramide ?
Ik weet dat er extra eisen worden gesteld aan spelers die meedoen, dus wellicht zou je daarom een grotere selectie moeten hebben.
Maar zouden er niet ook extra inkomsten zijn als je meedoet in de piramide ?
En steken die 13 die wel meedoen dan zoveel extra geld in de selectie om mee te mogen doen in de piramide ?


Wat mankeert er nu aan je ogen? Heerenveen heeft gecommuniceerd dat het vanwege financi?le overwegingen niet meedoet aan de voetbalpiramide. Zo duidelijk als het maar kan toch?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Heerenveen heeft zoveel beslissingen genomen en gecommuniceerd de laatste jaren.
En dat noem jij allemaal weloverwogen ? Kom nou toch, kerel.
Niet elke overwogen beslissing is weloverwogen.
En alsof die andere 13 zulke domme beslissingen nemen en niet op de centen letten.
Daarbij is je toon nogal agressief vind ik.

Je bent gewoon stronteigenwijs. Je stelt een vraag, krijgt daarop keer op keer keurig antwoord en gaat dat tot 3 toe weerleggen met je eigen wijsheden.
En andere beslissingen van een vorige directie hebben daar niets mee te maken.

Wat wil je nou? Dat we zeggen dat ze er enorm spijt van hebben dat ze niet meedoen?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Er was geen geld toen de Jong teams konden instromen. Punt.

Je zou bijna denken dat SanMark gelijkt heeft
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ze hebben nu ook een jong team. Altijd gehad ook.
Tsjonge, jonge , wat geven die 13 teams die wel meedoen in de piramide veel extra geld uit............
Alsof Den Bosch en Achilles '29 en volendam wel zoveel extra geld te besteden hebben....
Gelul dus.

Op dat moment hadden we het niet. Kijk, achteraf hadden we het moeten doen, maar op dat moment was de bodem nog niet in zicht en dan zijn er dus ook clubs die verstandige beslissingen nemen en geen risico's nemen.
 

SanMark.

Well-known member
Je bent gewoon stronteigenwijs. Je stelt een vraag, krijgt daarop keer op keer keurig antwoord en gaat dat tot 3 toe weerleggen met je eigen wijsheden.
En andere beslissingen van een vorige directie hebben daar niets mee te maken.

Wat wil je nou? Dat we zeggen dat ze er enorm spijt van hebben dat ze niet meedoen?

Jij bent een volwassen kerel. Wat maak jij je druk op een forum.
 

SanMark.

Well-known member
Het is een zeer mooie klasse geworden maar het zal zeer pittig zijn.

Vorig jaar heeft Vitesse onder hun niveau gepresteerd zeker als je kijkt naar de jaren ervoor. Het team is niet of nauwelijks veranderd en de sterkhouders zijn op een leeftijd dat die er nog niet op achteruit op hoeven te gaan.

Trainer zit er nu voor het vierde jaar. Zijn opvattingen over voetbal zijn prima alleen wat ik zeer tegenvallend vind is dat er het er per jaar minder uit gaat zien. Toen hij kwam zag het voetbal er niet uit met lange ballen naar voren en de spitsen moesten het maar uitzoeken . Binnen een paar oefenwedstrijden had hij er al veel meer combinatievoetbal inzitten en dat werd dat jaar bij vlagen steeds beter. Dat ging het tweede jaar eigenlijk ook zo door en elke bal viel in de laatste minuten goed dus twee jaar op rij een periode met zeer aardig tot goed voetbal.

Toen het derde jaar waar het voetbal pijn aan de ogen deed en waar elke bal nu net steeds verkeerd viel.

Spelen zoals in het derde jaar dan gaan ze het zeer moeilijk krijgen. Zetten ze de lijn van de eerste twee jaar door word het 'gewoon' ergens dik in de middenmoot.

Elim raakt elk jaar zijn beste spelers kwijt en toch staat er het jaar erna weer een team wat van geen wijken weet. Ik zeg altijd dat het meest domme volk in Elim woont(lees de verslagen er maar op na voor een kleine indicatie gaat altijd over de scheids kaarten en wel of geen buitenspel). Maar wat betreft mentaliteit kan daar bijna elke voetbalclub een puntje aan zuigen. Geen enkele club zal daar dus makkelijk winnen.

Ik verwacht dat Borger degradeert en dat er voor plek 9 t/m 13 wel 8 a 9 clubs in aanmerking kunnen komen. Hoe de clubs uit Oost zijn heb ik geen inzicht in.
 

de waan

Well-known member
Off topic!

Nu weer verder over het ondoordachte weloverwogen besluit van Heerenveen.
 
Bovenaan