Beloftenteams in de piramide

Joost

Well-known member
Het hele overzicht;

Ik heb zowaar nog een potje van Jong Den Bosch kunnen achterhalen en zag daarna pas dat Unregistere het ook al had gepost...

Achilles '29 speelt dinsdag sowieso maar tegen wie is nog een beetje onduidelijk. Lienden heeft teveel blessures en zegde af, Jong Helmond Sport is nu de tegenstander volgens Achilles zelf maar Jong Vitesse volgens de Gelderlander.

De wedstrijd van De Graafschap werd afgelast wegens teveel blessures bij de Doetinchemmers.

9-jul Jong Achilles '29 Jong NEC 0 4
16-jul Jong Achilles '29 De Bataven 3 0
19-jul Jong Achilles '29 West Bromwich Albion O19 0 0
23-jul Jong Achilles '29 Honnepel-Niedermomter 0 0
26-jul Jong Vitesse Jong Achilles '29
30-jul Alverna Jong Achilles '29
6-jul Jong Almere City DUNO 1 2
13-jul Jong AZ Jong Almere City 0 1
16-jul Spakenburg Jong Almere City 1 2
20-jul Jong Almere City Jong Groningen 3 2
23-jul SDO Jong Almere City 1 3
30-jul Jong Almere City Jong Volendam
2-aug Jong NEC Jong Almere City
6-aug Jong Almere City Alverna
13-jul Jong AZ Jong Almere City 0 1
20-jul Ijsselmeervogels Jong AZ 0 1
24-jul Jong AZ Jong Ajax 1 1
30-jul Jong AZ Jong FC Groningen
23-jul Willem II Jong De Graafschap afg
30-jul AZSV Jong De Graafschap
16-jul Barendrecht Jong FC Den Bosch 2 1
23-jul SteDoCo Jong FC Den Bosch 0 0
6-aug Achilles Veen Jong FC Den Bosch
1-jul Jong FC Groningen Be Quick 1887 1 1
5-jul BV Cloppenburg Jong FC Groningen 2 2
10-jul HHC Jong FC Groningen 1 1
12-jul FC Assen Jong FC Groningen 0 9
16-jul Jong Cambuur Jong FC Groningen 0 3
20-jul Jong Almere City Jong FC Groningen 3 2
23-jul Jong FC Groningen Werder Bremen O23 0 3
30-jul Jong AZ Jong FC Groningen
6-aug Hercules Jong FC Groningen
16-jul Al-Taawoun Jong Vitesse 0 2
19-jul Bruse Boys Jong Vitesse 1 7
21-jul Goes Jong Vitesse 3 5
26-jul Jong Vitesse Jong Achilles '29
30-jul Jong Vitesse Chelsea O21
6-aug Genemuiden Jong Vitesse
19-jul Noordwijk Jong Volendam 0 1
26-jul Jong Volendam Ajax (av)
30-jul Jong Almere City Jong Volendam
6-aug Spakenburg Jong Volendam
 

bqandy

Well-known member
Achilles '29 speelt dinsdag sowieso maar tegen wie is nog een beetje onduidelijk. Lienden heeft teveel blessures en zegde af, Jong Helmond Sport is nu de tegenstander volgens Achilles zelf maar Jong Vitesse volgens de Gelderlander.

Jong Achilles speelt zo tegen Jong Helmond Sport in Helmond en het eerste van Achilles'29 speelt om 17.00 uur tegen Vitesse. De stukjesschrijver van De Gelderlander heeft het vast door elkaar heen gehaald.
 

bqandy

Well-known member
Jong Achilles speelt zo tegen Jong Helmond Sport in Helmond en het eerste van Achilles'29 speelt om 17.00 uur tegen Vitesse. De stukjesschrijver van De Gelderlander heeft het vast door elkaar heen gehaald.

En ik was blijkbaar de dagen even kwijt. Die oefenpotjes zijn dinsdag. :)
 

Ceephax

New member

de waan

Well-known member
Zojuist de gids van Elf even snel doorgebladerd. Opvallend bij de beloftenteams zijn de erg krappe selecties (doorgaans 14 tot 18 spelers). Alleen AZ en FC Groningen hebben een selectie van normale omvang. Bij FC Twente zie ik de nodige spelers die ook al veel met het eerste hebben meegespeeld de afgelopen weken (o.a. Jensen en Jensen, Vankan). Het gros van de spelers is van 1996 en 1997, dus tussen de 18 en 20 jaar.

Ook opmerkelijk: bij FC Twente staat Felitciano Zschusschen ook op de spelerslijst, hij is geboren in januari 1992.
 

Unregistere

Well-known member
Zojuist de gids van Elf even snel doorgebladerd. Opvallend bij de beloftenteams zijn de erg krappe selecties (doorgaans 14 tot 18 spelers). Alleen AZ en FC Groningen hebben een selectie van normale omvang. Bij FC Twente zie ik de nodige spelers die ook al veel met het eerste hebben meegespeeld de afgelopen weken (o.a. Jensen en Jensen, Vankan). Het gros van de spelers is van 1996 en 1997, dus tussen de 18 en 20 jaar.

Ook opmerkelijk: bij FC Twente staat Felitciano Zschusschen ook op de spelerslijst, hij is geboren in januari 1992.

Op zich geen probleem dat Zsch?sschen te oud is, maar als hij dan wekelijks speelt, kost ze dat ??n van de twee dispensatieplekken. Ben benieuwd of ze hem zo goed vinden dat ze die wekelijks aan hem opofferen. Vermoedelijk proberen ze hem nog wel te verhuren aan een club in de JL.

Volgens mijn info heeft Jong Achilles '29 ook 22 spelers trouwens. En op zich is 18 man denk ik wel voldoende, uitgaande van twee dispensatiespelers. Dan kunnen ze met een redelijk vaste kern werken en indien nodig ook aanvullen vanuit A1.
 

de waan

Well-known member
Die had ik inderdaad nog over het hoofd gezien. 39 jaar, mooie leeftijd voor een belofte.
 

De Groene Scout

Well-known member
Vanmiddag is Jong Twente - Jong Heerenveen gespeeld. Uitslag 0-3.
Echt FC Twente heeft helemaal niets te zoeken in de 2e divisie zolang de helft van de jeugdige selectievoetballers bij de hoofdmacht zit.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik ga er vanuit dat SC Heerenveen hier gewoon een afweging over heeft gemaakt en dat een paar goede overwinningen geen verschil in maken.
 
Bovenaan