Beloftenteams in de piramide

PES5

Administrator
Forumleiding
De 'beste' man heeft ontzettend veel Ronald DNA in zijn bloed.

Dat NO van zijn al zijn posts met eigenwijsheid en niet juist lezen een toren naar de maan kan bouwen, weten we inmiddels, maar dat je dit er maar in blijft gooien is ook schijtirritant. Kappen daarmee.
 

SanMark.

Well-known member
Dat NO van zijn al zijn posts met eigenwijsheid en niet juist lezen een toren naar de maan kan bouwen, weten we inmiddels, maar dat je dit er maar in blijft gooien is ook schijtirritant. Kappen daarmee.

Hee ja zullen we dan maar met alle standaard riedeltjes stoppen ?

Of komt hier de selectieve verontwaardiging weer om de hoek kijken.

Voor het geval dat er staat nog een vraag of 10 open in de feedback sectie die jullie verdommen te beantwoorden.

Of is 99,99% al beantwoord?
 

SanMark.

Well-known member
Jij noemt ook alles aannames , he ?
Van jou mag je kennelijk alleen hier maar zaken opnoemen uit het verleden die bewijsbaar zijn, zoals uitslagen van wedstrijden en zo.
Mogen die voorspellingen van wedstrijden eigenlijk wel , of zijn dat ook maar aannames.
Dit heet de voetbalkantine.
kWeet niet hoe het bij jou zit, maar in de voetbalkantines waar ik kom worden regelmatig meningen gegeven over wat geweest is en wordt er ook gepraat over hoe men denkt dat in de toekomst iets zal verlopen. In jouw woorden " aannames "
Maar aannames of gedachten over wat gaat komen mag niet van jou ?
Of mag het alleen niet als ze jou niet uitkomen ?

Nee Bandy geeft jou meer dan keurig antwoord en jij maakt daar dingen van die helemaal niet waar zijn en wat een kind van 12 nog kan lezen wat er bedoeld word. Iedereen is het daar over eens behalve 1 persoon. Dan kun jij zeggen dat anderen niet begrijpend kunnen lezen maar jij bent zo verdomd eigenwijs dat het niet uitmaakt wat Bandy er neerzet jij hebt je mening daarvoor al klaar ongeacht het antwoord van hem.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dit lijkt de voorbode te zijn van iets.
En dat zou een aantal niet slecht uitkomen hier.
Dan wil ik nog wel gezegd hebben dat ik van jou een aantal keren dusdanige opmerkingen heb gezien dat ik niet snap dat degenen die erover gaan jou SM hebben laten worden.

Kom maar even met voorbeelden. Want ik weet nu al dat je wederom niet goed hebt gelezen.
 

SanMark.

Well-known member
ja en dat is geplaatst door iemand met een standpunt waarvoor ik me juist niet in de spiegel zou durven aankijken:
namelijk dat alle amateur-prestatievoetbal naar de zaterdag moet.

Als jij je door zulke dingen / meningen al niet meer in de spiegel durft te kijken, heb jij maar een zielig leven.
 

erka

Well-known member
ja en dat is geplaatst door iemand met een standpunt waarvoor ik me juist niet in de spiegel zou durven aankijken:
namelijk dat alle amateur-prestatievoetbal naar de zaterdag moet.

Dat lijkt mij een uitstekend plan!!!!! Direct invoeren!

edit: en dan alle profvoetbal naar de zondag en jeugdvoetbal uitsmeren over zaterdag en zondagochtenden. Kan iedereen alles zien en volgen.
 
Laatst bewerkt:

PES5

Administrator
Forumleiding
Jou eruitwippen?

Dan zou je een afscheidstopic moeten openen, dat gaan wij niet doen.
Wel aandoenlijk trouwens, die slachtofferrol.
 

De Groene Scout

Well-known member
Je zelf 'quoten' om nogmaals de aandacht op een post te vestigen is ook wel een beetje triest, Frederik .
Dat doen we alleen met foto's van lekkere wijven.
 
Bovenaan