Maar er is natuurlijk nog steeds een groot verschil tussen 3 of 7 keer per week trainen.En vooral ook wat je als speler zelf wil, want er zijn er natuurlijk ook die de rest van de dag liever Netflixen of Playstationen.
Maar er is natuurlijk nog steeds een groot verschil tussen 3 of 7 keer per week trainen.En vooral ook wat je als speler zelf wil, want er zijn er natuurlijk ook die de rest van de dag liever Netflixen of Playstationen.
Volledige nieuwbouw. Erg mooi complex geworden.Flink verbouwd op Varkenoord zo te zien?
Dat hebben we 30 jaar geleden al opgegeven.Nu het voetbal nog zie ik.
Volgens jou. Kruys noemt al een andere oplossing.Er is maar 1 goede oplossing
en van boven naar beneden een open competitie.Zorgen beloftenteams voor competitievervalsing? ‘Het is gewoon hartstikke oneerlijk’
Monsterzeges en horrornederlagen die elkaar in rap tempo opvolgen, dat ruikt naar competitievervalsing. Dat vinden de topploegen in de Keuken Kampioen Divisie althans, die de beloftenelftallen iedere week met een andere opstelling binnen de lijnen zien verschijnen. Tijd voor verandering? ,,Ze...www.destentor.nl
De competitie is nog maar net begonnen of de kritiek op de beloftenteams barst al weer los.
Er is maar 1 goede oplossing : Geen beloftenteams in standaardcompetities, dus alle beloftenteams in eigen beloftencompetities.
Maar NAC niet met 6-1 gewonnen.Met een vaste selectie had De Graafschap ook 7-3 verloren.
en van boven naar beneden een open competitie.
Waarom niet? Het verschil in kwaliteit tussen die twee duels was niet zo heel groot.Maar NAC niet met 6-1 gewonnen.
Daarmee overschat je het niveauverschil enorm in mijn ogen. Het is niet alsof Messi plots meedeed bij Jong AZ. De extra krachten lijken mij meer van het niveau spelers dat prima uitgeleend zou kunnen worden aan clubs als De Graafschap.Vervang bij elke willekeurige club de 4 beste spelers voor een 4-tal spelers van de reservebank of zelfs uit een lager elftal en je hebt gewoon een enorm kwaliteitsverschil.