Belgische competitie

De Groene Scout

Well-known member
Behoorlijk bord voor de kop die Overmars.
Lopen nog onderzoeken tegen hem en dan zo vrolijk ergens anders instappen.
Had dan gewoon even een jaartje gewacht.
Smeerlap!!!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik dacht dat er dan wel een sjeik met geld in zou zitten, maar ik begrijp iemand uit de bouwwereld die bekend staat als Polle Botox?
 

Joost

Well-known member
We zijn hier Antwerp aan de schandpaal aan het nagelen, on-topic blijven aub.
Ach, jij bent allang blij dat de reserven van Antwerp een slecht seizoen draaien en zeker niet top 2 gaan eindigen, anders hadden jullie daar volgend seizoen tegen moeten spelen.
 

Kielse Rat

Well-known member
Denk je nu oprecht dat ik zo gefixeerd bent op de 'vijand' dat de resultaten van hun belofteploeg mij interesseren? Laat ze gewoon lekker doen wat ze willen in Deurne-Noord. Hun doel is om zo snel mogelijk kampioen te worden, wat ik ze dit jaar overigens nog niet zie doen, en dan is ethische discussie ondergeschikt aan sportief (en bijhorend financieel) succes. Meer moet je achter de aanstelling van Overmars niet zoeken. Om dezelfde redenen hebben wij ook enkele jaren geleden die gierige sjeik en zijn incompetente entourage binnengehaald en daar betalen we dit seizoen de prijs voor.
 
Laatst bewerkt:

Joost

Well-known member
Denk je nu oprecht dat ik zo gefixeerd bent op de 'vijand' dat de resultaten van hun belofteploeg mij interesseren? Laat ze gewoon lekker doen wat ze willen in Deurne-Noord. Hun doel is om zo snel mogelijk kampioen te worden, wat ik ze dit jaar overigens nog niet zie doen, en dan is ethische discussie ondergeschikt aan sportief (en bijhorend financieel) succes. Meer moet je achter de aanstelling van Overmars niet zoeken. Om dezelfde redenen hebben wij ook enkele jaren geleden die gierige sjeik en zijn incompetente entourage binnengehaald en daar betalen we dit seizoen de prijs voor.
Haha, mijn bericht was met een knipoog bedoelt.
 
Bovenaan