Belgische competitie

Kielse Rat

Well-known member
Beerschot is toch deels in Arabische handen?
Geld genoeg!
Dat zou je denken maar een gulle investeerder blijkt die Arabier toch niet echt te zijn. Ook niet voor 'moederclub' Sheffield, die hebben dit seizoen ook alleen maar vrije en huurspelers binnengehaald.
 

Ska P 187

Well-known member
Die club die nu bovenaan staat, sint huppeldepup, speelt die op dit moment in het koning boudewijn stadion en zijn er eventueel plannen voor renovatie van het mooie maar oude vervallen stadion van deze club.
Okay wel wat gerenoveerd, maar er lijkt nog wel wat werk voorhanden.
 

Kielse Rat

Well-known member
Die spelen al enkele jaren weer in hun vertrouwde Dudenpark. Als ze volgend jaar Europees spelen, zullen ze wel moeten uitwijken naar het Koning Boudewijnstadion.
 

Ska P 187

Well-known member
Heb je een flashback naar 2018?
Nee zag op soccerway dat ze daar ook zouden spelen.
Keek daar ff om te kijken hoe mijn favourite belg Antwerp het deed. Niet slecht, maar Sint Gillen boven aan zien staan was wel een verrassing voor mij.
Zo goed volg ik het allemaal blijkbaar.
 

Batigoal

Well-known member
Union wint nu de topper tegen Antwerp FC. Weer 2 keer Undav. Het blijft bijzonder dat hij vanuit de 3. Liga in Duitsland zo'n groei heeft ondergaan. Aangezien Club Brugge achter staat tegen AA Gent kan de voorsprong zomaar 10 punten zijn na dit weekend.
 

Kielse Rat

Well-known member
Zo heeft Union het aangekondigde zware vierluik tegen Genk, Club Brugge, Anderlecht en Antwerp met verve doorstaan. Als de titelkoorts niet te hoog stijgt in de play-offs, lijkt niets hen nog in de weg te staan nu.
 

gevegt

Well-known member
Eind januari 2022 heeft Brighton hem voor 7 miljoen euro gekocht en uitgeleend. Dus dit is inderdaad wel een goede optie.
Dat wist ik niet.
Misschien een jaartje huren met een optie tot koop als hij Feyenoord naar de CL schiet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
In feite heeft Brighton hem al 2 jaar daarvoor gekocht toen ze hem weghaalden uit Meppen.

Leek mij logischer, maar zo stond het niet op
Transfermarkt. Daar stond transfervrij naar Union. Maar goed, dezelfde voetbalgroep toch?
 

Joost

Well-known member
Leek mij logischer, maar zo stond het niet op
Transfermarkt. Daar stond transfervrij naar Union. Maar goed, dezelfde voetbalgroep toch?
Oja hij was zelfs transfervrij.
Inderdaad dezelfde eigenaar. Union was eigenlijk niet meer dan een leuke proeftuin.
 

Kielse Rat

Well-known member
Antwerp rond vandaag een opvallende 'transfer' af: Marc Overmars wordt de nieuwe sportief directeur. Waarom dat opvallend is, hoef ik hier wellicht niet uit te leggen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Inderdaad wel opvallend. Eerder werd hij gelinkt aan Man Utd en nu kiest hij toch voor Antwerp FC. Niet per se een stap hogerop.
 
Bovenaan