Belgische competitie

Jamel

Administrator
Forumleiding
Tsja, wat een gedoe weer. Ik snap soms niet dat mensen zo lomp kunnen zijn en de gevolgen van hun handelen niet overzien. Terwijl het allemaal toch geen domme mensen zijn. Zo'n Overmars, hoewel ik het ook niet fair zou vinden als hij voor de rest van zijn leven gecancelled wordt, had er naar mijn idee toch verstandiger aan gedaan om nog eventjes in de luwte te blijven. En het helpt ook niet dat het bij de persconferentie toch vooral ging over hoe zwaar het allemaal voor Overmars zelf was geweest. En voor Antwerp leek het 't belangrijkste om een club te zijn waar mensen een tweede kans krijgen. Ook niet zo handig, al zijn ze daar zelf nu blijkbaar ook achter.
 

gevegt

Well-known member
Tsja, wat een gedoe weer. Ik snap soms niet dat mensen zo lomp kunnen zijn en de gevolgen van hun handelen niet overzien. Terwijl het allemaal toch geen domme mensen zijn. Zo'n Overmars, hoewel ik het ook niet fair zou vinden als hij voor de rest van zijn leven gecancelled wordt, had er naar mijn idee toch verstandiger aan gedaan om nog eventjes in de luwte te blijven. En het helpt ook niet dat het bij de persconferentie toch vooral ging over hoe zwaar het allemaal voor Overmars zelf was geweest. En voor Antwerp leek het 't belangrijkste om een club te zijn waar mensen een tweede kans krijgen. Ook niet zo handig, al zijn ze daar zelf nu blijkbaar ook achter.
Wees blij dat je het niet kunt voorstellen.
Ik bedoel, als je net iets te arrogant bent geworden door veel geld te hebben en denkt dat je de hele wereld aan kan en boven alle normale ethische wetten staat krijg je altijd ooit een tik op je vingers.
 

erka

Well-known member
Ondertussen haken de sponsoren bij Antwerp massaal af. Vandaag zijn er weer een aantal (tijdelijk) opgestapt.

Echt, onbegrijpelijk. Antwerp komt van heel ver, is sportief eindelijk weer een beetje boven water en dan doen ze zoiets.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ondertussen haken de sponsoren bij Antwerp massaal af. Vandaag zijn er weer een aantal (tijdelijk) opgestapt.

Echt, onbegrijpelijk. Antwerp komt van heel ver, is sportief eindelijk weer een beetje boven water en dan doen ze zoiets.
De professional Overmars is natuurlijk wel een geweldige zet voor hen, met zijn netwerk en reputatie als onderhandelaar. Sluit geheel aan bij hun ambities om zo iemand binnen te halen. Alleen is zowel het moment van aanstellen als de communicatie erover op z'n minst hopeloos naïef en overmoedig.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ondertussen haken de sponsoren bij Antwerp massaal af. Vandaag zijn er weer een aantal (tijdelijk) opgestapt.

Echt, onbegrijpelijk. Antwerp komt van heel ver, is sportief eindelijk weer een beetje boven water en dan doen ze zoiets.
Mwoah, massaal?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Oh gelukkig, ik lees net dat Overmars binnenkort tóch zijn excuses gaat aanbieden. Nou dan komt het allemaal goed en zullen die vijf sponsors vast weer terug willen keren.
 

Joost

Well-known member
Bij Cercle v Gent werd dit weekend een goal goedgekeurd omdat de benodigde cameraman nog niet op zijn plek was of de VAR van het juiste beeld te voorzien.

De cameraman was elders nodig geweest en kwam pas na enkele minuten aangesneld.
 

gevegt

Well-known member
Bij Cercle v Gent werd dit weekend een goal goedgekeurd omdat de benodigde cameraman nog niet op zijn plek was of de VAR van het juiste beeld te voorzien.

De cameraman was elders nodig geweest en kwam pas na enkele minuten aangesneld.
Haha, daar hadden ze het al over bij Extra Time.
Aangesneld is trouwen een eufemisme . Ze moesten hem haast de tribune opdragen.
 

Joost

Well-known member
Het ergste is nog dat ze nu een grappig filmpje maken van iets dat nog best snel uit te leggen is.
De promotiedegradatieregeling tussen 3e amateur en 1e provinciaal daarentegen hoeft niet eens in het absurdistische getrokken te worden.
 
Bovenaan