Over zijn kwaliteiten als voetballer kan je niet discussiëren maar hij gedraagt zich als een straatjochie.Dom ventje die Lang: mekkeren, gebaartjes, bal wegschieten en in de catacomben en poster van de muur trekken. Niveautje hoor.
Het is al de vijfde (!!) trainer die dit seizoen ontslagen werd na een wedstrijd tegen KV Mechelen.Haha, wel weer een mooi verhaaltje uit de Belgische competitie.
Gisteren werd onder de wedstrijd KV Mechelen - RFC Seraing op de website van de bezoekers een artikeltje geplaatst dat de trainer Jordi Condom zou worden ontslagen. De trainer zelf kreeg het pas na de wedstrijd te horen, maar op de tribune was men dus al op de hoogte.
Nee het is een totale debiel.Over zijn kwaliteiten als voetballer kan je niet discussiëren maar hij gedraagt zich als een straatjochie.
Is er gevoetbald dan gisteren?Anderlecht haalde flink uit bij Beerschot. De thuisclub ging met 0-7 onderuit en staat stijf onderaan.
Dat interview laatst dat hij had met Touzani. Ik heb maar een klein stukje gezien, maar zat al met plaatsvervangende schaamte te kijken. Wat een sukkel.Nee het is een totale debiel.
En Alfred Schreuder wordt zijn opvolger bij Club Brugge. Mooie stap voor die kale!Niko Kovac is deze week ontslagen bij AS Monaco. Dat schakelt razendsnel en haalt hoogstwaarschijnlijk kampioenenmaker Philippe Clement van Club Brugge als nieuwe trainer.
We hebben thuis al verloren van onder andere Cercle Brugge, STVV en Oostende, allemaal ploegen die op dat moment een rechtstreekse concurrent waren. Dus ik zie Zulte-Waregem, Kortrijk en Charleroi zeker niet als 'zekerheidjes' dat we daar punten gaan pakken. Van de uitgestelde match tegen Standard verwacht ik ook geen drie gratis punten meer. In theorie kan het nog en ze spelen zeker niet als een ploeg die het al heeft opgegeven, maar ik zou er niet mijn volgende maandloon op durven verwedden.Het is wel België dus ik zou niet te vroeg conclusies trekken.
Er is nog de wedstrijd met Standard in te halen en misschien komen daar wel 3 gratis punten naar voren.
Daarnaast speelt Beerschot 3 keer thuis tegen Kortrijk, Zulte-Waregem en Charleroi en is er een tripje naar KVM.