Nou, het is nog 3-1 geworden.Mechelen stond al na 18 minuten op 3-0 tegen Standard en dus kwamen de Luikse fans maar even het veld op om te vertellen dat het anders moest. Heeft overigens niet geholpen.
Nou, het is nog 3-1 geworden.Mechelen stond al na 18 minuten op 3-0 tegen Standard en dus kwamen de Luikse fans maar even het veld op om te vertellen dat het anders moest. Heeft overigens niet geholpen.
Hehehe dat is waar.Nou, het is nog 3-1 geworden.
0-0 dus en dat is een klein wonder. Ik heb het laatste half uur gezien en OHL had een paar enorme kansen.Vorig seizoen begonnen met 6 zeges in 7 thuisduels, nu in 15 duels 1 thuiszege. Het kan verkeren.
Ik denk overigens dat het tegen OHL gelijk wordt, die zijn daar goed in.
Tennisballen op het veld gooien bleek eveneens niet effectief te zijn.Mechelen stond al na 18 minuten op 3-0 tegen Standard en dus kwamen de Luikse fans maar even het veld op om te vertellen dat het anders moest. Heeft overigens niet geholpen.
Het mag ook eens meezitten. Toch een puntje dichter bij Cercle gekomen.0-0 dus en dat is een klein wonder. Ik heb het laatste half uur gezien en OHL had een paar enorme kansen.
En dat in de maanden nadat de Qatari langzaam maar zeker hun invloed en middelen in Eupen terugschroeven. Het spelersbudget is flink omlaag gegaan en dat was ook te zien aan de transferzomer. Des te knapper dat ze zo goed aan het seizoen zijn begonnen.Eupen gaat als verrassende leider de interlandbreak in na een 3-2 overwinning tegen Genk, dat zelf de leidersplaats liet liggen. Ook Union draait nog steeds knap mee op de derde plaats.
Velen schoven Eupen vooruit als een degradatiekandidaat, dat maakt hun prestaties inderdaad alleen maar straffer.En dat in de maanden nadat de Qatari langzaam maar zeker hun invloed en middelen in Eupen terugschroeven. Het spelersbudget is flink omlaag gegaan en dat was ook te zien aan de transferzomer. Des te knapper dat ze zo goed aan het seizoen zijn begonnen.
Ondertussen is bij Standard trainer Mbaye Leye alweer ontslagen. Dat is niet bepaald het vertrouwen geven aan een beginnende trainer waar eerder dit jaar over werd gesproken. Maar goed, zijn draagvlak onder de spelers was weg begrijp ik.
Ik zou maar gaan dit seizoen met Beerschot, zie je je ploeg misschien nog een keer een doelpunt maken.Het Dudenpark staat zeker ook nog op mijn lijst, leuk stadion is dat.
Op verplaatsing lukt dat meestal nog wel.Ik zou maar gaan dit seizoen met Beerschot, zie je je ploeg misschien nog een keer een doelpunt maken.
Kan ie mooi naar PSV.Van der Brom is na vanavond ook werkloos. Genk 0-3 achter
Je vergeet The Champ.Met een beetje pech worden faalhazen Koeman en Bosz morgen ook gewipt en dan hebben we alleen Patrick van Leeuwen nog als toptrainer over in het buitenland!
Antwerp en uiteraard koploper Union kunnen vandaag profiteren.