Absoluut.Goed gescout.
Absoluut.Goed gescout.
Totaal andere wedstrijd. Die konden er niet zoveel van en legden er een stuk minder energie in dan Dundee.Waren ze tegen die Bosniërs ook zo zwak?
Zo, die vielen me idd niet mee. Had ze niet gezien tegen die Bosniërs, dus vanavond was mijn eerste keer dit seizoen dat ik AZ zag, maar die hebben nog een hoop werk te doen (nog voorzichtig uitgedrukt)Onnodige nederlaag, maar AZ speelde ook wel erg matig.
Terechte nederlaag derhalve.Onnodige nederlaag, maar AZ speelde ook wel erg matig.
Met Odgaard en Karlsson ziet het er natuurlijk wel weer wat beter uit.Zo, die vielen me idd niet mee. Had ze niet gezien tegen die Bosniërs, dus vanavond was mijn eerste keer dit seizoen dat ik AZ zag, maar die hebben nog een hoop werk te doen (nog voorzichtig uitgedrukt)
Ze missen 6 spelers las ik.Zo, die vielen me idd niet mee. Had ze niet gezien tegen die Bosniërs, dus vanavond was mijn eerste keer dit seizoen dat ik AZ zag, maar die hebben nog een hoop werk te doen (nog voorzichtig uitgedrukt)
Vanavond ook geen Karlsson en Odgaard. Ik ben benieuwd.We kunnen in elk geval constateren dat AZ een probleem heeft als ze Karlsson en Odgaard missen wanneer ze dan met Lahdo moeten aantreden. Die was wel heel slecht.