AZ in Europa.

JMD

Well-known member
Dundee United heeft 2.000 fans mee :)
Die hebben gisteren Amsterdam aardig op stelten gezet, maar ze ruimden zelf de rommel op... :)


Dit is het belangrijkste duel van deze ronde qua NL clubs. Want als AZ niet doorkomt hebben we als NL grote problemen voor de ranglijst, aangezien FC Twente het naw niet gaat redden tegen Fiorentina. En er moet behalve Ajax, PSV en Feyenoord echt nog 1 ploeg mee de groepsfase in.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

erka

Well-known member
Dit is het belangrijkste duel van deze ronde qua NL clubs. Want als AZ niet doorkomt hebben we als NL grote problemen voor de ranglijst, aangezien FC Twente het naw niet gaat redden tegen Fiorentina. En er moet behalve Ajax, PSV en Feyenoord echt nog 1 ploeg mee de groepsfase in.

Grote problemen? We hebben marge zat. En die 5e plaats is toch niet realistisch en bovendien ligt Vitoria Guimaraes er ook al uit.
 

JMD

Well-known member
Grote problemen? We hebben marge zat. En die 5e plaats is toch niet realistisch en bovendien ligt Vitoria Guimaraes er ook al uit.
Als Portugal met 5 ploegen de groepsfase in gaat (en die kans is aanwezig want ze hebben er al sowieso 4) en wij met 3 dan is dat gat zo dichtgelopen...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dundee United heeft 2.000 fans mee :)
Ik hou van die Schotten.

Het land zelf is ook prachtig. Zelf twee keer geweest en mijn ouders sturen nu ook weer prachtige plaatjes vanuit Schotland. Zaten bij Skye, maar zijn nu weer doorgestoken naar Loch Ness. Zelf ook maar weer eens die kant op.
 

JMD

Well-known member
En 4-0... Mijn hemel, tot de 1-0 was het niet veel, maar daarna lopen ze over de Schotten heen.
 

Jef400

Well-known member
Daar komt een monsterscore aan. Als uitsupporter zal het dun door dee broek lopen denk ik
 
Bovenaan