AZ in Europa.

leo1949

Well-known member
11830335_905799336145351_657051710_n.jpg


En ik denk dat dat dit de meest voor de hand liggende opstelling van AZ gaat worden:

Rochet; Johansson, Gouweleeuw, Van der Linden, Haps; Henriksen, Ortiz, Van Overeem; Dos Santos, Janssen en Tankovic
 

Forza AZ

Well-known member
Misschien J?hannsson in plaats van Janssen. Hij is helemaal fit terug gekomen van de Gold Cup en kan dus al spelen vanavond.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat moet genoeg zijn voor deze ronde. Verder verwacht ik niet veel van AZ in Europa.
 

leo1949

Well-known member
Misschien J?hannsson in plaats van Janssen. Hij is helemaal fit terug gekomen van de Gold Cup en kan dus al spelen vanavond.

Dat zou zeker kunnen, we gaan gelukkig wel met een fitte ploeg aan de gang vanavond.
De wedstrijd is te zien op Fox sport aanvang wedstrijd19.30 uur.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ze hebben Wuytens geloof ik nog en die jongen die die eigen goal scoorde tegen Feyenoord.
 

leo1949

Well-known member
Hebben ze echt niemand die beter is dan van der Linden?

Ik denk dat John van den Brom echt wel met hem bezig is geweest en dat hij ingepast kan worden in het elftal.
En Mommiej je hebt een heel mooi verjaardagscadeau gekregen. :duim::duim:
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Is het raar als ik denk dat AZ er vanavond hard af gaat? Ik ben niet zo onder de indruk van dat elftal van vandaag. En die Turken zijn volgens mij sterker dan iedereen denkt.
 

Fabian

Active member
Is het raar als ik denk dat AZ er vanavond hard af gaat? Ik ben niet zo onder de indruk van dat elftal van vandaag. En die Turken zijn volgens mij sterker dan iedereen denkt.

Ik kom hierheen om eigenlijk precies hetzelfde te posten. Als ik naar het elftal van AZ kijk, houd ik mijn hart vast.
 

Pascallovic

Well-known member
Het elftal van AZ houdt niet over inderdaad, zie niet zomaar even iemand het verschil maken, waar je met een Haps en van der Linden echt wel tegen tegentreffers gaat aanlopen. Van Overeem vind ik redelijk overschat. Hupperts geblesseerd, dat hij deze basiself niet gehaald heeft?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het elftal van AZ houdt niet over inderdaad, zie niet zomaar even iemand het verschil maken, waar je met een Haps en van der Linden echt wel tegen tegentreffers gaat aanlopen. Van Overeem vind ik redelijk overschat. Hupperts geblesseerd, dat hij deze basiself niet gehaald heeft?

Nee, uit vorm en ongelukkig. Dat zeiden ze net bij FOX althans.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het is in de openingsfase wel een beetje wat ik ervan verwacht had. AZ wordt een beetje afgetroefd door een hele stugge en fysiek sterke ploeg, dat goed op elkaar ingespeeld is.
 

Joost

Well-known member
Penalty voor AZ en rood voor de keeper.

Spits tikt de bal net voor de keeper, die wild komt inglijden, weg. Of hij 'm werkelijk raakte is in de beelden niet helemaal duidelijk maar rood is enigszins overdreven.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat een faler, die scheids. Was er binnen en geen overtreding. Doet dus alles fout.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat is een meevaller. Voorsprong AZ en een man meer.

Hebben ze echt mazzel mee, want ze werden behoorlijk overlopen. Nu zorgen dat je nog ??n of twee goals maakt en er geen incasseert. Zodat je volgende week niet alsnog in de problemen komt.
 
Bovenaan