AZ in Europa.

erka

Well-known member
Ik heb de reguliere speeltijd niet gezien, maar wát een taktisch slechte verlenging van AZ. Echt superslecht.
 

JMD

Well-known member
2-2 afgelopen.

SLechte week dus voor Nederland. Dat Vitesse eruit zou gaan was te verwachten, die hebben al overgepresteerd dit seizoen. Maar dat én AZ én Ajax eruit zouden gaan had ik echt niet verwacht.
 

erka

Well-known member
2-2 afgelopen.

SLechte week dus voor Nederland. Dat Vitesse eruit zou gaan was te verwachten, die hebben al overgepresteerd dit seizoen. Maar dat én AZ én Ajax eruit zouden gaan had ik echt niet verwacht.

Helderziend JMD?
 
  • Haha
Waarderingen: JMD

Max

Administrator
Forumleiding
Het lijkt wel of AZ met de week minder gaat spelen.

Hopelijk zetten ze die lijn door.

Als je echt serieus mee wil doen, dan moet je toch wel thuis van Bodo kunnen winnen die een paar van hun beste spelers kwijt zijn. Maar goed, in de poulefase maakte AZ nou ook geen briljante indruk.
 

Batigoal

Well-known member
Hadzidiakos die in blessuretijd van de verlenging er in komt en vervolgens 3 keer op rij de bal verspeeld waardoor er anderhalve minuut vergooid wordt helpt ook niet mee.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wonnen zelfs van Ajax in de JCS. Desondanks ben ik nou niet verschrikkelijk onder de indruk van AZ qua spelersmateriaal. Al meerdere jaren presteren ze vrij goed ten opzichte van het spelersmateriaal. Afgelopen zomer zijn er toch wat spelers vertrokken waarvan de vervangers alleen die Griek wellicht een versterking is ten opzichte van zijn voorganger. Denk dat ze op dit moment wel redelijk staan waar ze horen.
 
Bovenaan