AZ in Europa.

Reinoud

Well-known member
Nummers drie uit de EL gaat na de winter door in de ECL toch? Dan is het toch wel interessant om die poule fase te halen
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nummers drie uit de EL gaat na de winter door in de ECL toch? Dan is het toch wel interessant om die poule fase te halen

Nou ja, AZ maakt ook wel een aardige kans om de groepsfase door te komen. Maar die derde plaats maakt de kans op overwintering wel groot.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Heerlijk objectief dat commentaar van ik neem aan Celtic TV. Bal gaat binnenkant paal eruit en Hart kan hem oprapen. Dat heet een brilliant safe en daar lullen ze dan nog even over door.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Heerlijk objectief dat commentaar van ik neem aan Celtic TV. Bal gaat binnenkant paal eruit en Hart kan hem oprapen. Dat heet een brilliant safe en daar lullen ze dan nog even over door.
Hij tikte hem met z'n voet tegen de paal.

AZ begint wel goed, trouwens!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik snap echt niet wat Jansen in De Wit ziet. Voetballen kan 'ie niet echt, maar hij gaat ook als een wijf de duels in. Die 1-0 ontstond doordat hij zijn mannetje wel heel simpel liet lopen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik snap echt niet wat Jansen in De Wit ziet. Voetballen kan 'ie niet echt, maar hij gaat ook als een wijf de duels in. Die 1-0 ontstond doordat hij zijn mannetje wel heel simpel liet lopen.

Vorig jaar zat De Wit nog keurig op de bank onder Jansen. Daar begreep De Wit niks van. Onbegrijpelijk dat die jongen bij Jong Oranje mocht meedoen. De houding van een Ajacied, maar de kwaliteiten van iemand van FC Oss.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
AZ begon goed, maar wordt inmiddels volledig overlopen. Het is wachten op de 2-0.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
AZ niet live op tv, vorige week zeuren dat Celtic geen rechten aan Nederlandse zenders wilde verkopen en nu komen ze er achter dat ESPN voor bijna niks de rechten wil en dus heeft AZ óók nee gezegd. De wedstrijd is straks gratis live op de AZ Facebook te zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
AZ niet live op tv, vorige week zeuren dat Celtic geen rechten aan Nederlandse zenders wilde verkopen en nu komen ze er achter dat ESPN voor bijna niks de rechten wil en dus heeft AZ óók nee gezegd. De wedstrijd is straks gratis live op de AZ Facebook te zien.

En/of ESPN maakt net als overige zenders een commerciële afweging en de commerciële waarde van AZ is gewoon niet zo hoog. Ik weet niet of het echt stormloopt met kijkers als AZ speelt. Voor ESPN sowieso lastig gezien de abonnees al hebben betaald.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
En/of ESPN maakt net als overige zenders een commerciële afweging en de commerciële waarde van AZ is gewoon niet zo hoog. Ik weet niet of het echt stormloopt met kijkers als AZ speelt. Voor ESPN sowieso lastig gezien de abonnees al hebben betaald.
Ik vraag me af wat AZ misloopt als ESPN het gratis zou uitzenden. Je kunt toch beter op ESPN te zien zijn dan op Facebook.
 

Forza AZ

Well-known member
Ik vraag me af wat AZ misloopt als ESPN het gratis zou uitzenden. Je kunt toch beter op ESPN te zien zijn dan op Facebook.
Dat vraag ik me ook af. Nu moet AZ zelf kosten maken om een beeldregistratie te maken. Dan zou je volgens mij beter voor een "habbekrats" de rechten aan ESPN kunnen verkopen. Tenzij ze denken nu misschien wat extra wedstrijdkaarten te verkopen om zo het verschil goed te maken.

Al zal het zeker niet om een groot bedrag gaan lijkt me.
 

Forza AZ

Well-known member
En/of ESPN maakt net als overige zenders een commerciële afweging en de commerciële waarde van AZ is gewoon niet zo hoog.
De waarde van Vitesse zal niet hoger zijn, en die is wel bij ESPN te zien. Die wedstrijd is ook nog volledig gelijktijdig met Elfsborg-Feyenoord. AZ-Celtic overlapt slechts de eerste 35 minuten met Elfsborg-Feyenoord.
 
Bovenaan