AZ in Europa.

JMD

Well-known member
Dat viel juist wel mee. Eerste 70 minuten het duel volledig onder controle, alleen vergaten ze te scoren. Na de tegentreffer nog weinig aan de hand, want vrij vlot de gelijkmaker. Maar AZ drukt daarna niet door en na de rode kaart kunnen ze alleen nog maar achteruit lopen.
Oke, dank.
 

stc

Well-known member
Heeft die uitschakeling ook niet gedeeltelijk te maken met die rode kaart die ze gisteren hebben gekregen?
 

Abubakari

Well-known member
Vooral met de reeks opgelegde kansen die ze lieten liggen. Die van Gudmundsson, jonge jonge, als je zulke kansen niet op doel krijgt dan houdt het op.
 

stc

Well-known member
Vooral met de reeks opgelegde kansen die ze lieten liggen. Die van Gudmundsson, jonge jonge, als je zulke kansen niet op doel krijgt dan houdt het op.

Bedankt voor de info. Ik hoop dat AZ hiervan geleerd heeft en het volgend jaar beter doet. Als ze zich tenminste plaatsen voor Europees voetbal en niet worden leeg gekocht.
 

Batigoal

Well-known member
Vooral met de reeks opgelegde kansen die ze lieten liggen. Die van Gudmundsson, jonge jonge, als je zulke kansen niet op doel krijgt dan houdt het op.

Zeker. Sterker nog, ze hadden het in de eerste helft al moeten beslissen, dan was er niks aan het handje geweest. Rijeka had toen nog helemaal niets in te brengen.
 

Forza AZ

Well-known member
Heeft die uitschakeling ook niet gedeeltelijk te maken met die rode kaart die ze gisteren hebben gekregen?
AZ leek ook daarvoor al op een gelijkspel te gokken. Na die rode kaart zat er echt niet meer in omdat Rijeka z'n kans rook op winst. Maar een gelijkspel was ook niet genoeg geweest na het doelpunt van Real Sociedad in de 92e minuut.
 

Forza AZ

Well-known member
Ik vond Stengs en Boadu gisteravond gewoon slecht spelen, Koopmeiners was ook niks bijzonders, Wijndal onttrok zich wel wat aan de malaise.
Boadu heeft al een half jaar geen goede wedstrijd meer gespeeld. En Stengs speelt ook zelden meer een goede wedstrijd. Ze zijn lang niet zo goed als ze zelf denken, en weigeren daar door hard te werken verandering in te brengen lijkt het wel.
 

erka

Well-known member
Verder mag ik Theo Janssen als analist wel graag horen. Is in ieder geval veel beter dan van der Vaart. Boskamp lijkt me een heel aardige kerel, maar als analist niet bijzonder.

Helemaal mee eens, voor velen denk ik verrassend maar Theo Janssen is een uitstekende analyticus, heeft er heel goed kijk op en kan het kraakhelder verwoorden ook nog. Had ik niet snel achter hem gezocht. Wel dat hij er kijk op heeft maar op TV analyseren vraagt ook andere dingen.
 

Reinoud

Well-known member
Waarom lootte AZ vaak ver weg toen er nog uitsupporters toegestaan waren en sinds er geen uitsupporters meer welkom zijn tegen Napoli, Real Sociedad, Rijeka en nu Celtic/Jablonec.
Dat zijn wel wat mooie tripjes inderdaad die zijn misgelopen. Zonde!
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Waarom lootte AZ vaak ver weg toen er nog uitsupporters toegestaan waren en sinds er geen uitsupporters meer welkom zijn tegen Napoli, Real Sociedad, Rijeka en nu Celtic/Jablonec.
Als het Celtic - AZ wordt is het helemaal jammer. Mooie trip en dan was ik daar ook wel voor naar Glasgow gekomen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Lekker geloofwaardig, die Jansen. Tegen RKC zat Koopmeiners nog op de bank omdat Jansen alleen spelers wil opstellen die volledig gefocust zijn op AZ. En nu tegen Celtic staat hij wel weer in de basis.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Lekker geloofwaardig, die Jansen. Tegen RKC zat Koopmeiners nog op de bank omdat Jansen alleen spelers wil opstellen die volledig gefocust zijn op AZ. En nu tegen Celtic staat hij wel weer in de basis.

Fijn voor AZ dat bij Koopmeiners de knop om heeft kunnen zetten.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Lekker geloofwaardig, die Jansen. Tegen RKC zat Koopmeiners nog op de bank omdat Jansen alleen spelers wil opstellen die volledig gefocust zijn op AZ. En nu tegen Celtic staat hij wel weer in de basis.

Hij dacht gewoon even een statement te maken en ook zonder Koopmeiners ook wel met 0-2 te winnen. Viel dat even tegen.
 
Bovenaan