Oke, dank.Dat viel juist wel mee. Eerste 70 minuten het duel volledig onder controle, alleen vergaten ze te scoren. Na de tegentreffer nog weinig aan de hand, want vrij vlot de gelijkmaker. Maar AZ drukt daarna niet door en na de rode kaart kunnen ze alleen nog maar achteruit lopen.
IddWat een hoop bullshit in één post.
Wat een hoop bullshit in één post.
Vooral met de reeks opgelegde kansen die ze lieten liggen. Die van Gudmundsson, jonge jonge, als je zulke kansen niet op doel krijgt dan houdt het op.
Vooral met de reeks opgelegde kansen die ze lieten liggen. Die van Gudmundsson, jonge jonge, als je zulke kansen niet op doel krijgt dan houdt het op.
AZ leek ook daarvoor al op een gelijkspel te gokken. Na die rode kaart zat er echt niet meer in omdat Rijeka z'n kans rook op winst. Maar een gelijkspel was ook niet genoeg geweest na het doelpunt van Real Sociedad in de 92e minuut.Heeft die uitschakeling ook niet gedeeltelijk te maken met die rode kaart die ze gisteren hebben gekregen?
Boadu heeft al een half jaar geen goede wedstrijd meer gespeeld. En Stengs speelt ook zelden meer een goede wedstrijd. Ze zijn lang niet zo goed als ze zelf denken, en weigeren daar door hard te werken verandering in te brengen lijkt het wel.Ik vond Stengs en Boadu gisteravond gewoon slecht spelen, Koopmeiners was ook niks bijzonders, Wijndal onttrok zich wel wat aan de malaise.
Verder mag ik Theo Janssen als analist wel graag horen. Is in ieder geval veel beter dan van der Vaart. Boskamp lijkt me een heel aardige kerel, maar als analist niet bijzonder.
Waarom lootte AZ vaak ver weg toen er nog uitsupporters toegestaan waren en sinds er geen uitsupporters meer welkom zijn tegen Napoli, Real Sociedad, Rijeka en nu Celtic/Jablonec.Celtic of Jablonec. Is te doen
Dat zijn wel wat mooie tripjes inderdaad die zijn misgelopen. Zonde!Waarom lootte AZ vaak ver weg toen er nog uitsupporters toegestaan waren en sinds er geen uitsupporters meer welkom zijn tegen Napoli, Real Sociedad, Rijeka en nu Celtic/Jablonec.
Als het Celtic - AZ wordt is het helemaal jammer. Mooie trip en dan was ik daar ook wel voor naar Glasgow gekomen.Waarom lootte AZ vaak ver weg toen er nog uitsupporters toegestaan waren en sinds er geen uitsupporters meer welkom zijn tegen Napoli, Real Sociedad, Rijeka en nu Celtic/Jablonec.
Lekker geloofwaardig, die Jansen. Tegen RKC zat Koopmeiners nog op de bank omdat Jansen alleen spelers wil opstellen die volledig gefocust zijn op AZ. En nu tegen Celtic staat hij wel weer in de basis.
Lekker geloofwaardig, die Jansen. Tegen RKC zat Koopmeiners nog op de bank omdat Jansen alleen spelers wil opstellen die volledig gefocust zijn op AZ. En nu tegen Celtic staat hij wel weer in de basis.
Dat kon hij zaterdagmiddag al in Waalwijk...Fijn voor AZ dat bij Koopmeiners de knop om heeft kunnen zetten.