AZ in Europa.

JMD

Well-known member
Napoli op 1-0 tegen Sociedad, met die stand heeft AZ ook genoeg aan een gelijkspel.
 

Batigoal

Well-known member
AZ moet oppassen dat het zich niet laat meeslepen in de vervelende maniertjes van Rijeka. De laatste 10 minuten werd er bijna niet meer gevoetbald en waren ze alleen maar aan het discussiëren met de scheidsrechter.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Klopt. Vervelende tegenstander.

Ik zie bij AZ vooral veel fouten waaruit ik afleid dat de focus niet optimaal is. Verkeerde aannames, vreemde foute passes. Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat dit te maken heeft met de roerige afgelopen week. Toch niet handig in zo'n belangrijk duel.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Als je het hebt over gebrek aan scherpte, is deze kans wel het ultieme bewijs.
 

JMD

Well-known member
Heb PSV zitten kijken, maar was AZ zo slecht dan? Rijeka had pas 1 punt gehaald, vorige week tegen Sociedad....

Ik vind het ook wel weer een 'beloning' van het idiote beleid van de AZ-directie. Tot vorige week donderdag was er niks aan de hand. Maar omdat Slot naar Feyenoord wilde en niet naar Dortmund ofzo moest er ineens op de strepen gestaan worden omdat AZ vindt dat Feyenoord geen verbetering is.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Heb PSV zitten kijken, maar was AZ zo slecht dan? Rijeka had pas 1 punt gehaald, vorige week tegen Sociedad....

Ik vind het ook wel weer een 'beloning' van het idiote beleid van de AZ-directie. Tot vorige week donderdag was er niks aan de hand. Maar omdat Slot naar Feyenoord wilde en niet naar Dortmund ofzo moest er ineens op de strepen gestaan worden omdat AZ vindt dat Feyenoord geen verbetering is.

Wat een hoop bullshit in één post.
 

Batigoal

Well-known member
Heb PSV zitten kijken, maar was AZ zo slecht dan? Rijeka had pas 1 punt gehaald, vorige week tegen Sociedad....

Dat viel juist wel mee. Eerste 70 minuten het duel volledig onder controle, alleen vergaten ze te scoren. Na de tegentreffer nog weinig aan de hand, want vrij vlot de gelijkmaker. Maar AZ drukt daarna niet door en na de rode kaart kunnen ze alleen nog maar achteruit lopen.
 
Bovenaan