AZ in Europa.

Batigoal

Well-known member
Gefeliciteerd heren! In een lastige groep zowaar 6 punten halen uit de eerste 2 duels. Dat biedt perspectief.

Forza AZ

Well-known member
Gefeliciteerd heren! In een lastige groep zowaar 6 punten halen uit de eerste 2 duels. Dat biedt perspectief.
Zeker een mooie start. Al wordt het nog steeds lastig om de volgende ronde te halen, want ik ga er vanuit dat Napoli en Real Sociedad ook al hun wedstrijden winnen tegen Rijeka. Dan zal AZ zeker nog één keer moeten stunten tegen Real Sociedad en/of Napoli.

PES5

Administrator
Forumleiding
Waar AZ in de competitie wat pech had, hebben ze in Europa niet te klagen. Wonder dat het nog 0-0 staat. Sociedad mist de mooiste kansen.

AZ speelt wel gedurfd en probeert steeds op te bouwen, maar ze komen handelingssnelheid te kort en vooral Midtsjø valt me op dat gebied tegen. Viel me tegen Kiev ook al op.

Toch liggen er wel ruimtes, maar dan moet je op het middenveld en voorin wel secuur zijn.

PES5

Administrator
Forumleiding
Leuk duel in hoog tempo.

Beide teams 2 grote kansen.

Respect voor AZ. Wat spelen die prachtig voetbal.

Forza AZ

Well-known member
Mooi resultaat, maar het gaat nog heel lastig worden om de volgende ronde te halen. Eigenlijk moet er volgende week van Napoli gewonnen worden. Bij verlies is AZ sowieso al uitgeschakeld en bij een (laag) gelijkspel dreigt een salonremise tussen Napoli en Real Sociedad op de laatste speeldag.

Bovenaan