AZ in Europa.

Forza AZ

Well-known member
Ik vraag me af wat AZ misloopt als ESPN het gratis zou uitzenden. Je kunt toch beter op ESPN te zien zijn dan op Facebook.
Dat vraag ik me ook af. Nu moet AZ zelf kosten maken om een beeldregistratie te maken. Dan zou je volgens mij beter voor een "habbekrats" de rechten aan ESPN kunnen verkopen. Tenzij ze denken nu misschien wat extra wedstrijdkaarten te verkopen om zo het verschil goed te maken.

Al zal het zeker niet om een groot bedrag gaan lijkt me.
 

Forza AZ

Well-known member
En/of ESPN maakt net als overige zenders een commerciële afweging en de commerciële waarde van AZ is gewoon niet zo hoog.
De waarde van Vitesse zal niet hoger zijn, en die is wel bij ESPN te zien. Die wedstrijd is ook nog volledig gelijktijdig met Elfsborg-Feyenoord. AZ-Celtic overlapt slechts de eerste 35 minuten met Elfsborg-Feyenoord.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De waarde van Vitesse zal niet hoger zijn, en die is wel bij ESPN te zien. Die wedstrijd is ook nog volledig gelijktijdig met Elfsborg-Feyenoord. AZ-Celtic overlapt slechts de eerste 35 minuten met Elfsborg-Feyenoord.

Vitesse - Anderlecht is wel een mooier affiche. Daarnaast ook kansrijker op een doorgang van de Nederlandse ploeg. Ik neem aan dat AZ niet veel meer of minder zou krijgen dan Vitesse. Voor je zichtbaarheid zou ik het altijd door ESPN laten uitzenden. Al hoewel dat natuurlijk niet gratis is voor de niet-abonnees.
 

Forza AZ

Well-known member
Vitesse - Anderlecht is wel een mooier affiche. Daarnaast ook kansrijker op een doorgang van de Nederlandse ploeg. Ik neem aan dat AZ niet veel meer of minder zou krijgen dan Vitesse. Voor je zichtbaarheid zou ik het altijd door ESPN laten uitzenden. Al hoewel dat natuurlijk niet gratis is voor de niet-abonnees.
Celtic is toch zeker net zo'n aantrekkelijke tegenstander als Anderlecht. Je hebt natuurlijk gelijk dat de spanning bij Vitesse-Anderlecht vooraf groter is dan bij AZ-Celtic.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Celtic is toch zeker net zo'n aantrekkelijke tegenstander als Anderlecht. Je hebt natuurlijk gelijk dat de spanning bij Vitesse-Anderlecht vooraf groter is dan bij AZ-Celtic.

Dat neem ik dan ook mee. AZ maakte daarnaast ook niet de indruk dit nog te gaan keren.
 

Reinoud

Well-known member
Verwacht dat FC Afkicken morgen wat meer kan vertellen over de bedragen. Wel interessant om te volgen
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Satyr

Administrator
Forumleiding
Lekker scheids, midden in de aanval fluiten. En Letschert is echt een debiel he.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Op Celtic Park keepte Hart wel aardig, maar gisteren was het weer eens helemaal niks.
 
Bovenaan