AZ in Europa.

Max

Administrator
Forumleiding
De waarde van Vitesse zal niet hoger zijn, en die is wel bij ESPN te zien. Die wedstrijd is ook nog volledig gelijktijdig met Elfsborg-Feyenoord. AZ-Celtic overlapt slechts de eerste 35 minuten met Elfsborg-Feyenoord.

Vitesse - Anderlecht is wel een mooier affiche. Daarnaast ook kansrijker op een doorgang van de Nederlandse ploeg. Ik neem aan dat AZ niet veel meer of minder zou krijgen dan Vitesse. Voor je zichtbaarheid zou ik het altijd door ESPN laten uitzenden. Al hoewel dat natuurlijk niet gratis is voor de niet-abonnees.

Forza AZ

Well-known member
Vitesse - Anderlecht is wel een mooier affiche. Daarnaast ook kansrijker op een doorgang van de Nederlandse ploeg. Ik neem aan dat AZ niet veel meer of minder zou krijgen dan Vitesse. Voor je zichtbaarheid zou ik het altijd door ESPN laten uitzenden. Al hoewel dat natuurlijk niet gratis is voor de niet-abonnees.
Celtic is toch zeker net zo'n aantrekkelijke tegenstander als Anderlecht. Je hebt natuurlijk gelijk dat de spanning bij Vitesse-Anderlecht vooraf groter is dan bij AZ-Celtic.

Max

Administrator
Forumleiding
Celtic is toch zeker net zo'n aantrekkelijke tegenstander als Anderlecht. Je hebt natuurlijk gelijk dat de spanning bij Vitesse-Anderlecht vooraf groter is dan bij AZ-Celtic.

Dat neem ik dan ook mee. AZ maakte daarnaast ook niet de indruk dit nog te gaan keren.

Reinoud

Well-known member
Verwacht dat FC Afkicken morgen wat meer kan vertellen over de bedragen. Wel interessant om te volgen

• Leuk
Waarderingen: Max

Satyr

Administrator
Forumleiding
Lekker scheids, midden in de aanval fluiten. En Letschert is echt een debiel he.

Max

Administrator
Forumleiding
Op Celtic Park keepte Hart wel aardig, maar gisteren was het weer eens helemaal niks.

Forza AZ

Well-known member
Zal je net zien

AZ
Stade Rennes
Union Berlin
Randers

Zonder koppeling van clubs uit hetzelfde land (vanwege TV-uitzending) was het inderdaad dit geworden. Het is dat Stade Rennais alleen in de 2e helft van het schema kon en Jablonec in de eerste helft van het schema moest (waardoor Union Berlin niet bij AZ meer kon).

Bovenaan