Atletiek

erka

Well-known member
Braz betrapt op doping. Braz was diegene die in Rio 2016 zwaar verrassend goud won op polshoog terwijl het publiek zijn concurrent Lavillenie massaal uitfloot. Sja...ergens niet onverwacht.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

erka

Well-known member
Femke Bol zojuist in de series van de 4x400 mixed aan het joggen. Die liep echt op nog geen 50%.
 

JMD

Well-known member
Jeetje, val in de laatste 30m van HAssan.... Terwijl ze op goud lag, en net wel/niet leek te worden ingelopen.
 

JMD

Well-known member
Opvallend, 2x ook ongeveer op dezelfde manier, vechtend om plek 1 te behouden ineens een val (alhoewel Hassan wel licht geduwd werd). Doodvermoeid ineens controle kwijt?
 

gevegt

Well-known member
De pindakaas was uitgewerkt en volgens de reclame doen de benen het dan niet meer.
 
Laatst bewerkt:

erka

Well-known member
Waar hebben ze op Eurosport deze commentatoren vandaan? Wat een kroeggeneuzel. Alsof ze de hele middag op het terras zitten.
 

Eef de Kip

Well-known member
Waar hebben ze op Eurosport deze commentatoren vandaan? Wat een kroeggeneuzel. Alsof ze de hele middag op het terras zitten.
Ik vind het commentaar prima hoor, ik heb het 5 mn geprobeerd op de nos met die Jorus huppeldepup maar daar werd ik wederom niet blij van.
 

erka

Well-known member
Ik vind het commentaar prima hoor, ik heb het 5 mn geprobeerd op de nos met die Jorus huppeldepup maar daar werd ik wederom niet blij van.

Ja, dat is waar wb Joris van den Berg, die is niet uit te houden. Het is nu stuk beter, maar zaterdag waren ze echt als twee vrienden aan het ouwehoeren in de kroeg. Die twee kennen elkaar uit de atletiekwereld en als ze samen een klus doen dan is het eerst altijd een beetje druk. Dat zeiden ze zelf trouwens.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ja ok, het keuvelt idd lekker door maar als je een hele dag naast elkaar zit dan ontkom je daar niet aan lijkt me, ze hebben iig wel kennis van zaken.
 
Bovenaan