Atletiek

JMD

Well-known member
Ja, dat is waar wb Joris van den Berg, die is niet uit te houden. Het is nu stuk beter, maar zaterdag waren ze echt als twee vrienden aan het ouwehoeren in de kroeg. Die twee kennen elkaar uit de atletiekwereld en als ze samen een klus doen dan is het eerst altijd een beetje druk. Dat zeiden ze zelf trouwens.
Ik had wel verwacht dat jij op de BBC zou kijken... :) Die hebben een all-star cast bij atletiek qua verslaggevers en analisten (o.a. Denise Lewis, Jessica Ennis-Hill en Michael Johnson).

Femke Bol kon de laatste 50m zelfs bijna sjokkend over de finish en was alsnog verreweg de snelste in haar heat van de 400m horden. Ook de NL Peeters is door naar de 2e ronde, liep voor het eerst onder de 55 seconden
 

erka

Well-known member
Ik had wel verwacht dat jij op de BBC zou kijken... :) Die hebben een all-star cast bij atletiek qua verslaggevers en analisten (o.a. Denise Lewis, Jessica Ennis-Hill en Michael Johnson).

Niet meer zo'n fan van de BBC. Het is UK voor en UK na daar. Pas als Eurosport op één of andere manier irriteert kijk ik op de BBC. Wel altijd nog beter dan de NOS.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

erka

Well-known member
Ja ok, het keuvelt idd lekker door maar als je een hele dag naast elkaar zit dan ontkom je daar niet aan lijkt me, ze hebben iig wel kennis van zaken.
Kennis hebben ze zeker. Vooral Ivo van Haaren. Bijna net zo goed als Herbert Cool (die van de biatlon). Dat is toch wel mijn favoriete Eurosport commentator.
 

Mommiej

Well-known member
Ik had wel verwacht dat jij op de BBC zou kijken... :) Die hebben een all-star cast bij atletiek qua verslaggevers en analisten (o.a. Denise Lewis, Jessica Ennis-Hill en Michael Johnson).

Femke Bol kon de laatste 50m zelfs bijna sjokkend over de finish en was alsnog verreweg de snelste in haar heat van de 400m horden. Ook de NL Peeters is door naar de 2e ronde, liep voor het eerst onder de 55 seconden

Niet de 1e keer voor Peeters, die liep maand geleden 54.56, maar zij zal wel naar 54.0 of daaronder moeten om morgen finale te halen.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

erka

Well-known member
Dang, Lieke Klaver loopt ook goed zeg! Zéér overtuigend. Die heeft echt enorme stappen gemaakt.
 

JMD

Well-known member
Een Amerikaanse gooit de discus bijna 70m ver. Haar PR was 65m...

Van Klinken doet goed mee om de medailles, 4e nu
 

JMD

Well-known member
Ai, ze eindigt 4e. Stond voor aanvang van 5e worp nog 2e...
Volgend jaar dan maar 1 plek beter doen.
 

Mommiej

Well-known member
Blijft ook 4e voor Van Klinken, zal toch voelen als een teleurstelling als je het hele jaar bij de beste 3 hoort doordat die Amerikaanse die zo hard schreeuwde dat heel Boedapest haar kon horen ineens zo ver worp.
 

Batigoal

Well-known member
Het maximaal haalbare. En ze heeft natuurlijk zo haar eigen strategie, maar je hebt toch de indruk dat ze te laat naar voren is gegaan omdat de afstanden al te groot waren.
 
Bovenaan