Net Overmars en Vd Sar die 2.
Jesus is ook opgestapt
En Bosz wordt genoemd als zijn opvolger.
Gert-Jan Verbeek is jullie man.Ik ken die Bosz verder niet zo, maar die man moet dit niet willen.
De selectiecriteria voor de volgende coach zijn : gek ( een ?chte gek met een diagnose ), het willen en kunnen vechten ?f heel hard kunnen lopen. Voetbalkennis is wel handig maar niet echt een pr? want hiervoor 'coachte' Jesus voor 6 miljoen per jaar. En niemand is slechter dan die kerel. Uiteraard wordt er tegen absurd hoge premies een verzekering afgesloten tegen beroepsrisico's op het werkplek.
Sa Pinto is denk ik de man. Ik mag die gozer wel.
Een EL-finale bereiken levert nu eenmaal ook de nodige 'terechte' credits op. Al zou ik hem als Sporting niet nemen. Echt een visie die in Portugal niet gaat werken.Niks gepresteerd bij Maccabi en Dortmund, heeft niets kunnen inbrengen tijdens de EL finale, gewoon volledig kansloos aan de kant gelaten door Mourinho, hoe kan die Bosz in godsnaam gelinkt worden aan Sporting? een grotere onbenul bestaat er niet.
Je moet het omdraaien, Sporting moet hem niet willen.
Na een mooie toespraak van een uur belooft Ali Koc in 2022 de Champions League beker te winnen, ik moet zeggen dat mijn prognose erg dicht in de buurt is gekomen.