Andere buitenlandse competities

De Wolf

Well-known member
In Oekra?ne inval gedaan bij 35 clubs waaronder Zorya vanwege mogelijke matchfixing. Daarnaast een scheidsrechter opgepakt.
 

Batigoal

Well-known member
Het gaat naast Zorya Lugansk om Vorskla, Olimpik Donetsk, Oleksandriya en Zirka. Dat zijn 5 van de 12 clubs op het hoogste niveau. Die hele competitie stort gelijk in als die clubs gewoon gestraft worden.
 

Forza AZ

Well-known member
Het gaat naast Zorya Lugansk om Vorskla, Olimpik Donetsk, Oleksandriya en Zirka. Dat zijn 5 van de 12 clubs op het hoogste niveau. Die hele competitie stort gelijk in als die clubs gewoon gestraft worden.

Dat moet dan opgevuld worden met clubs uit de 2e divisie, die niet gestraft worden. Geen idee hoeveel dat er zijn, maar anders kan het hoogste niveau altijd nog (tijdelijk) ingekrompen worden naar 10 clubs.
 

Fenerium

Member
Ali Koc de nieuwe voorzitter van Fenerbahce. De verwachtingen zijn torenhoog.... ik verwacht dat de club zich binnen 5 jaar kan aansluiten bij de Europese elite. Elk seizoen Champions League voetbal, laten we daar maar mee beginnen.

Ik ben blij dat de verkiezingen op een geheel democratische wijze zijn verlopen. Ali Koc kreeg een meerderheid van de stemmen. Dit biedt weer een perspectief voor de presidentsverkiezingen. Nu is het aan Ince om Erdogan van de troon te stoten.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=330317
 
Laatst bewerkt:

Fenerium

Member
Elk seizoen Champions League voetbal spelen is belangrijk, dat houdt in dat er een vast team op de been moet komen dat elk seizoen voor het landskampioenschap zal spelen, was al het geval maar dit keer zal het anders moeten verlopen. Een club als Shakhtar Donetsk heeft dat bijvoorbeeld prima voor elkaar gekregen.
 

U.G.

Well-known member
Bij Sporting vliegen ondertussen na de hooligan-aanval de ontbindingsverzoeken je om de oren, en tegenwoordig komen de Juve Leo boys ook bij de spelers thuis, deze zomer. Serieus, WTF ? De rivalen staan bij onze poorten af te wachten, lijkt het. Er is wel degelijk een andere kant van het verhaal onverteld, maar ik ben een beetje het clubisme in PT en het verharding daarin, oftewel het leeghoofdigheid wel beu nu. Waar gaat dit nog over. Laat het WK beginnen.
 

Pascallovic

Well-known member
Enig idee hoe kansrijk die ontbindingsverzoeken daadwerkelijk zijn en hoelang het duurt voordat er definitief uitsluitsel over is? Kan mij voorstellen dat een Sporting ook snel wilt weten waar het aan toe is en/of ze praktisch een volledig nieuw elftal dienen te bouwen.
 

U.G.

Well-known member
Enig idee hoe kansrijk die ontbindingsverzoeken daadwerkelijk zijn en hoelang het duurt voordat er definitief uitsluitsel over is? Kan mij voorstellen dat een Sporting ook snel wilt weten waar het aan toe is en/of ze praktisch een volledig nieuw elftal dienen te bouwen.

Ik zal je eerlijk zeggen, ik probeer dit zoveel mogelijk te vermijden vooralsnog. Maar je hebt gelijk, Sporting staat ook verbeten aan het front. Ik w?l een WK feest allereerst. Ik ben wel bang dat de spelers goede kans maken, volgens mij is er zelfs jurisprudentie.

Als jij wordt overvallen op de werkvloer, op dit manier ( elektrische hek stond wagenwijd open, gasten die precies weten hoe laat en waar ze moeten zijn --> inside job ), dan komt de werkgever bepaalde afspraken dus niet na...op z'n minst. De spelers en hun makelaars melken dit dan slim uit. Veiligheid he.
 

JFK

Well-known member
Elk seizoen Champions League voetbal spelen is belangrijk, dat houdt in dat er een vast team op de been moet komen dat elk seizoen voor het landskampioenschap zal spelen, was al het geval maar dit keer zal het anders moeten verlopen. Een club als Shakhtar Donetsk heeft dat bijvoorbeeld prima voor elkaar gekregen.

Is het zo simpel?
 

Fenerium

Member
Is het zo simpel?

Niets is simpel in de voetballerij maar om na elk slecht seizoen van trainer te wisselen om vervolgens peperdure aankopen te doen die de trainer niet eens wil hebben omdat deze als laatste wordt aangesteld is natuurlijk niet de wijze waarop het moet. Het resultaat is 10 jaar geen Champions League voetbal, torenhoge schulden en geen prijzen in de laatste 4 seizoenen.

Er moet wat veranderen.
 

Fenerium

Member
Dick Advocaat is de enige trainer geweest die openlijk aangaf niets te kunnen presteren met het team wat hij vorig seizoen in handen had, het kwam aan alle kanten te kort, bovendien was het niet eens een elftal wat door hem was samengesteld, het bestuur gaf er geen gehoor aan.
 

Fenerium

Member
Bij Sporting vliegen ondertussen na de hooligan-aanval de ontbindingsverzoeken je om de oren, en tegenwoordig komen de Juve Leo boys ook bij de spelers thuis, deze zomer. Serieus, WTF ? De rivalen staan bij onze poorten af te wachten, lijkt het. Er is wel degelijk een andere kant van het verhaal onverteld, maar ik ben een beetje het clubisme in PT en het verharding daarin, oftewel het leeghoofdigheid wel beu nu. Waar gaat dit nog over. Laat het WK beginnen.

Dit gaat ook nergens over, elkaar op een manier neten wat geaccepteerd is binnen de sportcultuur, dat houdt de rivaliteit in stand, je onvrede uiten over de prestaties van je club moet ook kunnen, dat recht als supporter heb je, maar dit soort mensen hebben gewoon ergens een gaatje in het hoofd zitten. Geen onbekend verhaal, de spelers van mijn cluppie zijn in het verre verleden ook belaagd door de eigen aanhang, met knuppels en al.
 

JFK

Well-known member
Niets is simpel in de voetballerij maar om na elk slecht seizoen van trainer te wisselen om vervolgens peperdure aankopen te doen die de trainer niet eens wil hebben omdat deze als laatste wordt aangesteld is natuurlijk niet de wijze waarop het moet. Het resultaat is 10 jaar geen Champions League voetbal, torenhoge schulden en geen prijzen in de laatste 4 seizoenen.

Er moet wat veranderen.

Maar je presenteert het w?l simpel:

Ali Koc de nieuwe voorzitter van Fenerbahce. De verwachtingen zijn torenhoog.... ik verwacht dat de club zich binnen 5 jaar kan aansluiten bij de Europese elite. Elk seizoen Champions League voetbal, laten we daar maar mee beginnen.

Waarom is die Ali Koc dan zo fantastisch? Welke wonderen kan hij verrichten?
 

Fenerium

Member
Waarom is die Ali Koc dan zo fantastisch? Welke wonderen kan hij verrichten?

Lees de link die ik heb geplaatst.

Om het nog enigszins in mijn eigen woorden uit te drukken, er dient een bepaalde structuur te komen, het aanstellen van een sportief directeur die niet na 4 maanden weggestuurd gaat worden. Het aanstellen van een trainer die kan bouwen aan zijn eigen team, ook laten zitten na een minder goed seizoen, een nieuw scoutingsysteem, een goede jeugdopleiding, helemaal ver hoef je het niet te gaan zoeken, ik zou een samenwerkingsverband aangaan met Altinordu.

Dit werpt vroeg of laat zijn vruchten af, het enige wat nu cruciaal is is het opbrengen van geduld, 2 misschien 3 seizoenen zonder prijzen om dit op te been te kunnen krijgen.
 
Laatst bewerkt:

Fenerium

Member
Geduld en Turks voetbal, paradox of ware tegenstelling?

Nah, dat is het niet echt, het probleem is dat de verkeerde mensen het voor het zeggen hebben of in dit geval hadden, nu moet enkel nog de voorzitter van de Turkse voetbalbond vertrekken. Zie hoe Atl?tico Madrid jarenlang werd geremd door Jes?s Gil y Gil. Zo kan je geen club meer besturen. Niet in het huidige tijdperk.
 
Laatst bewerkt:

U.G.

Well-known member
Dit gaat ook nergens over, elkaar op een manier neten wat geaccepteerd is binnen de sportcultuur, dat houdt de rivaliteit in stand, je onvrede uiten over de prestaties van je club moet ook kunnen, dat recht als supporter heb je, maar dit soort mensen hebben gewoon ergens een gaatje in het hoofd zitten. Geen onbekend verhaal, de spelers van mijn cluppie zijn in het verre verleden ook belaagd door de eigen aanhang, met knuppels en al.

Ik ben allang over een punt heen waar ik oprecht kan zeggen ; laat het allemaal maar gebeuren. Voor mij als volwassen en rationele vent is het me allemaal niet meer waard.

Sterker, geef de Juve-hoolies de club maar.

jl.jpg


Maak van die linkergozer directeur Correctionele tikken en Huisbezoeken en de rechter wordt directeur Overige Klappen en Andere Voetbaldingen. Hoe ze het met de aandeelhouders doen, zoeken ze maar uit, maar daar hebben ze vast ook wel oplossingen voor. I'm done and done.
 
Bovenaan