Pascallovic
Well-known member
Nog iemand die de vraag gesteld heeft wat hij denkt beter te kunnen dan PSG en Man City die al iets langer dan 5 jaar proberen om de CL te winnen?
Dat kan natuurlijk, als hij in 2021 overstapt naar Real Madrid.
Dat Fenerbah?e ooit de CL gaat winnen is natuurlijk kansloos. Al pomp je nog zoveel geld in de club, de absolute topspelers gaan toch niet in de Turkse competitie spelen in plaats van in Spanje of Engeland.
Ik kan me niet zo goed voorstellen dat er zomaar even gehoor wordt gegeven aan een verzoek om contractontbinding, lijkt me zo'n beetje het einde van het voetbal.
Ik kan me niet zo goed voorstellen dat er zomaar even gehoor wordt gegeven aan een verzoek om contractontbinding, lijkt me zo'n beetje het einde van het voetbal.
Er bestaat nog onduidelijkheid over of Wolverhampton wel of geen transfersom gaat betalen voor Rui Patricio. De clubs waren eerder al overeen gekomen dat Wolves 18 miljoen pond zou betalen, maar daar stak de voorzitter van Sporting een stokje voor omdat Mendes daarvan een groot deel in zijn zak wilde steken. Gisteren werd er in de berichtgeving gesproken dat Rui Patricio dus inderdaad transfervrij naar Engeland zou vertrekken, maar nu wordt gemeld dat Wolves toch een transfersom wil betalen om juridische stappen van Sporting te voorkomen. Maar het blijft een onduidelijke chaos en die zal niet snel zijn opgelost. Gisteren hebben nog 3 spelers een contractontbinding aangevraagd.
Ondertussen is er ook goed nieuws voor Sporting, want volgens Record komt Tom van Weert van FC Groningen. :duim:
Dit. Hoewel het vechten tegen de bierkaai is siert het 'm ergens weer wel. Op voorhand kan je ook zeggen, "Pak nou maar je elf miljoen want dat is nog altijd beter dan nul, en laat die fekking Mendes nou maar. "
Maar als de man nog een beetje verstand over heeft stap ie deze maand nog op.
Wat betreft van Weert, er zullen in de zomer nog wel 50 spelers gelinkt worden aan Sporting, en deze zomer misschien zelfs wel meer aangezien iedereen vertrekt.