Andere buitenlandse competities

Pascallovic

Well-known member
Nog iemand die de vraag gesteld heeft wat hij denkt beter te kunnen dan PSG en Man City die al iets langer dan 5 jaar proberen om de CL te winnen?
 

Fenerium

Member
Dat kan natuurlijk, als hij in 2021 overstapt naar Real Madrid. ;)

Dat Fenerbah?e ooit de CL gaat winnen is natuurlijk kansloos. Al pomp je nog zoveel geld in de club, de absolute topspelers gaan toch niet in de Turkse competitie spelen in plaats van in Spanje of Engeland.

Ik loop maar wat te dollen man, vooral om die JFK kneus te zien reageren.
 

Batigoal

Well-known member
Och UG, wie blijft er over bij je club? Volgens de Portugese spelersvakbond hebben na Ruben Ribeiro, Bas Dost en Daniel Podence ook de WK-gangers Rui Patricio, Gelson Martins, Bruno Fernandes en William Carvalho hun contract ontbonden bij Sporting. Dat is zo'n beetje al jullie kapitaal! Is er ?berhaupt geld om die kwaliteit nog enigszins terug op peil te krijgen?
 

U.G.

Well-known member
Ze moeten eerst nog wel gelijk krijgen allemaal. De spelersvakbond kan zoveel zeggen, die wordt geleid door een Benfica-kerel, en dat is nou net de club die deze week openlijk heeft laten weten achter onze spelers aan te zitten.

Mocht het zo uitpakken dat er idd volgend jaar contractvernietigende spelers bij Benfica spelen, dan ben ik simpelweg klaar met het voetbal. Ik keek toch al minder. Ik hoop op een mooie afsluiter op het WK, and then close the store. Naar Benfica gaan lijkt me overigens stug, want Gelson en Bruno zouden dan gratis de deur uit kunnen lopen en tientallen zoniet honderden clubs in Europa kunnen betere salarissen garanderen dan die uh mensen aan de overkant.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik kan me niet zo goed voorstellen dat er zomaar even gehoor wordt gegeven aan een verzoek om contractontbinding, lijkt me zo'n beetje het einde van het voetbal.
 

Batigoal

Well-known member
Ik kan me niet zo goed voorstellen dat er zomaar even gehoor wordt gegeven aan een verzoek om contractontbinding, lijkt me zo'n beetje het einde van het voetbal.

Geen idee of het gaat lukken, maar ze beroepen zich op gevaarlijke werkomstandigheden. Daarvoor valt wel wat te zeggen.
 

ALenstra

Well-known member
Ik kan me niet zo goed voorstellen dat er zomaar even gehoor wordt gegeven aan een verzoek om contractontbinding, lijkt me zo'n beetje het einde van het voetbal.

Als je bij je club niet veilig kan werken dan is er een andere situatie. Maar ik neem aan dat ze niet gratis de deur uitlopen.
 

U.G.

Well-known member
Wat de Portugese media roepen : Arsenal peilde Gelson en bood flink onder zijn clausule. Toch had Gelson interesse maar de voorzitter zei nee --> ontbindingsverzoek. Rui Patricio idem maar dan Wolverhampton als gegadigde, voorzitter zegt nee --> ontbindingsverzoek. Sterker, er schijnt te zijn gesuggereerd dat wanneer de voorzitter opstapt de spelers bereid zijn de ontbindingsverzoeken in te trekken. Door dit allemaal komt zo'n 'veiligheidsverhaal' wel in een ander daglicht te staan, lijkt me.

Het is iig een soap van jewelste, die ik eerlijk gezegd niet echt wens te volgen. Je zou bijna denken dat er geen WK gaande is.
 

U.G.

Well-known member
Mihajlovic wordt de coach van Sporting. Of zoals de Spaanse AS schrijft ; 'Nog meer rook bij Sporting'.
 

Raul

Well-known member
Rui Patricio naar the Wolves! Bijzondere transfer. Wel een Portugees aan het roer en een club die buitengewoon veel kan gaan spenderen, als ik het goed lees althans.
 

U.G.

Well-known member
Ja man, Patricio weg. Hij krijgt nu wat shit over zich heen van supporters of 'supporters'. Maar geloof me, die had allang moeten gaan cashen. Ik had het 'm twee jaar geleden al gegund. Deze verdient internationaal toch wel ietsjes meer credits hoor ( zie EK finale bv ). Maar goed, forca Rui.
 

U.G.

Well-known member
Het is een tragische komedie. Dit is gewoon filmmateriaal, want het gaat mooier worden he. Bruno de Carvalho is van z'n functie ontheven, vecht dat nu aan, en blijft als een verslagen dictator doen alsof er he-le-maal niks aan de hand is. Dat er slechts enkele leden uit zijn op een 'staatsgreep'.

Hij haalt wel die Joego binnen als coach, en presenteert plannen voor volgend jaar. Terwijl Rui Patricio gewoon langs een ander spoor vertrekt. Het is nu zo dat Sporting alleen casht voor Patricio als Carvalho vertrekt !
 

Batigoal

Well-known member
Er bestaat nog onduidelijkheid over of Wolverhampton wel of geen transfersom gaat betalen voor Rui Patricio. De clubs waren eerder al overeen gekomen dat Wolves 18 miljoen pond zou betalen, maar daar stak de voorzitter van Sporting een stokje voor omdat Mendes daarvan een groot deel in zijn zak wilde steken. Gisteren werd er in de berichtgeving gesproken dat Rui Patricio dus inderdaad transfervrij naar Engeland zou vertrekken, maar nu wordt gemeld dat Wolves toch een transfersom wil betalen om juridische stappen van Sporting te voorkomen. Maar het blijft een onduidelijke chaos en die zal niet snel zijn opgelost. Gisteren hebben nog 3 spelers een contractontbinding aangevraagd.

Ondertussen is er ook goed nieuws voor Sporting, want volgens Record komt Tom van Weert van FC Groningen. :duim:
 

U.G.

Well-known member
Er bestaat nog onduidelijkheid over of Wolverhampton wel of geen transfersom gaat betalen voor Rui Patricio. De clubs waren eerder al overeen gekomen dat Wolves 18 miljoen pond zou betalen, maar daar stak de voorzitter van Sporting een stokje voor omdat Mendes daarvan een groot deel in zijn zak wilde steken. Gisteren werd er in de berichtgeving gesproken dat Rui Patricio dus inderdaad transfervrij naar Engeland zou vertrekken, maar nu wordt gemeld dat Wolves toch een transfersom wil betalen om juridische stappen van Sporting te voorkomen. Maar het blijft een onduidelijke chaos en die zal niet snel zijn opgelost. Gisteren hebben nog 3 spelers een contractontbinding aangevraagd.

Ondertussen is er ook goed nieuws voor Sporting, want volgens Record komt Tom van Weert van FC Groningen. :duim:


Dit. Hoewel het vechten tegen de bierkaai is siert het 'm ergens weer wel. Op voorhand kan je ook zeggen, "Pak nou maar je elf miljoen want dat is nog altijd beter dan nul, en laat die fekking Mendes nou maar. "

Maar als de man nog een beetje verstand over heeft stap ie deze maand nog op.

Wat betreft van Weert, er zullen in de zomer nog wel 50 spelers gelinkt worden aan Sporting, en deze zomer misschien zelfs wel meer aangezien iedereen vertrekt.
 

Batigoal

Well-known member
Dit. Hoewel het vechten tegen de bierkaai is siert het 'm ergens weer wel. Op voorhand kan je ook zeggen, "Pak nou maar je elf miljoen want dat is nog altijd beter dan nul, en laat die fekking Mendes nou maar. "

Maar als de man nog een beetje verstand over heeft stap ie deze maand nog op.

Wat betreft van Weert, er zullen in de zomer nog wel 50 spelers gelinkt worden aan Sporting, en deze zomer misschien zelfs wel meer aangezien iedereen vertrekt.

Helaas voor Tom van Weert ziet Sinisa Mihajlovic zijn komst niet zitten.
 
Bovenaan