Andere buitenlandse competities

U.G.

Well-known member
De voorzitter is weg bij Sporting. Niet zonder slag of stoot naar blijkt, maar weg is weg.

Zo, en nu kunnen ( op Dost na, want die geloof ik ) al die spelers die gezegd hebben hun ontbindingsverzoeken in trekken op het moment dat Bruno zou vertrekken dat nu doen ;)
 

U.G.

Well-known member
Mihajlovic mag na acht dagen Sporting alweer vertrekken. Inkomsten Mihajlovic voor de 8 dagen 'coaching': 2 miljoen. Whats up ;) L'avventura continua bij Sporting :duim:
 

U.G.

Well-known member
Ik wou dat ik aan het grappen. Maar helaas, als Sporting de bodem heeft geraakt is dat nog niet diep genoeg. Nee nee....wij graven :D
 

Abubakari

Well-known member
Ik had voor die 8 dagen maar 1 miljoen gehoeven, dus mochten ze nu nog iemand zoeken dan moeten ze maar even pb' en.
 

U.G.

Well-known member
Ik had voor die 8 dagen maar 1 miljoen gehoeven, dus mochten ze nu nog iemand zoeken dan moeten ze maar even pb' en.

Ik kan mss wel een dag voor je regelen ofzo , is toch al een paar ton makkelijk verdient. Ja want, liever nog Sporting-geld verspillen aan een anonieme Fries dan aan het Benfica-tuig dat ik ken. Zelf ga ik voor een maandje in het voorseizoen, ik verdien dat wel als jaar in jaar uit Sportinguista zijnde.

Heb je een KNVB-papiertje, pupillencoach ofzo ? Dan doen we gewoon een aanvraagje trainer-Pro bij de Uefa indienen, tegen de tijd dat het wordt afgewezen zit ik allang op de Seychellen en jij where-ever you so desire :duim:
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Andere buitenlandse competities

Ik ga straks op vakantie, maar ik wil Abu wel opvolgen.
 

U.G.

Well-known member
Ja hij gaat lekker zo, stelletje lijkenpikkers.

Maar goed, er komt geld zat nu. We gaan nu betaald worden nl. voor de halve ploeg die vertrekt. En op het WK spelen er een stuk of 6. En aangezien ook het interim-bestuur meteen laat zien van welk hout het gesneden is, kan ik Abu's oprot-premie mss wel verdubbelen. Dan gaan jullie met z'n allen als team Holandesa.
 

U.G.

Well-known member
Mihajlovic is na 8 dagen dus weggestuurd bij Sporting, en krijgt 'gewoon' zijn tekengeld. 2 miljoen. Dat heb ik hier eerder gemeld. Je zou denken ; dit is al fucking krankzinnig genoeg, maar neuh, meneer is nog niet tevreden en gaat een zaak aanspannen om een afkoopsom te scoren. Dan praat je over 10 miljoen !

Ondertussen heeft het interim-bestuur z'n zinnen gezet op...Jorge Jesus... jawel ;)
Die zit natuurlijk al wel in Saoedi Arabi?, waar ie thuishoort, maar dit bestuur is volgens de media bereid om zijn afkoopsom te betalen.

That's it. Ik ben klaar met voetbal. Ik volg het nationale elftal nog, heel af en toe Real en ik ga met m'n zoon heel soms naar Feyenoord en that's it.
 

Abubakari

Well-known member
Ik kan mss wel een dag voor je regelen ofzo , is toch al een paar ton makkelijk verdient. Ja want, liever nog Sporting-geld verspillen aan een anonieme Fries dan aan het Benfica-tuig dat ik ken. Zelf ga ik voor een maandje in het voorseizoen, ik verdien dat wel als jaar in jaar uit Sportinguista zijnde.

Heb je een KNVB-papiertje, pupillencoach ofzo ?

Jeugdvoetbal Spelleider.

3x Kampioen in de Sat?kroketten eredivisie, 1x Sat? CL winnaar, finalist op het laatste Sat?-K.

Ik wil best het seizoen afmaken hoor, ook voor die 1 miljoen.
Pak ik geen prijs dan hoef ik ook geen geld, succes verzekerd namelijk. Kampioen is zeker, Europa League waarschijnlijk.
 

Abubakari

Well-known member
;) Mafketel.

Trouwens, als Feyenoord een prima club is voor non-voetbal, wat is dan het amateur voetbal in het hoge Noorden...een deathwish ?

Een deathwish is toch als je voor Sporting gaat spelen waar je door je eigen fans in elkaar geschopt en geslagen wordt?

Nee, dat amateurvoetbal in het Noorden...
- Geen nare spreekkoren
- Geen krankzinnige spandoeken
- Leuk voetbal, veel doelpunten
- In 99% van de gevallen rustig een gezellig praatje met de supporter van de tegenstander maken
- Nooit klappen/boze blikken/gezeik als je bij een uitwedstrijd juicht omdat je club heeft gescoord

En zo kan ik nog wel even doorgaan.
 

U.G.

Well-known member
Een deathwish is toch als je voor Sporting gaat spelen waar je door je eigen fans in elkaar geschopt en geslagen wordt?

Nee, dat amateurvoetbal in het Noorden...
- Geen nare spreekkoren
- Geen krankzinnige spandoeken
- Leuk voetbal, veel doelpunten
- In 99% van de gevallen rustig een gezellig praatje met de supporter van de tegenstander maken
- Nooit klappen/boze blikken/gezeik als je bij een uitwedstrijd juicht omdat je club heeft gescoord

En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Uh ja..tegenwoordig helaas wel, voor de profs. Maar wat heeft dat met de stadionbezoeker te maken ? Zowel als kind en nu als vader in het oude en nieuwe Alvalade gestaan en gezeten...nooit never wat gebeurd ! Geld ook voor de Kuip.
 
Bovenaan