Andere buitenlandse competities

U.G.

Well-known member
Morgen is er Benfica-Porto.

Benfica ondergaat momenteel een flinke rechtszaak. Ze worden door de OM aangeklaagd voor passieve en actieve corruptie ( :D),verduistering, ongerechtvaardigde voorkeursbehandeling. Twee justitiemedewerkers zijn ook aangeklaagd voor het doorsturen van stukken naar Benfica mbt tot een andere rechtszaak in ruil voor VIP kaartjes. Benfica had dus gewoon inzage in justiti?le websystemen met de inloggegevens van rechters. What's up :D

Er is dus een lange onderzoek hier aan voorafgegaan en de OM heeft genoeg gronden gevonden om aan te klagen. Waarom Benfica niet meteen uit de competitie wordt gezet ? De club zal eerst schuldig bevonden moeten worden natuurlijk.

Sportief gaat het redelijkjes, en dat zullen ze nodig hebben voor de afleiding. Morgen komt grote vijand Porto op bezoek, de club die her en der wordt aangewezen als meesterbrein achter de gaande campagne tegen Benfica :D, iemand die had gehackt bij Benfica wordt gelinkt aan Porto. Persoonlijk gun ik Benfica geen afgang, wel een flinke tik en dat ze intern hun shit aanpakken.

Ondertussen praat niemand over Sporting en herpakken wij ons van het vette soapseizoen van de zomer.

Dit is allemaal niet goed voor het Portugese voetbal, er moesten eens echt koppen gaan rollen. Het moet meer over het voetbal en minder over de clubs.

Pascallovic

Well-known member
Cocu wederom verloren bij Fenerbahce. Komt daarmee nog steeds niet verder dan een 15e plek. Op een gegeven moment houdt het op.

De Wolf

Well-known member
Volgens Turkse Media zou een 18 jarige Egyptenaar met de naam Hamdy Alaa Elsayed Mamed Mahmoud Abdelmoaty Hamdy Ala Elsayed Hamed Mahmoud Abdelmoaty’a.de overstap naar Galatasaray maken.

Leuke naam voor een quizje :rumcolaa:

Batigoal

Well-known member
Usain Bolt kon een contract tekenen bij Central Coast Mariners, de ploeg waar hij al de hele voorbereiding meedeed. Zij kunnen echter niet voldoen aan de looneisen van Bolt. De bond van de A-League wilde nog meebetalen, maar het mocht niet baten. Volgens mij was dit zo'n beetje de laatste kans van Bolt op een contract op aardig niveau, dus wellicht had hij zich tevreden moeten stellen met de schamele ton per jaar om in ieder geval zijn droom als profvoetballer waar te maken.

Pascallovic

Well-known member
Meneer met de balaanname van een trampoline wilde meer dan 2 miljoen per jaar hebben. Schijnbaar is profvoetbal toch niet zo'n grote droom van hem.

Atreides

Well-known member
Usain Bolt kon een contract tekenen bij Central Coast Mariners, de ploeg waar hij al de hele voorbereiding meedeed. Zij kunnen echter niet voldoen aan de looneisen van Bolt. De bond van de A-League wilde nog meebetalen, maar het mocht niet baten. Volgens mij was dit zo'n beetje de laatste kans van Bolt op een contract op aardig niveau, dus wellicht had hij zich tevreden moeten stellen met de schamele ton per jaar om in ieder geval zijn droom als profvoetballer waar te maken.

Er zijn nogal wat profvoetballers die het met minder moeten doen.

Meneer met de balaanname van een trampoline wilde meer dan 2 miljoen per jaar hebben. Schijnbaar is profvoetbal toch niet zo'n grote droom van hem.

Misschien heeft hij zijn PES 2018 rating gezien? Totaal bezopen rating overigens.

Batigoal

Well-known member
Er zijn nogal wat profvoetballers die het met minder moeten doen.

Was ook een beetje cynisch bedoeld. In de voetballerij is een ton niet zo gek veel, maar aan de andere kant is Usain Bolt ook niet zo'n goede voetballer. En voor het geld hoeft hij het denk ik niet te doen. Hij had zijn handjes mogen dichtknijpen met een voetbalavontuur in een eveneens niet zo'n gek land om te wonen.

Atreides

Well-known member
Was ook een beetje cynisch bedoeld. In de voetballerij is een ton niet zo gek veel, maar aan de andere kant is Usain Bolt ook niet zo'n goede voetballer. En voor het geld hoeft hij het denk ik niet te doen. Hij had zijn handjes mogen dichtknijpen met een voetbalavontuur in een eveneens niet zo'n gek land om te wonen.

Ja het verbaasde me nogal. Was me verder wel duidelijk dat jij het cynisch bedoelde.

U.G.

Well-known member
Benfica heeft intussen 3x achter verloren op rij, Porto won en wij net ook op de Azoren.

Verder heeft Sporting de trainer ontslagen en krijgen we nu Marcel Keizer ( ? ) als coach.

Eef de Kip

Well-known member
Ik zag inmiddels al een stuk of 5 trainers voorbij komen maar Keizer gaat het worden dus begrijp ik?

Mij benieuwen, ik geloof niet dat hij in een gespreid bedje terecht komt (sprak ik met gevoel voor understatement).

U.G.

Well-known member
Ik zag inmiddels al een stuk of 5 trainers voorbij komen maar Keizer gaat het worden dus begrijp ik?

Mij benieuwen, ik geloof niet dat hij in een gespreid bedje terecht komt (sprak ik met gevoel voor understatement).

Een voetbalkrantje daar wist dat onze voorzitter pas in Amsterdam is geweest en speculeerde zelf met Rijkaard, de Boer en Bosz. Zo gaat dat. Later werd het ineens Slutski. En nu blijkt het dus te gaan om Keizer met wie ze al een akkoord hebben, en nu Al-Jazira idd nog. Ik zie het allemaal wel.

Batigoal

Well-known member

Wil je soms zeggen dat een Nederlandse trainer nu een verkeerde clubkeuze gaat maken?

Bovenaan