Andere buitenlandse competities

Max

Administrator
Forumleiding
Ajax staat idd altijd goed op je CV. Gevoelsmatig vond ik Excelsior voor hem een mooie stap om de periode bij Ajax recht te zetten, maar uiteindelijk blijkt dat dus nergens voor nodig te zijn.
 

ALenstra

Well-known member
Niet dat ik weet, dat kan U.G. wel vertellen. Maar ik vraag me af hoe ze op hem gekomen zijn. Ik vind Marcel Keizer vooral een nette en correcte vent maar wat zijn de sterke punten van hem?
 

U.G.

Well-known member
Vorig seizoen werd Keizer toch al genoemd als kandidaat bij Sporting?

Weet ik niet eens, elk jaar worden er tientallen mensen aan ons gelinkt. Ik weet ook niet wat ik van deze gast moet vinden. Er is geen brede selectie, maar zelfs dan kan je nog lang om de titel mee blijven doen dit jaar gezien vooral wat Benfica ervan bakt tot nu toe. Sporting is een favela, maar word snel vriendjes met Juve Leo en plaats je voor de CL ( nogmaals geen onmogelijke opgave ) en je bent al een succes. Zo moeilijk is het ook weer niet.
 

U.G.

Well-known member
Niet dat ik weet, dat kan U.G. wel vertellen. Maar ik vraag me af hoe ze op hem gekomen zijn. Ik vind Marcel Keizer vooral een nette en correcte vent maar wat zijn de sterke punten van hem?

Wordt momenteel vooral geheimzinnig gedaan nog. Maar meneer is in Lissabon, that much is true.

marcelkeizerDR2.jpg


Misschien dat Varandas als en wanneer ze dit bekendmaken zelf nader verklaart. Er is de laatste jaren sowieso bij de club een blik naar NL.
 

U.G.

Well-known member
Wat doet Jan van Halst daar in Lissabon?

Weet je dat dit zomaar een verdomd goeie vraag kan zijn. Ik onttrek van mijn post van hiervoor aangezien Benfica's clubblaadje zichzelf om de zoveel uur tegenspreek. Net wastie nog in Lissabon en nu coacht ie Al Jazira. Wel weer genoeg clickbaits gescoord :duim: Laat ze lekker bezighouden met hun club en de Officier v Justitie.

Hou nou maar gewoon vast aan de huidige interim-coach, want die zette de pionnen gisteren verdomd clever neer.
 

Batigoal

Well-known member
Haha, random kale man in Lissabon fotograferen en dus: Marcel Keizer onderhandelt in Lissabon met Sporting.
 

Batigoal

Well-known member
Leuk voor Marcel Keizer dat hij de nieuwe trainer wordt van Sporting. Mooie club ook, maar o zo lastige omstandigheden. Ik ben benieuwd hoe lang hij het daar gaat volhouden.
 

U.G.

Well-known member
Ik wens Marcel Keizer veel succes, let's do this !

Ik ken hem eigenlijk verder niet, vanuit Portugal komen vragen maar sorry mensen, ik weet gewoon weinig te vertellen over de beste man. De manier hoe die binnen is gehaald ook ;) op aanraden van een fysio van Sporting. Als het werkt, props, maar is het mss een idee om de medische staf zelf even na te checken gezien de onophoudelijke stroom aan blessures.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan