Andere buitenlandse competities

erka

Well-known member
Mochten die lui nu niet tot op het laatste stoeltje hun eigen stadion in de fik hebben gestoken, dan is dat ronduit teleurstellend.
 

U.G.

Well-known member
Fucked up. 37 pas. Ik vind het trouwens altijd een beetje sneu om die man uit bij, noem eens wat, Aves te zien keepen. Maar goed, voor dat geld...

Muita for?a Iker !!
 

Ska P 187

Well-known member
Ik mag lijden dat ze zijn teen moeten apporteren, maar dat zal er waarschijnlijk niet inzitten. Een lang en gelukkig leven dan maar, hup Iker en blijf van de sosa af gvd!
 

U.G.

Well-known member
Ik mag lijden dat ze zijn teen moeten apporteren, maar dat zal er waarschijnlijk niet inzitten. Een lang en gelukkig leven dan maar, hup Iker en blijf van de sosa af gvd!

Laat die jongen toch z'n avondjes nak hebben man. Hij is niet voor niets Spanjaard, dat zijn zo'n beetje de grootste lala-consumenten ter wereld.
 

Ska P 187

Well-known member
Is (o?) Porto wat qua stad. Ik neem aan dat daar alles aan land komt, Galicia stilo, anders zou ik niet weten waarom Iker daar zit.
 

U.G.

Well-known member
Is (o?) Porto wat qua stad. Ik neem aan dat daar alles aan land komt, Galicia stilo, anders zou ik niet weten waarom Iker daar zit.

Wat cultuur snuiven betreft is Porto best wel onderschat. Ik ben daar 1 keer geweest nog voordat ze de Champions League hadden gewonnen, en ondanks de stadsrivaliteit met Lissabon is het gewoon een toffe plek.
 

U.G.

Well-known member
Porto is ouder en oogt misschien behaaglijker of pittoresker. Maar ik als Lissabonner adviseer Lissabon, een stad met wellicht meer ADHD maar je kan er moeilijk niet van houden. En ik ben uiteraard niet objectief.
 

Batigoal

Well-known member
De twee (voormalige) Russische internationals Aleksandr Kokorin (28) en Pavel Mamaev (30) draaien 18 maanden de bak in. Ze zaten al een half jaar vast wegens het mishandelen van een rijksambtenaar.
 

U.G.

Well-known member
Wat is de opinie over Keizer in Portugal?

Hij is in rustiger vaarwater nu maar hij heeft z'n portie kritiek wel gehad hoor. Ik moest me persoonlijk als 'Nederlander' bijna wekelijks verantwoorden in m'n Sporting-App-groep :D, dat terwijl ik een half jaar bijna geen voetbal heb gekeken.

Ze zaten in een lange streak toen kakte het erg in ( zoals dat Sporting betaamt sinds ik ze ken ) en nu gaat het alweer een hele tijd goed. Ze eindigen op de 3de plek met zo'n 8 punten verschil op de 2de plaats ( CL ). Gezien de budgetverschillen en het feit dat we slechts sporadisch deelnemen aan de CL plus de outlet massa uitverkoop van onze sterkhouders vorig jaar is dit ?cht het hoogst haalbare.

Benfica is nog slechts ??n puntje verwijderd van het kampioenschap, d?t puntje mogen ze nog wel eerst komen halen bij ons. Last level bros :D welcome to your doom.

Vanuit dit topic mijn felicitaties aan de Ajaxcrowd op dit forum.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Finale Turkse beker. AKhisarspor krijgt geen penalty, Galatasaray krijgt er 2. Akhisarspor krijgt 8 gele en 1 rode kaart, Gala 2. Galatasaray buigt een 1-0 achterstand in de laatste 10 minuten om naar 1-3.

Moet een mooi duel geweest zijn.
 

Abubakari

Well-known member
Hij is in rustiger vaarwater nu maar hij heeft z'n portie kritiek wel gehad hoor. Ik moest me persoonlijk als 'Nederlander' bijna wekelijks verantwoorden in m'n Sporting-App-groep :D, dat terwijl ik een half jaar bijna geen voetbal heb gekeken.

Ze zaten in een lange streak toen kakte het erg in ( zoals dat Sporting betaamt sinds ik ze ken ) en nu gaat het alweer een hele tijd goed. Ze eindigen op de 3de plek met zo'n 8 punten verschil op de 2de plaats ( CL ). Gezien de budgetverschillen en het feit dat we slechts sporadisch deelnemen aan de CL plus de outlet massa uitverkoop van onze sterkhouders vorig jaar is dit ?cht het hoogst haalbare.

Begon inderdaad wel erg goed meende ik me al te herinneren. Nou ja, naar behoren gepresteerd, is het voetbal ook nog een beetje aan te zien?

Benfica is nog slechts ??n puntje verwijderd van het kampioenschap, d?t puntje mogen ze nog wel eerst komen halen bij ons. Last level bros :D welcome to your doom.

Vanuit dit topic mijn felicitaties aan de Ajaxcrowd op dit forum.

Porto-Sporting en Benfica - Santa Clara op de laatste speeldag toch? Of begrijp ik je nou verkeerd?

Obrigado! Misschien een leuke laatste club voor Cristiano Ronaldo, lekker bij Ajax ballen, lijkt me een stuk leuker dan bij Juve.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Finale Turkse beker. AKhisarspor krijgt geen penalty, Galatasaray krijgt er 2. Akhisarspor krijgt 8 gele en 1 rode kaart, Gala 2. Galatasaray buigt een 1-0 achterstand in de laatste 10 minuten om naar 1-3.

Moet een mooi duel geweest zijn.

Och, vorige week scoorde Gala 2x in blessuretijd en moest de scheids met politie van het veld.
 

U.G.

Well-known member
Begon inderdaad wel erg goed meende ik me al te herinneren. Nou ja, naar behoren gepresteerd, is het voetbal ook nog een beetje aan te zien?

Als je de lat niet te hoog legt wel, maar we pretenderen ook nog steeds een topclub te zijn he....en dat zie je dan dus niet terug in het voetbal. De enige die zich kwalitatief misschien kan meten met de subtop ( top ? ) in Europa is Bruno Fernandes.


Porto-Sporting en Benfica - Santa Clara op de laatste speeldag toch? Of begrijp ik je nou verkeerd?

hehehee ;) nee je hebt helemaal gelijk. En dit is hoe goed ik nog ben ingevoerd tegenwoordig ;). Ik ontdekte m'n fout gisteren. Ik kan het wel uitleggen ; een of andere lul riep ergens vorige week op de app dat we in onze laatste wedstrijd Benfica maar eens goed moesten pakken,...ik steunde dat ook nog ...ik check allang geen ranglijsten en wedstrijdschema's meer dus wist ik veel wat die lul echt bedoelde :D

Anyhow, Benfica is gewoon kampioen...mocht je nog twijfelen dan hoef je alleen maar te kijken hoe het embleem van Santa Clara eruit ziet.

Obrigado! Misschien een leuke laatste club voor Cristiano Ronaldo, lekker bij Ajax ballen, lijkt me een stuk leuker dan bij Juve.

Dat kun jij niet menen :D..met het binnenhalen van Ronaldo verkoop je als club sowieso net als die bluesgitarist je ziel aan de duivel, je wordt dus gewoon AFC Ronaldo. Het zou wel een goeie zijn zeg voor m'n Feyenoord-Barca zoon ;) ( ja niet alles is goed gegaan bij het opvoeden ).
 
Bovenaan