Ik mag lijden dat ze zijn teen moeten apporteren, maar dat zal er waarschijnlijk niet inzitten. Een lang en gelukkig leven dan maar, hup Iker en blijf van de sosa af gvd!
Is (o?) Porto wat qua stad. Ik neem aan dat daar alles aan land komt, Galicia stilo, anders zou ik niet weten waarom Iker daar zit.
Ik hoor wel eens dat sommige mensen Porto leuker vinden.
Wat is de opinie over Keizer in Portugal?
Hij is in rustiger vaarwater nu maar hij heeft z'n portie kritiek wel gehad hoor. Ik moest me persoonlijk als 'Nederlander' bijna wekelijks verantwoorden in m'n Sporting-App-groep , dat terwijl ik een half jaar bijna geen voetbal heb gekeken.
Ze zaten in een lange streak toen kakte het erg in ( zoals dat Sporting betaamt sinds ik ze ken ) en nu gaat het alweer een hele tijd goed. Ze eindigen op de 3de plek met zo'n 8 punten verschil op de 2de plaats ( CL ). Gezien de budgetverschillen en het feit dat we slechts sporadisch deelnemen aan de CL plus de outlet massa uitverkoop van onze sterkhouders vorig jaar is dit ?cht het hoogst haalbare.
Benfica is nog slechts ??n puntje verwijderd van het kampioenschap, d?t puntje mogen ze nog wel eerst komen halen bij ons. Last level bros welcome to your doom.
Vanuit dit topic mijn felicitaties aan de Ajaxcrowd op dit forum.
Finale Turkse beker. AKhisarspor krijgt geen penalty, Galatasaray krijgt er 2. Akhisarspor krijgt 8 gele en 1 rode kaart, Gala 2. Galatasaray buigt een 1-0 achterstand in de laatste 10 minuten om naar 1-3.
Moet een mooi duel geweest zijn.
Begon inderdaad wel erg goed meende ik me al te herinneren. Nou ja, naar behoren gepresteerd, is het voetbal ook nog een beetje aan te zien?
Porto-Sporting en Benfica - Santa Clara op de laatste speeldag toch? Of begrijp ik je nou verkeerd?
Obrigado! Misschien een leuke laatste club voor Cristiano Ronaldo, lekker bij Ajax ballen, lijkt me een stuk leuker dan bij Juve.