Andere buitenlandse competities

U.G.

Well-known member
Ronaldo weet na Juve-Ajax zijn plek wel, vlak achter Huntelaar, dus laat maar komen hoor.

Nou nee, probeer Zlatan maar :duim:

Juve krijgt waarschijnlijk Icardi en Chiesa erbij en een nieuwe coach. Ronaldo heeft dus nog een missie in Itali?.
 

Abubakari

Well-known member
Daarom kan CR7 het beste naar Ajax gaan. Ook veel leuker om met Ajax de CL te winnen dan met Juventus.
 

Schaakliefhebber

Well-known member
In Polen werd Piast Gliwice kampioen na een 1-0 zege op Lech Poznan. Het is voor de club het eerste kampioenschap in de historie.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
We blijven in Polen, Lech Poznan heeft Mickey vd Hart vastgelegd en is er trots op. Die scouten dus ook op basis van dvd's
 

Pascallovic

Well-known member
Marcel Keizer pakt zijn eerste hoofdprijs als trainer. Hij wint de Portugese beker met Sporting. Porto maakte vlak voor het eind van de verlenging nog 2-2, maar uiteindelijk nam Sporting de strafschoppen beter. Dost 1x gescoord, maar mistte in de penaltyserie.

Gefeliciteerd U.G.
 

U.G.

Well-known member
Ik ben jong van geest en fysiek altijd in shape maar aan dit soort wedstrijden merk ik echt dat ik ouder word. Ik heb de longen niet meer voor deze thrillers :


Porto heeft voetballend zoveel meer en betere opties dan wij en dan tegen de verhoudingen in pak je ze t?ch twee keer in twee verschillende finales.

Petje af voor een ge?motioneerde Keizer aan het eind ?n de boys. Obrigado Jamor ( Oeiras ) !
 

Forza AZ

Well-known member
Zeer spannende ontknoping in Zwitserland voor de plaatsen in de Europa League. Nummers 3 t/m 6 eindigden allemaal op 46 punten uit 36 wedstrijden:

3.Lugano 46 (+1) EL-groepsfase
4.Thun 46 (-1) EL-3e voorronde
5.Luzern 46 (-5) EL-2e voorronde
6.St. Gallen 46 (-9)

St. Gallen speelde de laatste wedstrijd 1-1. Als ze nog 1 doelpunt hadden gemaakt waren ze 3e geweest, en nu dus 6e.
 

U.G.

Well-known member
Cristiano Ronaldo doet volgende maand mee....btw, nog bedankt Pascal ( in mijn enthousiasme lieten m'n manieren me in de steek )...maar Ronaldo doet dus mee in de finales van de eerste editie van de Nations League. En het verrast me wel een beetje dat my nigga meedoet want hij heeft er voor gekozen niet mee te doen met het kwalificeren. Maar goed, hij wordt ouder ?n het is in eigen land. Het leuke is dat de new proclaimed wonderkind Joao Felix kennis gaat maken met CR. Leuk, ik ben benieuwd.
 
Bovenaan