Andere buitenlandse competities

U.G.

Well-known member
Ik wist gewoon dat Sporting toe was aan een buitenlandse coach. Keizer durft, maar gaat eigenlijk logisch te werk. Hij geeft Wendel eindelijk de kans die die verdient, het middenveld is goed bevolkt, veel pressing en nu al hebben junioren in de basis gestaan. Gewoon Sporting zoals Sporting ooit bedoeld was. Ok, het was nog maar tegen Qarabag en Rio Ave maar 1-6 en 1-3 en vooral hoe er gevoetbald wordt geeft de burger wel moed.

 

Batigoal

Well-known member
Mooi zo UG! Zitten er nog spannende talenten aan te komen? Van de flitsen die ik in de EL zag vond ik die Jovane wel een aardige voetballer.
 

U.G.

Well-known member
Ja die is wel aardig goed he, check z'n goal van gisteren.

Wat betreft echte ruwe diamantjes vind ik van niet, maar loopt aardig wat potentieel..zolang ze niet in gangfights belanden met Juve Leo en daardoor weglopen, natuurlijk. ,Geraldes, Demiral, Matheus Pereira, Thierry Correa ( die speelde afgelopen week in de EL )Domingos Duarte en Ivanildo.
 

Batigoal

Well-known member
In Griekenland won koploper PAOK de topper tegen de nummer 2 Olympiakos met 3-1. Daardoor staat PAOK 9 punten voor met nog 10 duels te gaan. Zou de eerste titel in 24 jaar kunnen betekenen en het tweede jaar op rij dat Olympiakos de titel n?et wint, na een jarenlang dominantie in de competitie.
 

Batigoal

Well-known member
@U.G.: Je bent hier al een tijdje niet geweest zie ik, maar watskeburt met de magie van Marcel Keizer? Sporting draait niet zo heel lekker meer.

En hoe komt het dat na jaren van droogte de jeugdopleiding van Benfica opeens in bloei staat en het ene na het andere toptalent (Ruben Diaz, Gedson, Ferro en natuurlijk Joao Felix) voortbrengt?
 

U.G.

Well-known member
@U.G.: Je bent hier al een tijdje niet geweest zie ik, maar watskeburt met de magie van Marcel Keizer? Sporting draait niet zo heel lekker meer.

Sorry Batigoal ik kijk bijna geen voetbal meer, ik ben teveel verzand in de soap wat m'n leven nu is. Ik heb ze dus weinig gezien, ik weet wel dat ze als club misschien maar beter helemaal kunnen nokken. De GOAT bij Juve wil ik nog weleens checken.


En hoe komt het dat na jaren van droogte de jeugdopleiding van Benfica opeens in bloei staat en het ene na het andere toptalent (Ruben Diaz, Gedson, Ferro en natuurlijk Joao Felix) voortbrengt?

Geld.

Nu ze etalageclub af zijn voor investeerders hebben ze hun prioriteiten moeten bijstellen. Scouten, faciliteren en opleiden kost heel veel geld, en daar hebben zij gewoon veel meer van dan wij. Veel jeugdstafleden bij ons zijn bij hun meer gaan verdienen, en geef ze maar eens ongelijk.

Stay cool bro !
 

ALenstra

Well-known member
Young Boys weer kampioen van Zwitserland. Met nog 7 wedstrijden te gaan 22 punten voorsprong op nr.2 FC Basel.
 

Batigoal

Well-known member
Wat is er met Basel gebeurd?

Je kunt niet eindeloos je talent verkopen en daar gelijkwaardige kwaliteit voor inkopen. En Young Boys heeft ook niet stil gezeten door met name veel talent te kopen uit Afrika en dat te ontwikkelen. Maar die zijn uit het vorige kampioensteam slechts 2 spelers kwijtgeraakt. Doen ze knap.
 

Reinoud

Well-known member
Basel zou natuurlijk ook flink kunnen shoppen bij de concurrentie. Wat dat betreft zou je verwachten dat ze die voorsprong vast hadden kunnen houden.
 

U.G.

Well-known member
Sporting gaat weer eens een bekerfinale spelen, wel lekker hoor :D Estadio Nacional wordt weer eens speciaal opgepoetst, en Porto is de tegenstander.

Benfica werd uitgeschakeld door deze goal van, van horen zeggen :D, de beste voetballer in Portugal momenteel.

 

Batigoal

Well-known member
D4tPk-pX4AAYo2u.jpg


PAOK is dit weekend voor het eerst in 34 jaar kampioen geworden in Griekenland. Het won met 5-0 van Levadiakos, onder meer dankzij een goal van Diego Biseswar, en dat was voldoende voor de titel.
 
Bovenaan