Andere buitenlandse competities

U.G.

Well-known member
...of als Feyenoord en iemand die klaar is met voetbal, ?n zo is het cirkeltje dus rond.


William en Gelson lijken op weg naar la liga, en meneer Nani komt terug. Peseiro is de nieuwe coach.
 
Laatst bewerkt:

U.G.

Well-known member
Bast Dost blijft gewoon bij Sporting Clube de Ground Zero. Ze schijnen hem een PTSS te hebben ingeslagen, zijn vriendin te hebben bedreigd, en minstens 20 van zijn belagers lopen gewoon nog vrij rond maar toch blijft deze tulp bij de club. Waarschijnlijk durven ge?nteresseerde clubs er ook hun vingers niet aan te branden. Want het proces is nog gaande..en stel nou dat je denkt Dost gratis over te kunnen nemen maar er in November toch ineens 60 miljoen voor moet betalen. Da's minder. Dus hij heeft nu een verbeterde contract, en gaat vanaf maandag lekker meetrainen.

Geld blijkt ook een wondermiddel in het geval van Bruno Fernandes. Juve Leo, van horen zeggen, heeft bij hem thuis de voordeur weggehaald en die keurig naast de opening gelegd...de symboliek hier is : ' Als we je willen pakken houdt echt niks ons tegen. ' Dit zijn geen dronken gelegenheidshooligans meer, dit is gewoon doorgewinterde criminaliteit. Maar goed, hij blijft dus ook.

Er is meer, maar daar kom ik later nog wel op terug.
 

U.G.

Well-known member
Straks zijn er w??r verkiezingen, en dan kan het niet anders of Juve Leo is dan verkiezingsitem nr.1

Juve Leo is de oudste torcida in Portugal, direct ontstaan na de val van de fascisten...ooit begonnen naar voorbeeld van de Braziliaanse torcidas, h?t land waar tifo is begonnen en niet Itali?, zoals menig geneigd is te denken, maar dat terzijde.

Afdelingen van Juve Leo zorgen nu al zo'n 20 jaar voor problemen. Eerst had je de afgesplitste grupo 1143 ( 2 moorden ) en nu deze straatgangstertjes.

Neo-fascist en beoogde leider Mario Machado vindt het tijd worden om, zoals hij het zelf zegt, Juve Leo te d?gangsteriseren.

https://www.record.pt/futebol/futeb...emos-desgangsterizar-a-juventude-leonina.html

Ach, we'll see !

Meer dan 40 jaar iig altijd supersfeer, ook dat is JL.

img_770x433$2014_12_05_05_50_00_918980.jpg
 

U.G.

Well-known member
The saga continues...

Gelson traint al mee met Atletico, de kerel is eergisteren voor nop vertrokken. Sporting stapte de volgende dag naar de FIFA en wil geld, heel veel geld. In deze fase is het misschien interessant om te weten dat de 2 ?chte slachtoffers Dost en Acuna allebei blijven, en Gelson er die dag niet eens bij was. Maar nog belangrijker is dat Atletico en Sporting al wekenlang aan het onderhandelen waren, en bod en vraagprijs steeds meer naar elkaar toegroeiden. Misschien romantiseer ik voetbal nog steeds, maar g?tver hoor Gelson ! Gewoon een rippartij dit. En FIFA gaat toch geen flikker betekenen.
 

Batigoal

Well-known member
Hetzelfde geldt voor Rui Patricio. Sporting eist daar nu ook een transfersom van richting de 60 miljoen euro voor. Ik denk dat ze uiteindelijk in beide zaken gaan schikken met de clubs.
 

U.G.

Well-known member
Wolverhampton heeft nog fatsoenlijk gehandeld. Maar Atletico heeft gewoon een smerig kunstje geflikt. Post-ontbinding onderhandelen terwijl je eigenlijk al gewoon weet wat je gaat doen. Fucking huichelaars.
 

U.G.

Well-known member
De rook is nog lang niet weggetrokken bij Sporting, integendeel, it's a meltdown yall ;)

Een nieuw dieptepunt werd zaterdag bereikt. De nieuwe ploeg werd gepresenteerd voor een record lage aantal toeschouwers, 20000 man ofzo. 1-1 tegen Marseille, en de jongens hebben lang niet onaardig gespeeld. Rafael Leao erbij houden, mss nog een CV en een middenvelder ( een 6 of een 8 of allebei ) erbij en m'n gevoel zegt dat je niet eens onderdoet voor het elftal van vorig jaar.


Ondertussen bestaan ze nog steeds, wedstrijden die je even alle bullshit-randzaken doen vergeten. Wat een battle gisteren !

Gefeliciteerd boys ! Een goeie lichting weer, volgend jaar staat er weer wat moois op het u20 WK.

 

U.G.

Well-known member
Alle ratten hebben het zinkend schip inmiddels verlaten...ik heb het over Sporting...en het lek lijkt inmiddels gedicht. Er staat nu mix van spelers van vorig jaar en veel nieuwelingen, en de leeuwen werden meteen voor de leeuwen geworpen. In een volle da Luz.


Het blijft jammer dat je in de laatste 5 minuten de volle winst weggeeft, maar zeker geen slecht resultaat in een mooie wedstrijd.
 

Batigoal

Well-known member
Dank voor de samenvatting! Goed om good ol' Nani terug te zien bij Sporting. :duim:

Hoe staat het trouwens met de rechtszaken om vergoedingen te ontvangen voor alle 'transfervrij' vertrokken spelers?
 

U.G.

Well-known member
De zaken van Patricio, Gelson en Podence liggen bij de rechtbank van sport ( CAS ), en de FIFA is ingelicht. Ik verwacht er niet veel van, maar ik wil het wel van ze horen, de uitspraak. En ik weet zeker dat buiten de belanghebbenden om heel veel mensen uit het wereldje met belangstelling dit volgen.

De spelers en hun entourage hebben in Portugal ( spelersvakbond en bond ) namelijk middels Just Cause hun gelijk gehaald, alleen vanwege een artikel uit het fucking arbeidsrecht.

Het profvoetbal kan gewoon niet helemaal opgaan in het arbeidsrecht, profvoetbal is abnormaal werk ! Als je op kantoor werkt staan er ter plekke geen 50000 man jou uit te jouwen als je de deadline niet haalt.

Als de spelers gelijk krijgen gaat bij de makelaars de trukendoos pas echt open.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Fenerbah?e weer verloren, hun 3e nederlaag in 4 duels. Uitgeschakeld in de CL.

De voorzitter van Fener zegt dat hij geduld heeft met Cocu, maar als het zo doorgaat is het toch de vraag hoe lang dat geduld duurt.
 

Mario

Well-known member
Fenerbah?e weer verloren, hun 3e nederlaag in 4 duels. Uitgeschakeld in de CL.

De voorzitter van Fener zegt dat hij geduld heeft met Cocu, maar als het zo doorgaat is het toch de vraag hoe lang dat geduld duurt.

Cocu is daar snel klaar. Ik vond het al een bijzondere overstap, maar de bankrekening is weer bijgevuld.
 

Schaakliefhebber

Well-known member
In Zwitserland wist Ricky van Wolfswinkel te scoren voor FC Basel in de topper tegen Young Boys.
Het hielp echter niet veel, want zijn ploeg verloor met maar liefst 7-1!!!
 

U.G.

Well-known member
De Wolves en Atletico gaan deals sluiten met Sporting mbt het rippen van Patricio en Gelson.

Van Rui Patricio weet ik dat ie orde op zaken stelt in Engeland. Trouwens, zijn wederhelft schijnt een boek te hebben uitgebracht waarin ze hoopt dat wanneer manlief op voetbalreis is hij zich houdt aan dit scenario https://www.thesun.co.uk/world-cup-...ootball-sex-therapist-world-cup-2018-anxiety/. Als er geen discrete gostosas in de buurt zijn, dan maar de hand inderdaad.

Gelson, ondertussen, blijkt zichzelf al min of meer te hebben genekt door voor nop te vertrekken naar Atletico met non-voetbal coach Simeone. Voetballers Correa en Lemar hebben het daar ook moeilijk. De bank is dus zijn deel. Niet alleen dat, in het nationale elftal is tie voorbijgegaan door Bruma. Hij had zelfs geen basisplek bij de afwezigheid van Ronaldo ! Dus wat nu zaakwaarnemer ?
 
Bovenaan