Andere buitenlandse competities

U.G.

Well-known member
Jesus is ook opgestapt

En God zij geprezen.

Gelson schijnt nu ook een ontbindingsverzoekje te hebben ingediend, en daarmee hebben we zo'n beetje wel iedereen gehad nu. Iedereen straks weg voor nop. Sporting 1 bestaat volgend jaar gewoon uit junioren.
 

U.G.

Well-known member
En Bosz wordt genoemd als zijn opvolger.

Ik ken die Bosz verder niet zo, maar die man moet dit niet willen.

De selectiecriteria voor de volgende coach zijn : gek ( een ?chte gek met een diagnose ), het willen en kunnen vechten ?f heel hard kunnen lopen. Voetbalkennis is wel handig maar niet echt een pr? want hiervoor 'coachte' Jesus voor 6 miljoen per jaar. En niemand is slechter dan die kerel. Uiteraard wordt er tegen absurd hoge premies een verzekering afgesloten tegen beroepsrisico's op het werkplek.

Sa Pinto is denk ik de man. Ik mag die gozer wel.
 

Maasveld

Well-known member
Ik ken die Bosz verder niet zo, maar die man moet dit niet willen.

De selectiecriteria voor de volgende coach zijn : gek ( een ?chte gek met een diagnose ), het willen en kunnen vechten ?f heel hard kunnen lopen. Voetbalkennis is wel handig maar niet echt een pr? want hiervoor 'coachte' Jesus voor 6 miljoen per jaar. En niemand is slechter dan die kerel. Uiteraard wordt er tegen absurd hoge premies een verzekering afgesloten tegen beroepsrisico's op het werkplek.

Sa Pinto is denk ik de man. Ik mag die gozer wel.
Gert-Jan Verbeek is jullie man.
 

Fenerium

Member
Niks gepresteerd bij Maccabi en Dortmund, heeft niets kunnen inbrengen tijdens de EL finale, gewoon volledig kansloos aan de kant gelaten door Mourinho, hoe kan die Bosz in godsnaam gelinkt worden aan Sporting? een grotere onbenul bestaat er niet.

Je moet het omdraaien, Sporting moet hem niet willen.
 

Pascallovic

Well-known member
Niks gepresteerd bij Maccabi en Dortmund, heeft niets kunnen inbrengen tijdens de EL finale, gewoon volledig kansloos aan de kant gelaten door Mourinho, hoe kan die Bosz in godsnaam gelinkt worden aan Sporting? een grotere onbenul bestaat er niet.

Je moet het omdraaien, Sporting moet hem niet willen.
Een EL-finale bereiken levert nu eenmaal ook de nodige 'terechte' credits op. Al zou ik hem als Sporting niet nemen. Echt een visie die in Portugal niet gaat werken.
 

Fenerium

Member
Bosz verdient 0,0 krediet, een grote coach ontpopt zich in grote wedstrijden door op het juiste moment een cruciale beslissing te nemen, dat kan een wissel zijn of een andere ingreep.
 

U.G.

Well-known member
Scolari is op dit moment de grootste target. Ik ben geen fan, maar het kan slechter. Ik blijf hopen op Pinto.

Bij Sporting moet je niet willen werken want er is constant burgeroorlog, of het zijn supportersgroepen tegenover elkaar of zoals altijd prominente leden die elkaar publiekelijk onderuit halen. Dit wordt pas ondermijnt in de zeldzame gevallen dat het sportief goed gaat.
 

Fenerium

Member
Jorge Jesus werd ook gelinkt aan Fener maar die is inmiddels richting het kalifaat vertrokken. We hadden met Pereira eigenlijk een uitstekende coach 2 jaar terug maar het bestuur besloot toen om de sportief directeur per direct de laan uit te sturen. Pereira heeft trouwens nog recht op een leuk zakcentje....
 

U.G.

Well-known member
Jesus is iemand die met stalen gezicht zegt dat hij het voetbal in Europa heeft veranderd !! En deze man parkeerde Bernardo Silva bij Benfica op linksback !! Toen hij daar mislukte werd Bernardo nooit meer teruggezien bij Benfica.

Laat alleen al deze twee feiten je even bezinken, en bedenk dan hoeveel eigenlijk geluk je hebt dat je deze man niet binnenhaalt. Die had echt allang naar Al Hilal moeten gaan. Pereira had het in Porto zwaar met wat sterspelers, maar werd wel kampioen, misschien niet altijd even consequent. In Griekenland had ie ook succes, maar in Turkije kreeg tie problemen toch met het bestuur ?
 

Fenerium

Member
Ja zeker, de voormalige voorzitter was een tiran en had graag de touwtjes in handen, Pereira wilde daar niet aan meewerken. Pereira heeft het ook zwaar gehad met wat sterspelers, waaronder Van Persie. Die twee waren als water en vuur. Pereira wist er geen raad mee, was ook geen speler die door hem werd binnengehaald. Het is zonde want ik vond Pereira een sympathieke gozer met een charismatische uitstraling. Nu zit het nieuwe bestuur opgescheept met zijn oprotpremie met daar bovenop een boete....
 

Fenerium

Member
Daarom heb ik ook respect voor Dickie, vertelde de media gewoon recht voor zijn raap dat hij niets kon met de selectie die hij onder zijn hoede had. Hier werd nog heel lang over doorgepraat in de maanden erop, in Turkije zijn ze het niet gewend om de glasharde waarheid te horen, het was een keer wat anders dan; we hebben geprobeerd te voetballen maar onze spelers hadden de motivatie niet bla bla bla....
 

JFK

Well-known member
Maar niet getreurd, Ali Koc is nu de nieuwe voorzitter en binnen vijf jaar is er aansluiting bij de Europese elite.
 

Fenerium

Member
That?s the spirit. De leiding overdragen aan de juiste mensen en gewoon staan op de plek wat je verdient als club.
 

Fenerium

Member
5a610e6beb10bb1ef8db0afc.jpg


Na een mooie toespraak van een uur belooft Ali Koc in 2022 de Champions League beker te winnen, ik moet zeggen dat mijn prognose erg dicht in de buurt is gekomen.
 

Forza AZ

Well-known member
5a610e6beb10bb1ef8db0afc.jpg


Na een mooie toespraak van een uur belooft Ali Koc in 2022 de Champions League beker te winnen, ik moet zeggen dat mijn prognose erg dicht in de buurt is gekomen.

Dat kan natuurlijk, als hij in 2021 overstapt naar Real Madrid. ;)

Dat Fenerbah?e ooit de CL gaat winnen is natuurlijk kansloos. Al pomp je nog zoveel geld in de club, de absolute topspelers gaan toch niet in de Turkse competitie spelen in plaats van in Spanje of Engeland.
 
Bovenaan