Andere buitenlandse competities

Batigoal

Well-known member
638-397-lokomotiv-moskva.jpg


En in Rusland is Lokomotiv Moskou na 14 jaar weer kampioen geworden van Rusland. De Portugese spits ?der scoorde de winnende treffer vlak voor tijd tegen Zenit. Sowieso een leuke competitie de Premjer Liga, met 5 verschillende kampioenen in de afgelopen 5 seizoenen.
 

Batigoal

Well-known member
Lekker sfeertje bij je club UG!

Bij een training van Sporting zijn gemaskerde fans het veld opgekomen en zij hebben een aantal spelers en stafleden aangevallen. Bas Dost heeft daarbij een hoofdwond opgelopen.Trainer Jesus kreeg zelfs een kopstoot.
 

U.G.

Well-known member
Ik zat net op whatsapp met daar.

Dit is geen grap. Minimaal 50 man met bats en kettingen. Dit is gewoon het werk van Juve Leo, gesponsorde jongens van Bruno de Carvalho.

basdostassistido.jpg


Ik heb ff geen commentaar, ik ben daar zelf volgende week...wilde naar Jamor om de bekerfinale mee te pakken...laat maar zitten.
 

U.G.

Well-known member
Die voorzitter is knettergek.

Die voorzitter is de weg finaal kwijt. Ik ben er wel van overtuigd dat de man ?cht enorm veel van zijn club houdt, hij heeft veel opofferingen gedaan om de groep bij elkaar te houden. Maar de man heeft twee jaar geleden ong. een afslag genomen naar Psychotown, en is nooit meer teruggekeerd. In de media dagelijks alleen maar op de man spelen, en het werd steeds en steeds vulgairder.

Een man van redelijk elitaire kom-af die zich is gaan omringen met foute boys, en zich steeds opgepompter is gaan gedragen.

bruno_de_carvalho_e_mustafa_festejam_taca.artigo.jpg


Ik heb het werkelijk echt nog nooit z? meegemaakt bij Sporting. De spelers weigeren de bekerfinale te spelen nu, en geven openlijk aan dat ze vertrekken, hier voelen ze zich niet meer veilig en willen ze niet meer spelen. Bruno Fernandes heeft zelfs al afscheid genomen. Zul je zien lopen er paar gewoon zo over naar Benfica of Porto.

Het is misschien een idee om de proftak van het voetbal maar even een jaartje dicht te gooien, de boel onderwerpen aan bedrijfsrecherche ofzo en flink saneren.
 

erka

Well-known member
Zag net die voorzitter op Sportjournaal, maar die is inderdaad knettergek, volledig geschift en wat dies meer zij. Wat een oetlul.
 

U.G.

Well-known member
Zag net die voorzitter op Sportjournaal, maar die is inderdaad knettergek, volledig geschift en wat dies meer zij. Wat een oetlul.

In m'n Sporting-whatsappgroep zijn er twee Juve Leo leden van verschillende afdelingen, waarvan ??n familielid. Er is een hoop geroddel, maar het klinkt heel plausibel dat BdC dit zelf heeft aangestuurd. Een paar weken geleden had ie via social media kritiek op Dost, toen kwam de ploeg plus Jorge Jesus in opstand waarna dus die schorsingen volgde. Maar omdat de CL lonkte ( en daarmee ben je aantrekkelijker voor nieuwe investeringen ) droop de voorzitter af. En nu dat niet gehaald is volgde er simpelweg wraak.

Men ( ik ook ) was teleurgesteld, maar als Sportinguistas zijn we generatieslang teleurstellingen wel gewend, je leert relativeren...en meestal in een opwelling uitten we dat ( zoals Mendes hier ) op zo'n manier :


En hiermee is de kous wel af. Maar die aanval laatst riekt teveel naar politiek.

Priv? breekt er voor mij nu een hectische periode aan, morgen vertrek ik naar mijn geboortestad en ik ga de finale gewoon meepakken.

Ik zie wel hoe het allemaal loopt bij mijn club.

For?a Dost !!
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan