Zag net die voorzitter op Sportjournaal, maar die is inderdaad knettergek, volledig geschift en wat dies meer zij. Wat een oetlul.
In m'n Sporting-whatsappgroep zijn er twee Juve Leo leden van verschillende afdelingen, waarvan ??n familielid. Er is een hoop geroddel, maar het klinkt heel plausibel dat BdC dit zelf heeft aangestuurd. Een paar weken geleden had ie via social media kritiek op Dost, toen kwam de ploeg plus Jorge Jesus in opstand waarna dus die schorsingen volgde. Maar omdat de CL lonkte ( en daarmee ben je aantrekkelijker voor nieuwe investeringen ) droop de voorzitter af. En nu dat niet gehaald is volgde er simpelweg wraak.
Men ( ik ook ) was teleurgesteld, maar als Sportinguistas zijn we generatieslang teleurstellingen wel gewend, je leert relativeren...en meestal in een opwelling uitten we dat ( zoals Mendes hier ) op zo'n manier :
En hiermee is de kous wel af. Maar die aanval laatst riekt teveel naar politiek.
Priv? breekt er voor mij nu een hectische periode aan, morgen vertrek ik naar mijn geboortestad en ik ga de finale gewoon meepakken.
Ik zie wel hoe het allemaal loopt bij mijn club.
For?a Dost !!